Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
    Een of andere getunede Civic, spel reed weg van me als niks Toch leuk 2 rondjes gereden, ik eentje achter hem, hij eentje achter mij.
    Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
    De "concullega's"

Ik zie een intercooler zitten vooraan, verklaart natuurlijk veel in een Civic van 900 kilo of zo

Honda, de legodoos onder de auto's

Comment

• Zoals deze Crx, gaat ook altijd vrij vlot

Comment

• Vette update, begint toch allemaal redelijk 'pro' te klinken... Kwestie van het meeste uit een jaarkaart te halen, goed bezig!

Comment

• Iemand van hier?

.

.
          Last edited by ; 10/04/2011, 08:31.

Comment

• Comment

• Ja das Michael in de Black Serie . Zit niet meer op 't forum wegens vele commentaren over zijn wagens i.c.m zijn leeftijd .
              Heeft ook nog een 360 Stradale . Hij haalde gisteren 8.20 BTG, eerste keer met de CLK, ni slecht
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 8:20 lijkt me zeer vlot met zo'n giftige kar!

Comment

8:20 lijkt me zeer vlot met zo'n giftige kar!
                  En gij haalt 8.04?

Props!

Comment

• Ik denk dat je toch nét iets meer verstand/skills moet hebben om zo'n black series de groene hel rond te sturen

Comment

Ik denk dat je toch nét iets meer verstand/skills moet hebben om zo'n black series de groene hel rond te sturen
                      Dan nog, gij vindt daar blijkbaar al goed uwe weg

Comment

• Dat wel, maar dat zou bij eenieder wsl het geval zijn die redelijk wat rondjes draait, 't is niet dat ik een talent ben.
                        Ik kan me in ieder geval geen leukere baan voorstellen om te rijden...wat een circuit toch

Comment

• Pfff, ik wil m'n eigen autooooooo!

Comment

• Ik ga mij volgend jaar ook eens een jaarkaart aanschaffen, het wordt eens tijd om dat circuit deftig te leren kennen, het blijft tenslotte toch wel een pracht van een circuit. Tegen dan moet de Civic wel op punt staan hoop ik.

Comment

• LL! Niet te veel meer oefenen of ik kan niet meer volgen!
                              Ik vind het knap wat je allemaal doet daar maar probeer het toch nog wat voorzichtig aan te doen. Van de moment dat je echt seconden gaat beginnen zoeken ga je mss eens een fout maken die je niet had willen maken...

Comment

• Dat klinkt hier allemaal zeer snel, ik trek ogen !

Comment

• Ik lees hier ook dingen die ik liever zou lezen in een topic met titel "Francorchamps lovers" of "Mettet lovers" ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                    LL! Niet te veel meer oefenen of ik kan niet meer volgen!
                                    Ik vind het knap wat je allemaal doet daar maar probeer het toch nog wat voorzichtig aan te doen. Van de moment dat je echt seconden gaat beginnen zoeken ga je mss eens een fout maken die je niet had willen maken...

Ik neem je woorden zeker ter harte, maar 't is toch binnen een bepaalde marge dat ik probeer tijd goed te maken...eerder andere lijnen dan latere rempunten, eerder de bocht voor de Karussel onder de knie krijgen dan nog later remmen bij Pflanzgarten...zo van die dingen.
                                    En bij meer dan 1 keer verkeer kan ik het sowieso al op m'n buik schrijven, met als gevolg dat je sowieso rustiger voorbijsteekt.

En wat betreft dat volgen zou ik me al helemaal geen zorgen maken. Ik heb echt ogen opengetrokken met die E36 M3 voor me gisteren, niet normaal...hij had licht meer power dan de jouwe, en ik kon 'm enkel volgen als ik per-fect reed. Het minste foutje en hij nam een paar lengtes.
                                    Het was enkel in het eerste deel waar ik wat sneller doorkwam, ik denk zelfs maar tot Flugplatz. Volgende rondje nam hij dan m'n tail, maar ik heb 'm nog voor Aremberg teken gedaan dat ie de kop moest nemen...ook weer wat van opgestoken.

En laten we wel wezen, 't is niet dat die gast bergen beter reed dan jij hoor. Verschil gaat sowieso minimaal zijn, maak je daar maar geen zorgen over. Met die die lichte powerwinst bij jou en een rondje of 10 ga ik al genoeg mogen zweten, wees gerust

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ik lees hier ook dingen die ik liever zou lezen in een topic met titel "Francorchamps lovers" of "Mettet lovers" ofzo

To each his own I guess, ik heb het nu al genoeg verduidelijkt

Comment

• Ga je er ook gewone trackdays mee rijden?

Comment

• Beeldmateriaal gevonden van Hatzenbach, 2:51.
                                          Curb (bocht naar rechts) zou ik niet nemen met een RWD, kist lijkt me wat "unsettled" te geraken.
                                          Ik doe het dan ook nooit, tenzij ik te hard ga

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vriendschappelijke follow-the-leader battle met de "concullega" in de M3

Comment

Working...
                                          X