Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
    Ik heb een toerke of 10 gedaan met de Megane maar om 1530u was er weer wa gebeurd en om 1715u was't nog ni open en ben het toen maar afgebold..
    Ik ben trouwens zwaar fan van zo'n Mégane RS. Die dingen zijn véél te snel, ik kan dat no way bijhouden.. de vorige gen R26 ging nog redelijk, er reed gisteren een lichtblauwe rond, heeft mij 2 maal voor gelaten maar op de rechte stukken was het omgekeerd

Rond half 4 was ik terug door, heb 5-tal rondjes na elkaar gereden en dan begon ik toch wat remkracht te verliezen.

Comment

• De mijne moet zijne doop nog altijd krijgen ginder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        De mijne moet zijne doop nog altijd krijgen ginder
        Heb jij zo'n Cup geval?

Hier een eerste foto van gisteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Heb jij zo'n Cup geval?
          Ja345

Comment

• Een fotooke van de mijne,ben er nog altijd zeer content van:

Comment

• F430 @ Brunchen

Comment

• Net terug van 3 dagen met Shi. Wat probleempjes met de Clio gehad (ontsteking waardoor een cilinder uitvalt). Gelukkig nooit voorgehad op de ring :d In totaal een 22 laps als corijder bij Shi gezeten. Wat een held aan het stuur!

Vandaag denk ik Ivan gespot bij Bergwerk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                  F430 @ Brunchen

Comment

• Ben vandaag ook geweest.... bad idea....

Kom daar toe tegen 16h, 3h te gaan dus. Rijd door de slagboom (en kom vlak achter Toere terecht, van toeval gesproken ) en t begint te regenen.

Daar stond ik dan op mijn nieuwe Pilot Cups

t is niet meer gestopt dus ben maar naar huis gereden na nog een leuke babbel met Toere + madam.

Comment

• ah jammer fuel. Vandaag was echt een topdag. Maar 1x dicht geweest. Wij hebben 12 laps kunnen maken vandaag en waren NET klaar toen het begon te regenen dus maar naar huis gegaan.

Comment

• Ben vandaag steeds aan slagboom Adenau op/af gegaan, waren er al op vanaf 8u30.
                        Heb gereden tot mijn remmen weer ijzer op ijzer waren, dit wordt een gewoonte van me
                        10 rondes gevlamd en 2 rondes zonder remmen, moest zelf soms handrem gebruiken om tot stilstand te komen, dus weer gek bezig geweest
                        Na de rondjes zijn we dus wat rondom het circuit geweest en hebben zowel Shi & Toere aan Bergwerk zien doorkomen (van Shi heb ik kort GoPro filmke), Toere spijtig genoeg niet, het is moelijk te weten welke wagen er voor de bocht aankomt
                        Er scheelde inderdaad iets aan Shi zijn wagen want het is niet van zijn gewoonte om al slenterend door te komen

Best van de dag : die orange BMW M3 GT? die in de regen even hard ging als bij droog
                        Tegenvaller van de dag : het geluid van de BMW 1M (ofwel had die gast stoppen in zijn uitlaat steken)
                        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                          ah jammer fuel. Vandaag was echt een topdag. Maar 1x dicht geweest. Wij hebben 12 laps kunnen maken vandaag en waren NET klaar toen het begon te regenen dus maar naar huis gegaan.
                          2 wagens tegen elkaar geknald ergens voor de carrousel + ziekenwagen aan te pas gekomen :-(
                          Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                          Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                            Er scheelde inderdaad iets aan Shi zijn wagen want het is niet van zijn gewoonte om al slenterend door te komen
                            hahahaha nee het was een misverstand, want Shi dacht dat ik zei dat hij moest remmen , maar ik zei dat ik jou zag :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                              Ben vandaag steeds aan slagboom Adenau op/af gegaan, waren er al op vanaf 8u30.
                              Heb gereden tot mijn remmen weer ijzer op ijzer waren, dit wordt een gewoonte van me
                              10 rondes gevlamd en 2 rondes zonder remmen, moest zelf soms handrem gebruiken om tot stilstand te komen, dus weer gek bezig geweest
                              Na de rondjes zijn we dus wat rondom het circuit geweest en hebben zowel Shi & Toere aan Bergwerk zien doorkomen (van Shi heb ik kort GoPro filmke), Toere spijtig genoeg niet, het is moelijk te weten welke wagen er voor de bocht aankomt

Best van de dag : die orange BMW M3 GT? die in de regen even hard ging als bij droog
                              Tegenvaller van de dag : het geluid van de BMW 1M (ofwel had die gast stoppen in zijn uitlaat steken)
                              Ik ben wel benieuwd naar de videoclip!

Dat slenteren kan enkele dingen zijn, maar lag waarschijnlijk niet door de Clio:
                              - Curve riep "daar's Ivan!" en ik dacht dat hij zei "Remmen accident!", waardoor ik hevig op de remmen stond vanaf midden in de bocht (Bergwerk)
                              - 2 ronden later, iets te laat geremd

edit: te laat
                              Last edited by ; 10/07/2011, 22:52.

Comment

• Voor mij was dit een enorm geslaagd weekend, mijn beste op de 'Ring ooit, ondanks de motorproblemen op de weg.

Was enorm gezellig met Curve erbij, zelfs samen de Nurburgring disco Eifel Stadl bezocht

Vooruitgang geboekt dit weekend:
                                - Heb een nieuwe setup gevonden voor de Clio met een anti rolstang vanachter + juiste demping, auto ligd nu zeer neutraal en kan veel sneller en stabieler door de snellere bochten gaan
                                - Veel meer snelheid gevonden in de 3 snelle bochten - Hatzenbach, Flugplatz, Angstkurve, waar ik wist dat mijn apex snelheid veel lager was dan wat het zou zijn
                                - Nieuwe lucht inlaten + 16" ipv 15" velgen, hebben gezorgd dat de remmen veel koeler zijn (280C ipv 500C)
                                - Nieuwe uitlijning met -2 camber van voor heeft voor zeer gelijke banden temperaturen gezorgd
                                - zeer tevreden over nieuwe type band (Pzero Nero)

Met zoveel veranderingen heb ik veel geexperimenteerd dit weekend.

Comment

• Shiyan @ Brunchen op Zaterdag

Comment

• Fotoreeks van Zaterdag tussen 16.00 & 18.30

http://www.flickr.com/photos/2922154...7627031792263/

Comment

• Comment

• Comment

• Zalige foto's Die kleuren komen zo goed uit!

Comment

Working...
                                          X