Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk BerichtenHeeft niks te maken qua merk of type. wel aan de gebruiker die zijn batterij verkeerd gebruikt.Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenZal wel wezen.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtentuurlijk zal het wel wezen. die laptop is een Lifetec van de Naldi, en die staan niet bekend om hun kwaliteitlaptops. het feit dat die Asus van jou dan nog maar 30min mee gaat, is omdat je je netstroomadapter constant hebt laten inzitten terwijl de batterij volgeladen was. bovendien moet je bij het 1e gebruik, die batterij opladen zoals bij een gsmbatterij. li-on is li-on.
M3'er schat, je hebt gelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichtentja, als je laptops continue aan de stroom laat hangen, dan raden alle fabrikanten aan de batterij eruit te halen, degene die dat niet doet... is gewoon dom...
M3'er schat, je hebt gelijk
dus nu is het batterij volladen, en adapter er uit. als ik game zit de adapter er toch in2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenkzit in dezelde situatie
ik ben voor het moment aan 't twijfelen tussen de Asus V1S en G1S, check out laptops4u.nl
Ik zie dat die V1S en G1S nog niet de Santa Rosa technologie (800 MHz ipv 667) hebben... Is die Santa Rosa echt een meerwaarde aan je systeem of voel je daar niet veel van in de praktijk.
Sorry voor al mn vragen maar de aankoop van een laptop begint echt te dringen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenja, maar langs de andere kant laat je ze er dan weer beter insteken omdat de batterij dient als een "stroombuffer" om stroompieken op te vangen, als die rechtstreeks naar je laptop gaan, kan er het een en ander kortsluiten op je mobo. heb het zelf al 2x voor gehad met mijn laptop, toetsenbord naar de zak en zelfs heel mijn moederbord naar de zak. beiden hersteld onder garantie. gotta love 3 jaar garantie van Medion
dus nu is het batterij volladen, en adapter er uit. als ik game zit de adapter er toch in
nu, dat is mss een probleem dat bij bepaalde reeksen/modellen voorkomt, aangezien er héél wat laptops zijn mét beveiligingen daartegen, zodat er niks intern kan 'fryen' .. naja, het stroomnetwerk is niet overal even stabiel en het zou ook kunnen dat er bij u thuis gewoon sterkere pieken doorkomen als bij anderen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenWat doet je twijfelen tussen deze modellen? Wat doet je niet voor een Latitude D830 kiezen? En hoe zit het met de verkooppunten van ASUS?
Ik zie dat die V1S en G1S nog niet de Santa Rosa technologie (800 MHz ipv 667) hebben... Is die Santa Rosa echt een meerwaarde aan je systeem of voel je daar niet veel van in de praktijk.
verkooppunten van Asus zijn er na genoeg niet (Asus heeft in België nog altijd geen officieel dealernetwerk). maar bij de lokale pcboer (www.itware.be) kan ik wel Asus'en bestellen
ik kies niet voor Dell, omdat het Dell isals je toch geïnteresseerd bent in Dell, raad ik je aan om eens naar de Inspiron 1520 te kijken
2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenWat doet je twijfelen tussen deze modellen? Wat doet je niet voor een Latitude D830 kiezen? En hoe zit het met de verkooppunten van ASUS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichtenmogelijks, kan er eigenlijk niet over meespreken... zo'n dingen heb ik nog nooit weten gebeuren bij m'n flappy's, zelf ook niet bij die van m'n vrienden
nu, dat is mss een probleem dat bij bepaalde reeksen/modellen voorkomt, aangezien er héél wat laptops zijn mét beveiligingen daartegen, zodat er niks intern kan 'fryen' .. naja, het stroomnetwerk is niet overal even stabiel en het zou ook kunnen dat er bij u thuis gewoon sterkere pieken doorkomen als bij anderen..2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Medion, Targa, ....
maken zelf geen PC's, ze kopen aan een rebadgen. Net zoals veel merken dat doen. Mijn Targa laptop is er eentje van MSI.
Als ik een reservebatterij wil, kan ik er eentje kopen via targa, of gewoon een MSI batterij gaan halen in de winkel.
Ik veronderstel dat zowel bij Aldi als bij Targa je geluk moet hebben van welke fabrikant een bepaalde reeks gekocht is? Of zou Targa altijd bij de producent van MSI laptops shoppen en Medion ook bij een vaste producent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenMedion, Targa, ....
maken zelf geen PC's, ze kopen aan een rebadgen. Net zoals veel merken dat doen. Mijn Targa laptop is er eentje van MSI.
Als ik een reservebatterij wil, kan ik er eentje kopen via targa, of gewoon een MSI batterij gaan halen in de winkel.
Ik veronderstel dat zowel bij Aldi als bij Targa je geluk moet hebben van welke fabrikant een bepaalde reeks gekocht is? Of zou Targa altijd bij de producent van MSI laptops shoppen en Medion ook bij een vaste producent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wesley@cqp Bekijk Berichtenhey
ik geraak de laatste 2 dagen niet meer op photobucket , iemand een idee hoe dat komt , of zijn er nog mensen die problemen hebben met photobucket ?Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenik weet niet van waar je die informatie haalt, maar de V1S en G1S zijn wel degelijk Santa Rosa. ik ben ook niet van zin om een verouderd systeem te kopen
verkooppunten van Asus zijn er na genoeg niet (Asus heeft in België nog altijd geen officieel dealernetwerk). maar bij de lokale pcboer (www.itware.be) kan ik wel Asus'en bestellen
-15.4"
-zo hoog mogelijke prestaties
-bedrag van ongeveer 2000€
Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenIk heb al gezien dat G1S eerder een game-notebook is? De V1S vind ik niet terug op de site van ASUS. Welk model zou jij mij voorstellen binnen het ASUS gamma? Ik vind de site redelijk onduidelijk, je wordt er overdonderd door modellen vind ik
-15.4"
-zo hoog mogelijke prestaties
-bedrag van ongeveer 2000€
Thx!
verdere 15,4" modellen met Santa Rosa is er enkel de F3-reeks bij mijn weten. maar die presteert niet zo goed als G1S en V1S door de iets mindere graka (8600GS tegenover de 8600GT in de V1S en G1S).2015 BMW F11 520dA
Comment
Comment