Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik had 'm zonder richten geïnstalleerd, buiten wat voorbij razende wolken is er niets te zien...

Er is er wel eentje onderweg dat flupke heeft gemaakt terwijl hij naast mij zat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Er is er wel eentje onderweg dat flupke heeft gemaakt terwijl hij naast mij zat.
      klinkt achteraf wat lullig,
      maar ik heb altijd gefilmd vanuit wagens met een "dunne" stijl aan de voorruit,
      daarmee heb ik me deftig vergist bij de Bmw'kes, daardoor staat de raamstijl wreed prominent in beeld,
      anyway, tegen 't week-end is 't filmpje klaar (mss vanavond al)

Comment

• Van die Gopro geen commentaar gehad aan de barelen?
        Een tijdje geleden was er toch sprake van dat filmen ten strengste verboden ging zijn en ze het aan de barelen telkens gingen tegenhouden.
        2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
          Van die Gopro geen commentaar gehad aan de barelen?
          Een tijdje geleden was er toch sprake van dat filmen ten strengste verboden ging zijn en ze het aan de barelen telkens gingen tegenhouden.
          Ik rijd altijd met een lege go-pro behuizing rond (geen zin om dat te demonteren) en mij houden ze ook regelmatig tegen aan de slagboom om te checken of ik gene camera bij heb.

Comment

• Ze verkopen in de shop zelf camerakes?
            Giulietta

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakob Bekijk Berichten
              Ze verkopen in de shop zelf camerakes?
              Je kunt die zelfs huren daar

Comment

ze willen vooral vermijden dat je ongevallen op het internet post
                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dacht dat deze video hier al gepost werd.
                  Toch supergevaarlijk é, iets zo goed als onzichtbaar als een oliespoor... En das nog niet eens een snelle bocht...

Comment

• Dit was deze maandag tijdens TF.. Hoe komt het dat er zoveel mensen staan te wachten op de track? Is daar ook een tijdelijke slagboom gezet ofzo? Of zijn dat mensen met een jaarkaart?

Comment

• Daar staat inderdaad een slagboom, meeste mensen zijn daar inderdaad met een jaarabbo en nemen dus geen pauze tussen hun rondjes.

Comment

Ook twee keer onder mijn voeten gekregen dat ik geen camera mocht gebruiken. Toen ik een rondje gereden heb met die Zweedse passagier was hij foto's aan het nemen met zijn iPhone toen we stonden aan te schuiven en zelf daarvoor werden we op het matje geroepen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                          Toch supergevaarlijk é, iets zo goed als onzichtbaar als een oliespoor... En das nog niet eens een snelle bocht...
                          Die moto's schuiven gewoon weg
                          angstaanjagend..

Comment

• Nog volop aan het selecteren,ondertussen een paar teasers van de touristenfahrten op Maandag.

Comment

• Porker als passagier in de Lotus 2-Eleven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                I'm famous!

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Best dat je niet teveel hebt proberen tegensturen, chanceke

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Wat maakt van de 2de Brunchen zo'n moeilijke bocht? Ik heb er nog maar 3x gereden aan toeristentempo dus ken het niet goed genoeg om er een oordeel over te vellen. Vooral omdat iedereen daar zo plots overstuur lijkt te krijgen?

Ik vroeg me dat vroeger ook af, en heb het de laatste keer daar ook voorgehad, met forummer Zonda naast mij. Was toen wel nog met de standen van m'n achterste stabi aan het spelen, maar idd plots onverwacht kont weg. Gelukkig kunnen opvangen (nooit filmpje van gevonden ).

Waarschijnlijk te vroeg ingestuurd, maar eigenlijk geen idee, mss omdat begin bocht on-camber is en dat dat dan plots wegvalt.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                  Shit happens.
                                  + YouTube Video
                                  wtffffffffffffffffffffffffff

die rijden gewoon op hun gemakske door
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    Best dat je niet teveel hebt proberen tegensturen, chanceke
                                    Is inderdaad mijn geluk geweest, in de regen heb ik eens te veel tegengestuurd en toen sloeg 'ie de andere kant op... als dat hier was gebeurd...

Was nochtans al eens gewaarschuwd geweest in die hoekige bocht naar links waar nogal veel auto's ondersturen en over het gras vliegen, daar ook overstuur gekregen maar nog kunnen opvangen.

Ik blijf Spa leuker vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Ik blijf Spa makkelijker vinden
                                      Daar heb je groot gelijk in.

Wel super dat er tegenwoordig zoveel gefilmd wordt zowel onboard als langs de ring. Levert spectaculaire beelden op, en toont weer maar eens hoe genadeloos een foutje kan worden afgestraft. Gelukkig hoeft het niet altijd zwaar fout te gaan, en kom je er met een chanceke en een gebroken ego vanaf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        wtffffffffffffffffffffffffff

die rijden gewoon op hun gemakske door
                                        ² indeplek da ze stoppen, de baan ligt lik vol brokken enal...

Comment

• of mss om te checken hoe het met de inzittenden gaat??

Comment

Working...
                                          X