Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ook een maat van Matthi heeft zijn Polo ergens fout geparkeerd, dacht ik. Als ik me niet vergis ergens voor Brunnchen.
idd, in da groot stuk gras aan de linkerkant just voor die links rechts van brünchen, was daar ook die dag en nog gepasseerd aan da accident, zag der nie goed uit...
Dan ben ik mis , ik dacht dat daar een combinatie van bestond ? Circuitrijden én openbare weg ?
Ja dat bestaat. Mijn makelaar biedt dat aan. Maar t is niet goedkoop Voor een polis zonder limiet qua trackdays betaal je je omnium een 2e keer, en je hebt 20% vrijstelling. Je kan ook eenmalig verzekeren (voor 1 event dus), dat kost per event 40% van de totaalpolis
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Best wel effe de omschrijving lezen, dan ga je meer aan de video zelf hebben medunkt.
@Lefty: Balen maar zoals je zelf al zei, de kans zat er in. Een paar jaar terug heb ik daar de vangrail gekust met RWD op nat.
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, haat/liefde verhouding met de Ring hè.
We hebben elkaar nog gegroet vandaag op de Ring, was vlak voor de Karussel als ik me goed herinner. Ik heb vandaag voor het eerst sinds mijn crash op een niet geheel droge Ring gereden met iemand naast me die de Ring aardig kent.
Op zeiknat heb ik niet gereden maar wel meegereden met mijn "leraar" vanmorgen vroeg in een Espace en later op de dag in zijn BMW.
We reden nog voorbij toen de Stresi er al bij was. Later zijn we nog even bij de sleper geweest, ik dacht dat je misschien een lift kon gebruiken maar jij was daar niet.
Succes met de herstelling en ik weet zeker dat we elkaar binnenkort weer zien am Ring...........
idd, in da groot stuk gras aan de linkerkant just voor die links rechts van brünchen, was daar ook die dag en nog gepasseerd aan da accident, zag der nie goed uit...
Gelukkig viel de lichamelijke schade nog mee achteraf.Het zag er slechter uit ter plaatse.
slechte herinneringen
Ja, uiteraard is dat kut, maar zoals je zegt: part of the game
Maar het had veel erger kunnen zijn.
Stel dat je nu bvb met die Luxemburger aan het rijden was, en hij ook geraakt was ofzo... Of een onschuldige passant.
Ik heb de laatste tijd ook meer en meer het gevoel dat ik rustiger moet gaan rijden. Als ik mezelf en mijn auto bij elkaar rijdt is dat niet zo erg imho. Maar stel dat je een derde raakt...
Fak Lefty zeer klote om te lezen. Je gaat ook zeer hard met dat spel en bij 'rare' omstandigheden kan het dan fout lopen... Goed dat je zelf niks heb en je kist komt zo te horen ook weer goed. Ik heb er gelukkig nog niks meegemaakt en hoop dat het zo mag blijven. De laatste tijd denk ik steeds vaker: en nu wat rustiger vandaag maar eens je die slagboom voorbij bent kan je het gewoon niet laten om (bijna) alles uit je kar te halen. Adrenaline en snelheid is ook mijn verslaving.
Had de curb aan einde van wipperman geraakt en is in de linkergraskant van Eshbach beland.
Gelukkig viel de lichamelijke schade nog mee achteraf.Het zag er slechter uit ter plaatse.
slechte herinneringen
Je legt het nog cva uit. Hij ging die bocht veel te wijd in en begon lichtjes te slieren en geraakte een stukje in het gras terecht waardoor ie nog schever ging en richting de vangrail vloog. Dan overkop gegaan over het asfalt terug om dan in de graskant tot stilstand te komen.
Bom stelde voor of ik eens met de Jag van zijn vader op de ring wou. Ik stemde toe en nam mijn broertje en zijn beste maat mee.
Mijne maat was de ring op vertrokken met zijn polo en ik iets van een 5 min later met de Jag van BOM zijn pa.
Plots rijden we voor Brunnchen over een hoop brokstukken en zie ik daar een zwarte auto perto.. Eens beter gekeken en ik zag die maat daar staan bij zijn Polo. Dat beeld vergeet ik nooit. Meteen gestopt.
Bom stelde voor of ik eens met de Jag van zijn vader op de ring wou. Ik stemde toe en nam mijn broertje en zijn beste maat mee.
Mijne maat was de ring op vertrokken met zijn polo en ik iets van een 5 min later met de Jag van BOM zijn pa.
Heb ik dat toen voorgesteld?
Ik dacht dat je Alpina toen zonder remmen zat vooraan en dat ik je daardoor nog een ritje gaf vol vertrouwen en niet op mijn verzoek.
Een klein detail,maar nu gaan ze hier denken dat Ik sta te springen om een wagen uit te lenen dat niet van mij is.
Ik kan ook mis zijn natuurlijk.
Comment