Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
    IK heb een probleempje: als ik me wil aanmelden op MSN springt er direct een kaderke open met error 80048820 en blijkt dater iets mis is met mijn Key-poorten, nu wtf zijn key-poorten en nog belangrijker, hoe kan ik dit oplossen?
    Thx!
    Ik heb deze site gevonden via google, maar blijkbaar kunnen er heel wat oorzaken zijn van deze foutcode . Beetje lager op de pg kan je zien wat je kan doen om het eventueel op te lossen. Succes .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
      Ik heb deze site gevonden via google, maar blijkbaar kunnen er heel wat oorzaken zijn van deze foutcode . Beetje lager op de pg kan je zien wat je kan doen om het eventueel op te lossen. Succes .
      Dankje, khad ook al gegoogled en daar zeggen ze da ik mijn Internet Explorer instellingen is moet checken dus da zal ik is doen se. Klaat nog iets weten e, bedankt

Comment

• Een 1 jaar oude Asus 7600GT 256MB, hoeveel zou dat nog waard zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
          Dankje, khad ook al gegoogled en daar zeggen ze da ik mijn Internet Explorer instellingen is moet checken dus da zal ik is doen se. Klaat nog iets weten e, bedankt
          Np . Hopelijk lukt het .

Comment

• Aangezien de harde schijf van m'n laptop vol is ben ik opzoek naar extra opslagruimte. Ik heb hier nog een "2.5" External Drive Enclosure USB 2.0" liggen, waar echter nog geen schijf inzit.

Wat raden jullie mij aan? (Liefst Tones)

Bedankt
            Last edited by M3 E46 SMGII; 30/08/2007, 22:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
              Aangezien de harde schijf van m'n laptop vol is ben ik opzoek naar extra opslagruimte. Ik heb hier nog een "2.5" External Drive Enclosure USB 2.0" liggen, waar echter nog geen schijf inzit.

Bedankt
              ATA of SATA?

5400rpm of 7200rpm?

Zoveel keuze

Comment

ATA of SATA?

5400rpm of 7200rpm?

Zoveel keuze
                is die enclosure van je ATA (ook wel IDE genoemt) of SATA?

als het extern is, neem maar 7200rpm.

tip: neem Seagate of WD, niet Maxtor.
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                  is die enclosure van je ATA (ook wel IDE genoemt) of SATA?

als het extern is, neem maar 7200rpm.

tip: neem Seagate of WD, niet Maxtor.
                  Op Enclosure staat niets vermeld van ATA of SATA.

edit: Kun je dat zien als je ze opendoet?

Comment

Op Enclosure staat niets vermeld van ATA of SATA.

edit: Kun je dat zien als je ze opendoet?
                    ja.

dit is ATA:

dit is SATA:

2015 BMW F11 520dA

Comment

• ATA dus.

Bedankt voor de hulp :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Een 1 jaar oude Asus 7600GT 256MB, hoeveel zou dat nog waard zijn?
                        bwa, in't slechtste geval 60€
                        en in't beste geval een 80€

kwestie van een ezel te vinden die ze voor 80€ koopt.. maar dat zijn zoal de gangbare prijzen als ik de fora check
                        Last edited by ; 31/08/2007, 01:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                          fora's

Sorry, echt mega sorry....maar bij gebrek aan een nuttige bijdrage wou'k je er even op wijzen dat fora al een meervoud is.

I'm so ashamed of myself.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Sorry, echt mega sorry....maar bij gebrek aan een nuttige bijdrage wou'k je er even op wijzen dat fora al een meervoud is.

I'm so ashamed of myself.

omg.. jij partypooper..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                              bwa, in't slechtste geval 60€
                              en in't beste geval een 80€

kwestie van een ezel te vinden die ze voor 80€ koopt.. maar dat zijn zoal de gangbare prijzen als ik de fora check
                              Zou het dan de moeite zijn om nog 200/300 euro ofzo bij te leggen voor een 8600 of 8800?
                              Of zou ik toch maar beter wachten op andere dx10 kaarten of...

Comment

Zou het dan de moeite zijn om nog 200/300 euro ofzo bij te leggen voor een 8600 of 8800?
                                Of zou ik toch maar beter wachten op andere dx10 kaarten of...
                                8600GT is bijna dezelfde kaart als de 7600GT dacht ik. enkel met dx10-ondersteuning...
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Is ook nogal goedkoop ja

En die andere kaarten zijn al meteen een flink pak duurder...
                                  En dat om wat mooiere en vlottere gfx te hebben... I'll wait

Comment

Is ook nogal goedkoop ja

En die andere kaarten zijn al meteen een flink pak duurder...
                                    En dat om wat mooiere en vlottere gfx te hebben... I'll wait
                                    'k heb een 8600gts, en dat bolt lekker ... koopt er zo een als die richting 100 euro komt

ooit

Comment

Aangezien de harde schijf van m'n laptop vol is ben ik opzoek naar extra opslagruimte. Ik heb hier nog een "2.5" External Drive Enclosure USB 2.0" liggen, waar echter nog geen schijf inzit.

Bedankt
                                      Je hebt in ieder geval een laptopschijf nodig, die zijn namelijk 2.5". Gewone harde schijven zijn 3.5".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
                                        Je hebt in ieder geval een laptopschijf nodig, die zijn namelijk 2.5". Gewone harde schijven zijn 3.5".
                                        Schijf is ondertussen al besteld

Het is deze geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                          Hulp...

'k heb hier een .eps file ontvangen, formaat 95mb gemaakt in mac OS.

M'n pc slaagt er niet in het te openen, noch met illustrator, noch met irfanview...

Kan iemand me hier verder helpen?
                                          photoshop? zet die foto anders eens ergens op een webspace, ik wil hem wel eens proberen te converteren.

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                          En in mijnen oto heb ik geen 220v zene
                                          voor een klein bedragje kan je dat wel hebben...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X