Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door eXoz Bekijk Berichten
    Morgen ook eens gaan kijken naar de Nurburgring (maar zelf niet rijden). Wat is de beste route om er te geraken (vertrekken vanuit West-Vlaanderen, regio Roeselare om 7u). Welke stukken moeten we zeker bezoeken (vorige keer toevallig bij adenauer forst uitgekomen, eventueel straatnamen etc om het gemakkelijk terug te vinden)?
    Hier de kijkplaatsen:
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Dude wtf een screenshot van een webpagina?!

Een link geven aan die mens die google niet kan bedienen was te moeilijk?

Comment

• morgen na een lange afwezigheid nog eens gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Dude wtf een screenshot van een webpagina?!

Een link geven aan die mens die google niet kan bedienen was te moeilijk?
          Lol!
          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichten
            GTR : 454 - BJX

FRS : YCR - 255

zaterdag in de vroege morgen ,we slapen op een 20km van de Ring
            jullie gespot

Comment

• Crazy I'van,
              AANWEZIG op ZONDAG 10 juli
              Last edited by Speed I'van; 08/07/2011, 21:33.
              Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
              Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• topdag vandaag mijn 60ste rondje kunnen rijden, deed toch weer deugd!

Denk dat ik toere zijn Lotus een rondje heb zien doen, voor de rest niemand.

Comment

• Een zeer goede afstelling voor de Clio gevonden (combinatie achter anti rollstang + dempers + camber) maar wat motorproblemen gehad rond de middag door een herprogrammeerde computer van de vorige eigenaar

Comment

• we zijn last-minute op zoek naar een cadeau voor iemand en willen hem een ritje kopen in de ringtaxi. Iemand die een idee heeft of het realistisch is om voor komende week te booken? Hun Bookingsite ligt immers plat...

Comment

• Ik dacht dat die dingen een jaar op voorhand uitverkocht waren.

Maar als em een sterke maag heeft wil ik da ook wel doen ze, wa geeft ge?

Comment

• kleine kans dat ik vandaag nog eens ga 'k zit hier op één uur en 15 min rijden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          kleine kans dat ik vandaag nog eens ga 'k zit hier op één uur en 15 min rijden..
                          Luik?

Comment

• Ook zin, mogelijke copiloten slapen blijkbaar nog.

Comment

• Idem maar mij voorgenomen van te werken vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Ook zin, mogelijke copiloten slapen blijkbaar nog.
                                Ik ben wakker.
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Ik ben wakker.
                                  Jij kan zelf rijden, nu!

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    topdag vandaag mijn 60ste rondje kunnen rijden, deed toch weer deugd!

Denk dat ik toere zijn Lotus een rondje heb zien doen, voor de rest niemand.
                                    Ik heb een toerke of 10 gedaan met de Megane maar om 1530u was er weer wa gebeurd en om 1715u was't nog ni open en ben het toen maar afgebold..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                      Ook zin, mogelijke copiloten slapen blijkbaar nog.
                                      Spijtig dat ik bezoek krijg uit Frankrijk vandaag!
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Luik?
                                        uhu

Comment

• Gisteren in de namiddag ook even gaan kijken,toen ik aankwam was het gesloten. Paar foto's genomen aan de parking en dan met Toere en vrouwke eens gaan piepen aan Brunchen. Na een kwartiertje wachten werd er terug gereden. Volgens mij was er iets te doen van Jaguar,want zeker een vijftiental XKR achter elkaar zien passeren. Shiyan zien passeren,en ik denk ook Dixie,als die op buitenlandse platen staat tenminste. Paar fotokes genomen (ongeveer 500 ) en dan huiswaarts gekeerd,via de B258 tot in Eupen. Weinig verkeer dus echt genieten,zelfs met de 122pk dieselstoof.
                                          Foto's volgen later.

Teasertje

Comment

Working...
                                          X