Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
[QUOTE=Lefty;4511703]Duits, bedoel je?
Ik word door m'n lengte (correct, dan ook nog) toch vaak als hollander gepercipieerd, dus niet getreurd!^/quote]
Achja, ik ben ne vetzak met een baardje, maar best gezellig
Kostelijke affaire!
Ik zou, indien het je interesseert om toch langdurig en veel te ringen, zeker eens bij een lokale dealer o.d. binnenspringen. Die gasten gaan zeker nog tips kunnen geven hoe je 1&ander kan vrijwaren, idealer afstellen enz. Prijzen zijn doorgaans schappelijk.
Of ga je ook trackdays bezoeken? Met een 190, echt schitterend, zeker met dat potentieel
IK ben wel van plan trackdays te doen, deze die hier aangeboden worden heb ik altijd willen doen maar ooit is me de toegang geweigerd met m'n s klasse
En raad vragen doe ik altijd, dit is de eerste auto waar ik zelf aan werk, moet zeggen dat ik al veeeeeel geleerd heb en nog veel te leren heb. Heb wel al een Duitser aangesproken (die waar ik de amg bodykit van kocht) voor een eventuele motorombouw want uit die 3L 6-in-lijn 12v zit kan er heel wat meer uitgehaald worden dan zijn standaard 188 pk (zonder cat)
Eerst zien wat het beeste stock doet, zal al tricky genoeg zijn denk ik, zeker als je ziet met wat ik anders op de ring reed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk zit nu aan 9034 euro voor een auto die ik initieel kocht voor 650 euro
IK ben wel van plan trackdays te doen, deze die hier aangeboden worden heb ik altijd willen doen maar ooit is me de toegang geweigerd met m'n s klasse
En raad vragen doe ik altijd, dit is de eerste auto waar ik zelf aan werk, moet zeggen dat ik al veeeeeel geleerd heb en nog veel te leren heb. Heb wel al een Duitser aangesproken (die waar ik de amg bodykit van kocht) voor een eventuele motorombouw want uit die 3L 6-in-lijn 12v zit kan er heel wat meer uitgehaald worden dan zijn standaard 188 pk (zonder cat)
Eerst zien wat het beeste stock doet, zal al tricky genoeg zijn denk ik, zeker als je ziet met wat ik anders op de ring reed
Comment
-
-
Idd ieder zijn hobby, moest ik het doen om geld van te maken en later te verkopen ben ik ferm dom bezig maar het is de bedoeling hem te houden en jah... funkarretje hé.
En pionnen? Ge zou ervan verschieten hoe snel ze wel is ze, zeker in de regen toen niemand meer durfde rijden, zelfs GTR's die enkel op de lange rechte stukken voorbij konden
Ik ben zo een van die gekken die er graag in de regen over vlamt, dan zijt ge meer op uw gemak en is het toch net iets meer tricky, kunt ge uzelf wa naar de limiet brengen zonder enorm snel te gaan en anderen in gevaar te brengen.
'k Heb ergens nog wa schoon picjes van in de regen mocht ge geïnteresseerd zijn
Comment
-
net geboekt in hotel zum burg of iets in nurburg, van 20/04-25/04. er is een kans dat mijne maat die meegaat, de eerste 3 nachten nie zou kunnen derbij zijn, moest dit het geval zijn mag der altijd iemand hem aanbieden voor die paar dagen, dan moet ik da nie volledig zelf betalen die 2persoonskamer :p
Comment
-
Ooit nog felicitaties gekregen van enen in een Porsche nadat ik hem inhaalde en hij me niet -vermoedelijk- durfde te volgen.
'k Vind het echt fijn zo ringen in de regen
2 jaar geleden nog met wat sneeuw, ijs en veel strooizout er op gereden, toen reden we ook compleet alleen
Comment
-
-
Ik dacht van niet meer. Vind het spijtig van de rode koplampringen en de witte pinkers. Maar technisch wel superdikOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenBegrijp me niet verkeerd, maar als ik hier lees lijken snelheden boven de 200 peanuts. Wees aub voorzichtig en laat jullie niet opnaaien, het gevaar zit om de hoek, daarom hoef je zelf geen fout te maken.
Wanneer je door de fuchsrohe knalt en vlak achter de dip staat een trein stil geraak je nooit stop.
Ik zal ook nooit "a fond" door die put rijden als er ook maar 1 auto voor me in het gezichtsveld is (tenzij dat ik echt weet wat die gast daar doet omdat ik hem al heb zien rijden). Je weet nooit waar en hoe hard mensen op dat stuk remmen, als je alles moet dichtgooien na de dip om de linker erna te halen heb je nul marge als je voorganger aan 40 per uur trager door de put gaat en heel vroeg op de rem gaat staan omdat hij de baan niet kent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pj311 Bekijk BerichtenRij toch het liefst van al in de regen op de ring: kalm, lagere snelheden en kriebels vanaf de eerste bocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenJa, de 2de bocht van Brünnchen. Veel mensen zijn daar overmoedig omdat daar veel toeschouwers staat te kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk vind het straf dat iedereen hier alle namen van de secties kent. Ik rij daar nu al 3 jaar en ken amper 1/3 van de namen... Er rijden vormt echter geen probleem, vermoedelijk dit weekend de nieuw gevonden horsies eens gaan uittesten.
Comment
Comment