Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aj lefty, dat is minder om lezen. Belangrijkste blijft uiteraard dat het puur materiele schade is en dat je jezelf hier op voorbereid had. Je weet dat het vroeg of laat kan mislopen, zeker als je je grenzen blijft verleggen. Mijn tijd komt nog, daar ben ik van overtuigd. De vraag is hoe en wanneer en welke bocht ik mag benoemen Twas toch bijna waky-wehrseifen, klinkt goe eig
Heb ik dat toen voorgesteld?
Ik dacht dat je Alpina toen zonder remmen zat vooraan en dat ik je daardoor nog een ritje gaf vol vertrouwen en niet op mijn verzoek.
Een klein detail,maar nu gaan ze hier denken dat Ik sta te springen om een wagen uit te lenen dat niet van mij is.
Ik kan ook mis zijn natuurlijk.
Ja dat bestaat. Mijn makelaar biedt dat aan. Maar t is niet goedkoop Voor een polis zonder limiet qua trackdays betaal je je omnium een 2e keer, en je hebt 20% vrijstelling. Je kan ook eenmalig verzekeren (voor 1 event dus), dat kost per event 40% van de totaalpolis
Het is dat wat ik bedoelde , spijtig dat de prijs het zo oninteressant maakt hé
Ik moest nog even reageren, excuses maar ben weer eens onderweg....
Kwestie van alles in de openheid te gooien:
Ondertussen na wat ruggespraak met de garage twee prijzen gekregen, eentje voor gedeeltelijke herstelling concentrerend op het mechanische, eentje voor volledige herstelling samen met het "cosmetische".
De schade is uiteindelijk een "vordere Spurstange", die was blijkbaar gebroken, ophanging is voor de rest allemaal uitgemeten en die heeft gelukkig geen tik gehad, dus dat viel even mee...
Verder kapotte bumper, een voorlicht en nog wat kleine prullen. Kostprijs excl cosmetische schade 2K, incl 3K. Ik ben dus voor de zuurste appel gegaan!
Afgezien van de financiële aderlating is er ook goed nieuws: hij is wsl weer klaar om naar Goodwood te bollen!
Oh ja, en die kerel met z'n sleepwagen "Bongard" is naar het schijnt een afzetter, m'n garagist heeft er in ieder geval nog 150 EUR afgepitst, wou 250 hebben blijkbaar.
Exclusief de vangrail en Stresi-einsatz aan een vlotte 699 EUR
Maar goed, iedereen weet dat die prijzen er niet bepaald naast gerekend worden, dus dat weet je op voorhand. Blijft niettemin wat degoutant...ik betaal graag (echt!) voor wat extra veiligheid, want het laatste wat ik wil is dat er nog eentje op me af komt geknald, maar het moet ook niet té zot worden natuurlijk.
@Lefty: Balen maar zoals je zelf al zei, de kans zat er in. Een paar jaar terug heb ik daar de vangrail gekust met RWD op nat.
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, haat/liefde verhouding met de Ring hè.
We hebben elkaar nog gegroet vandaag op de Ring, was vlak voor de Karussel als ik me goed herinner. Ik heb vandaag voor het eerst sinds mijn crash op een niet geheel droge Ring gereden met iemand naast me die de Ring aardig kent.
Op zeiknat heb ik niet gereden maar wel meegereden met mijn "leraar" vanmorgen vroeg in een Espace en later op de dag in zijn BMW.
We reden nog voorbij toen de Stresi er al bij was. Later zijn we nog even bij de sleper geweest, ik dacht dat je misschien een lift kon gebruiken maar jij was daar niet.
Succes met de herstelling en ik weet zeker dat we elkaar binnenkort weer zien am Ring...........
Hey Niek,
Yes, heb je twee x gespot samenrijdend met een collega!
Het bloed kruipt indd waar het niet gaan, als m'n auto morgen hersteld zou zijn was ik alweer present - sowieso! Het is indd wat ik "ingecalculeerd" had, het stond eens te gebeuren hé, met m'n hooliganrijstijl. Niet dat ik er blij mee kan zijn maar al bij al blijft het nog ietwat beperkt, had een stuk erger kunnen zijn!
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Best wel effe de omschrijving lezen, dan ga je meer aan de video zelf hebben medunkt.
Ik ga 'm dit weekend bekijken want ik zit hier op 3G te surfen! Thanks alvast!
Fak Lefty zeer klote om te lezen. Je gaat ook zeer hard met dat spel en bij 'rare' omstandigheden kan het dan fout lopen... Goed dat je zelf niks heb en je kist komt zo te horen ook weer goed. Ik heb er gelukkig nog niks meegemaakt en hoop dat het zo mag blijven. De laatste tijd denk ik steeds vaker: en nu wat rustiger vandaag maar eens je die slagboom voorbij bent kan je het gewoon niet laten om (bijna) alles uit je kar te halen. Adrenaline en snelheid is ook mijn verslaving.
