Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Ik weet eerlijk gezegd niet of dat olie daar het probleem was hoor.
Meestal zetten ze dat bord niet AAN het oliespoor maar ervoor. Hij zit hier al serieus aan de foute kant van de baan omdat hij die Porsche inhaalt dus moet hij al een pak scherper insturen. Hij knalt daar over de curb (op zich niks mis mee, je kan dat daar gerust) wat de auto destabiliseert en hij zit onder een scherpere stuurhoek dan wat je daar anders over de curb zal hebben, dan ziet hij dat bord en volgens mij gaat hij onbewust inhouden en/of iets meer de gas lossen of iets harder remmen. Dat allemaal bij mekaar en je bent rap de achterkant kwijt aan zo een snelheden.
IMO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk weet eerlijk gezegd niet of dat olie daar het probleem was hoor.
Meestal zetten ze dat bord niet AAN het oliespoor maar ervoor. Hij zit hier al serieus aan de foute kant van de baan omdat hij die Porsche inhaalt dus moet hij al een pak scherper insturen. Hij knalt daar over de curb (op zich niks mis mee, je kan dat daar gerust) wat de auto destabiliseert en hij zit onder een scherpere stuurhoek dan wat je daar anders over de curb zal hebben, dan ziet hij dat bord en volgens mij gaat hij onbewust inhouden en/of iets meer de gas lossen of iets harder remmen. Dat allemaal bij mekaar en je bent rap de achterkant kwijt aan zo een snelheden.
IMO
Comment
-
Denk ik ook hoor...
Waarom is er anders geen enkele van de achtervolgende wagens die grip verliest door die olie.
En het is nu niet om te zeggen dat zij de bocht als slakken nemen hé.
Gewoon een beetje hoogmoed die wordt gerelativeerd door de vermelding dat er olie lag?
Comment
-
+ YouTube Video
Steilstrecke wordt blijkaar nog gebruikt.
Overlaatst eens te voet omhoog gegaan, da's redelijk geschift stijl eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenIemand die morgen naar de ring gaat?, voor de eerste keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenIemand die morgen naar de ring gaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten+ YouTube Video
Steilstrecke wordt blijkaar nog gebruikt.
Overlaatst eens te voet omhoog gegaan, da's redelijk geschift stijl eigenlijk...
Ik had hier nog nooit van gehoord...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenMoh!?
Ik had hier nog nooit van gehoord...
Heeft dat niet iets te maken met Scuderia Hanseat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk BerichtenBen ook lang weekend am ring. Uitvalsbasis terras aan Einfahrt Breidscheid in Adenau.Tenzij het bloedheet is, dan zitten we liever even aan de overkant bij het ijsloket in de buurt.
Hoofdingang ga ik soms wel heen als ik auto's wil kijken en fotograferen. Als het mij te hectisch is om te rijden dan loop ik misschien wel eens tot voorbij Kallenhard vanaf Breidscheid.
Je kent mij en/of mijn auto hè van de driftcursus?
Morgen nog een dag werken en dan geht's los!Man man, wat heb ik zin in komend weekend!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk weet eerlijk gezegd niet of dat olie daar het probleem was hoor.
Meestal zetten ze dat bord niet AAN het oliespoor maar ervoor. Hij zit hier al serieus aan de foute kant van de baan omdat hij die Porsche inhaalt dus moet hij al een pak scherper insturen. Hij knalt daar over de curb (op zich niks mis mee, je kan dat daar gerust) wat de auto destabiliseert en hij zit onder een scherpere stuurhoek dan wat je daar anders over de curb zal hebben, dan ziet hij dat bord en volgens mij gaat hij onbewust inhouden en/of iets meer de gas lossen of iets harder remmen. Dat allemaal bij mekaar en je bent rap de achterkant kwijt aan zo een snelheden.
IMO
Dat zou ook eerder mijn gok zijn..al is ie het wel opeens heel snel kwijt, 't gebeurt niet echt geleidelijk zeg maar, kan wel op een oliespotje duiden.
