Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
IK heb een probleempje: als ik me wil aanmelden op MSN springt er direct een kaderke open met error 80048820 en blijkt dater iets mis is met mijn Key-poorten, nu wtf zijn key-poorten en nog belangrijker, hoe kan ik dit oplossen?
Thx!
Ik heb deze site gevonden via google, maar blijkbaar kunnen er heel wat oorzaken zijn van deze foutcode . Beetje lager op de pg kan je zien wat je kan doen om het eventueel op te lossen. Succes .
Ik heb deze site gevonden via google, maar blijkbaar kunnen er heel wat oorzaken zijn van deze foutcode . Beetje lager op de pg kan je zien wat je kan doen om het eventueel op te lossen. Succes .
Dankje, khad ook al gegoogled en daar zeggen ze da ik mijn Internet Explorer instellingen is moet checken dus da zal ik is doen se. Klaat nog iets weten e, bedankt
Dankje, khad ook al gegoogled en daar zeggen ze da ik mijn Internet Explorer instellingen is moet checken dus da zal ik is doen se. Klaat nog iets weten e, bedankt
Aangezien de harde schijf van m'n laptop vol is ben ik opzoek naar extra opslagruimte. Ik heb hier nog een "2.5" External Drive Enclosure USB 2.0" liggen, waar echter nog geen schijf inzit.
Aangezien de harde schijf van m'n laptop vol is ben ik opzoek naar extra opslagruimte. Ik heb hier nog een "2.5" External Drive Enclosure USB 2.0" liggen, waar echter nog geen schijf inzit.
bwa, in't slechtste geval 60€
en in't beste geval een 80€
kwestie van een ezel te vinden die ze voor 80€ koopt.. maar dat zijn zoal de gangbare prijzen als ik de fora check
Zou het dan de moeite zijn om nog 200/300 euro ofzo bij te leggen voor een 8600 of 8800?
Of zou ik toch maar beter wachten op andere dx10 kaarten of...
Zou het dan de moeite zijn om nog 200/300 euro ofzo bij te leggen voor een 8600 of 8800?
Of zou ik toch maar beter wachten op andere dx10 kaarten of...
8600GT is bijna dezelfde kaart als de 7600GT dacht ik. enkel met dx10-ondersteuning...
Wat raden jullie mij aan? (Liefst Tones)
Bedankt
Je hebt in ieder geval een laptopschijf nodig, die zijn namelijk 2.5". Gewone harde schijven zijn 3.5".
Comment