Aj lefty, dat is minder om lezen. Belangrijkste blijft uiteraard dat het puur materiele schade is en dat je jezelf hier op voorbereid had. Je weet dat het vroeg of laat kan mislopen, zeker als je je grenzen blijft verleggen. Mijn tijd komt nog, daar ben ik van overtuigd. De vraag is hoe en wanneer en welke bocht ik mag benoemen Twas toch bijna waky-wehrseifen, klinkt goe eig
Elke EUR is teveel uiteraard! Een avontuurtje van richting 4K kan eenieder missen als kiespijn denk ik zo...Maar helaas...part of the game! Iedereen weet dat tracken nu eenmaal duur is, zelfs als je de boel heel houdt
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Best wel effe de omschrijving lezen, dan ga je meer aan de video zelf hebben medunkt.
Zeer interessant, knap gedaan trouwens!
Lijkt me toch vooral een gemis aan power, of vergis ik me? De bochten an sich lijken me niet bijzonder sneller te gaan (bv eerste combinatie Hatzenbach etc, en dan zie je'm wegtrekken in aanloop van Quiddelbacher Höhe)
Gadver boomlange zwitser, doe dat niet opnieuw, ja? Je doet een mens schrikken.
Ik heb inderdaad 1.400 EUR gedokt voor een tiental lopende meter lichtjes scheef staande vangrail buitenkant eerste (linkse) knik Wippermann, die ze by the way nooit hebben hersteld en nadien is Bert er voor de zekerheid (onder het mom van "indien Belgisch geld aan dat staal gehangen, dan dient die ook vervangen!") nog 'es tegoei in gegaan.
(achteraf vertelt dat allemaal lekkerder)
Jupke heeft ook een bochtje op z'n naam, ik dacht de knik (met dip) linksaf tussen 't ballenbad en weerzeiken. En Galgenkopf heet al sinds het AW-Nordschleife-begin "tuscanirouettekopf".
Ik heb inderdaad 1.400 EUR gedokt voor een tiental lopende meter lichtjes scheef staande vangrail buitenkant eerste (linkse) knik Wippermann, die ze by the way nooit hebben hersteld en nadien is Bert er voor de zekerheid (onder het mom van "indien Belgisch geld aan dat staal gehangen, dan dient die ook vervangen!") nog 'es tegoei in gegaan.
Jupke heeft ook een bochtje op z'n naam, ik dacht de knik (met dip) linksaf tussen 't ballenbad en weerzeiken. En Galgenkopf heet al sinds het AW-Nordschleife-begin "tuscanirouettekopf".
Misschien toch eens oplijsten al die namen, wist niet dat er al zoveel in de fout waren gegaan
@LL geen fotoke van de schade? Vind trouwens dat als je een ringkaart hebt je toch wat korting zou mogen krijgen, of toch een eerlijkere prijs ivgl met een Engelsman die jaarlijks 1x afzakt, een paar rondjes rijdt en eraf gaat..
Lijkt me toch vooral een gemis aan power, of vergis ik me? De bochten an sich lijken me niet bijzonder sneller te gaan (bv eerste combinatie Hatzenbach etc, en dan zie je'm wegtrekken in aanloop van Quiddelbacher Höhe)
De R26R staat op semi's en de RS niet als ik me niet vergis.
Wow, echt knap gedaan! Voor de rest ga ik zwijgen wegens te weinig NS ervaring (7 laps)
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
aanwezig.
ik heb gewoon ongezien de verf meegepikt
@LL geen fotoke van de schade? Vind trouwens dat als je een ringkaart hebt je toch wat korting zou mogen krijgen, of toch een eerlijkere prijs ivgl met een Engelsman die jaarlijks 1x afzakt, een paar rondjes rijdt en eraf gaat..
Geen foto, daar was ik te zelfingenomen voor!
Die korting, tja...
Ik moet nu eerlijkheidshalve wel zeggen: die prijs is all-in niet alleen voor vangrail etc, maar ook voor de inzet van de Stresi's....en het is me toch wel wat waard om niet vlak na een crash ook nog m'n benen te verliezen omdat er een of andere eikel op je af komt geknald.
Aangezien ik niet echt van plan ben het rustiger aan te doen kan ik dat verre van garanderen!
Daarom dat ze me feliciteerden met "m'n eerste". Ze vonden het al verbazingwekkend dat ik het 150 rondjes ver had geschopt!
Comment