Comment
-
Vandaag eens gepoogd wat te filmen.
Het was vreselijk warm overigens, de druk zou nog goed moeten zitten van de vorige keer maar ik moest ca 0.3 bar aflaten, en daarna nog eens 0.2...
Ben achteraf toevallig nog langs de garage gepasseerd, het onderwerp camber even op tafel gegooid. Ze hebben van die plates (zelf ontwikkelde, naar eigen zeggen beter dan die van kw) op de clubsport, en kunnen dat ook op de mijne zwieren. Zou een serieus verschil gaan maken qua rijden maar ik overweeg het vooral voor een meer "even" bandenslijtage. Dat heb ik er zo weer uit, als je die kost op die manier bekijkt.
Het was erg rustig on track, leuke deelnemers een Noor in een
E30 en een ingehaalde Brit in een Focus RS die spontaan een passagiersritje vroeg. Leuke sfeer!
Soit, het filmpje, volgende in acht nemen:
Wegens ontbreken van ext gsp antenne klopt de snelheid grotendeels niet, de accelerometer kan je sowieso vergeten aangezien ik die niet gecalibreerd heb. De tijd stopt ook wat te vroeg met zicht op de brug.
Ik ga toch eens overwegen een ext antenne te regelen want als de gegevens 100% correct zijn zou dat een leuke overlay opleveren.
Excuses trouwens voor die *ç&%ç*%ç% brake indicator warning
Ik moet overigens toegeven dat ik serieus m'n best heb gedaan om zo goed mogelijk de bochten aan te snijden voor m'n filmdebuut, ik durf nog wel eens wat "wilder" rijden maar dan loop ik dus het risico wel eens extreem te wijd te gaan, wat ik m'n ego niet wil aandoen
Enjoy, and open for comments...wat ik me herinner is inkomen Adenauer Forst, de bocht voor Karussell, en d'r zal nog wel wat zijn. Nordschleife, zoeken naar perfectie
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenVandaag eens gepoogd wat te filmen.
Het was vreselijk warm overigens, de druk zou nog goed moeten zitten van de vorige keer maar ik moest ca 0.3 bar aflaten, en daarna nog eens 0.2...
Ben achteraf toevallig nog langs de garage gepasseerd, het onderwerp camber even op tafel gegooid. Ze hebben van die plates (zelf ontwikkelde, naar eigen zeggen beter dan die van kw) op de clubsport, en kunnen dat ook op de mijne zwieren. Zou een serieus verschil gaan maken qua rijden maar ik overweeg het vooral voor een meer "even" bandenslijtage. Dat heb ik er zo weer uit, als je die kost op die manier bekijkt.
Het was erg rustig on track, leuke deelnemers een Noor in een
E30 en een ingehaalde Brit in een Focus RS die spontaan een passagiersritje vroeg. Leuke sfeer!
Soit, het filmpje, volgende in acht nemen:
Wegens ontbreken van ext gsp antenne klopt de snelheid grotendeels niet, de accelerometer kan je sowieso vergeten aangezien ik die niet gecalibreerd heb. De tijd stopt ook wat te vroeg met zicht op de brug.
Ik ga toch eens overwegen een ext antenne te regelen want als de gegevens 100% correct zijn zou dat een leuke overlay opleveren.
Excuses trouwens voor die *ç&%ç*%ç% brake indicator warning
Ik moet overigens toegeven dat ik serieus m'n best heb gedaan om zo goed mogelijk de bochten aan te snijden voor m'n filmdebuut, ik durf nog wel eens wat "wilder" rijden maar dan loop ik dus het risico wel eens extreem te wijd te gaan, wat ik m'n ego niet wil aandoen
Enjoy, and open for comments...wat ik me herinner is inkomen Adenauer Forst, de bocht voor Karussell, en d'r zal nog wel wat zijn. Nordschleife, zoeken naar perfectie
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
Das al een serieus verschil met vorige keer toen ik er was.
Nice!
btw wat was dat in de eerste rechtse van Flugplatz?
Comment
Comment