Oorspronkelijk geplaatst door rana
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
How do I convert a QuickTime MOV file to AVI? The QuickTime MOV format is the video output format for many digital still cameras. MOV is also becoming very popular as the distribution format for video bloggers; primarily because many video bloggers are also Mac users. If you want to edit your MOV files in […]
Was eerste google link?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenUhu, maar ik heb graag geluid bij m'n filmpjes, en dat valt weg door die RAD-dinges
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichtenk Zit hier met een shitload aan *.MOV filmpkes die ik graag zou bewerken. Maarja, Windows Movie Maker neemt diejen boecht niet aan natuurlijk ...
Wat nu ?! (vind geen gratis converterkes)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenIt enables you to convert between various popular video formats including Mpeg, DV, Quicktime, Windows Media, Xvid, H264, 3GP, PSP, iPod and Flash video (FLV, SWF)
Geen MOV ...
Comment
-
need help
hallo allemaal ....
mijn broertje heeft daarjuist (perongeluk) imlock (een programma dat programmas blockeert) op de pc geïnstalleerd. ik heb dit eraf gegooit (met 'remove programs' in configuratiescherm), maar nu blijkt dus dat ik niet meer op msn messenger geraak. zelfs als ik het op google intyp sluit de pc internet af. het is alleen bij msn, de rest werkt nog perfect.
weet iemand wat het probleem is?
en ja, k weet da t hier nie thuishoort, mja, k vind het zelf niet, en t moet opgelost geraken ..... dringend ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieter-jan1 Bekijk Berichtenhallo allemaal ....
mijn broertje heeft daarjuist (perongeluk) imlock (een programma dat programmas blockeert) op de pc geïnstalleerd. ik heb dit eraf gegooit (met 'remove programs' in configuratiescherm), maar nu blijkt dus dat ik niet meer op msn messenger geraak. zelfs als ik het op google intyp sluit de pc internet af. het is alleen bij msn, de rest werkt nog perfect.
weet iemand wat het probleem is?
en ja, k weet da t hier nie thuishoort, mja, k vind het zelf niet, en t moet opgelost geraken ..... dringend ...
Opnieuw installeren, de lijst "cleanen" en terug verwijderen
Comment
-
Heb 'n filmpje van m'n wagen gemaakt met een fototoestel, maar dat filmpje staat op zijn zij. Weet iemand hoe ik dat kan draaien? (windows media player of DivX??)
Thx'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenHeb 'n filmpje van m'n wagen gemaakt met een fototoestel, maar dat filmpje staat op zijn zij. Weet iemand hoe ik dat kan draaien? (windows media player of DivX??)
Thx
(en Gilles -> gTa ... allez ja, voor de duidelijkheid)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGebruik je voor een draadloze router het beste 64bit of 128bit?
64, 128 en 256bit-encryptie is voor WEP-beveiliging. dit is een verouderde techniek. WPA of WPA2 is de betere beveiliging.
maar als je router dit niet ondersteunt 128bit nemen...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtengeen 1 van de 2...
64, 128 en 256bit-encryptie is voor WEP-beveiliging. dit is een verouderde techniek. WPA of WPA2 is de betere beveiliging.
maar als je router dit niet ondersteunt 128bit nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten'k heb hier een .eps file ontvangen, formaat 95mb gemaakt in mac OS.M'n pc slaagt er niet in het te openen, noch met illustrator, noch met irfanview...
Comment
-
-
Zeg mannen, is dees logisch :
'k heb een mp3-speler, met usb2.0 aansluiting. Indien ik een usb1.0 kabel aansluit, enkel met de bedoeling om dat spul op te laden, niet om een data-connectie te leggen, dan lukt dat ook niet ...
Als ik die kabel insteekt, reageert dat toestel nochtans, maar hij wilt niet laden ...
Comment
Comment