Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
    Okee,koop géén Asus na 2jaar houdt de batterij het nog géén 30min. vol!weer aan jij!
    heeft niks te maken qua merk of type. wel aan de gebruiker die zijn batterij verkeerd gebruikt.
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
      Heeft niks te maken qua merk of type. wel aan de gebruiker die zijn batterij verkeerd gebruikt.
      Zal wel wezen.
      Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
        Zal wel wezen.
        tuurlijk zal het wel wezen. die laptop is een Lifetec van de Naldi, en die staan niet bekend om hun kwaliteitlaptops. het feit dat die Asus van jou dan nog maar 30min mee gaat, is omdat je je netstroomadapter constant hebt laten inzitten terwijl de batterij volgeladen was. bovendien moet je bij het 1e gebruik, die batterij opladen zoals bij een gsmbatterij. li-on is li-on.
        2015 BMW F11 520dA

Comment

tuurlijk zal het wel wezen. die laptop is een Lifetec van de Naldi, en die staan niet bekend om hun kwaliteitlaptops. het feit dat die Asus van jou dan nog maar 30min mee gaat, is omdat je je netstroomadapter constant hebt laten inzitten terwijl de batterij volgeladen was. bovendien moet je bij het 1e gebruik, die batterij opladen zoals bij een gsmbatterij. li-on is li-on.
          tja, als je laptops continue aan de stroom laat hangen, dan raden alle fabrikanten aan de batterij eruit te halen, degene die dat niet doet... is gewoon dom...

M3'er schat, je hebt gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
            tja, als je laptops continue aan de stroom laat hangen, dan raden alle fabrikanten aan de batterij eruit te halen, degene die dat niet doet... is gewoon dom...

M3'er schat, je hebt gelijk
            ja, maar langs de andere kant laat je ze er dan weer beter insteken omdat de batterij dient als een "stroombuffer" om stroompieken op te vangen, als die rechtstreeks naar je laptop gaan, kan er het een en ander kortsluiten op je mobo. heb het zelf al 2x voor gehad met mijn laptop, toetsenbord naar de zak en zelfs heel mijn moederbord naar de zak. beiden hersteld onder garantie. gotta love 3 jaar garantie van Medion

dus nu is het batterij volladen, en adapter er uit. als ik game zit de adapter er toch in
            2015 BMW F11 520dA

Comment

kzit in dezelde situatie

ik ben voor het moment aan 't twijfelen tussen de Asus V1S en G1S, check out laptops4u.nl
              Wat doet je twijfelen tussen deze modellen? Wat doet je niet voor een Latitude D830 kiezen? En hoe zit het met de verkooppunten van ASUS?

Ik zie dat die V1S en G1S nog niet de Santa Rosa technologie (800 MHz ipv 667) hebben... Is die Santa Rosa echt een meerwaarde aan je systeem of voel je daar niet veel van in de praktijk.

Sorry voor al mn vragen maar de aankoop van een laptop begint echt te dringen.

Comment

ja, maar langs de andere kant laat je ze er dan weer beter insteken omdat de batterij dient als een "stroombuffer" om stroompieken op te vangen, als die rechtstreeks naar je laptop gaan, kan er het een en ander kortsluiten op je mobo. heb het zelf al 2x voor gehad met mijn laptop, toetsenbord naar de zak en zelfs heel mijn moederbord naar de zak. beiden hersteld onder garantie. gotta love 3 jaar garantie van Medion

dus nu is het batterij volladen, en adapter er uit. als ik game zit de adapter er toch in
                mogelijks, kan er eigenlijk niet over meespreken... zo'n dingen heb ik nog nooit weten gebeuren bij m'n flappy's, zelf ook niet bij die van m'n vrienden
                nu, dat is mss een probleem dat bij bepaalde reeksen/modellen voorkomt, aangezien er héél wat laptops zijn mét beveiligingen daartegen, zodat er niks intern kan 'fryen' .. naja, het stroomnetwerk is niet overal even stabiel en het zou ook kunnen dat er bij u thuis gewoon sterkere pieken doorkomen als bij anderen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                  Wat doet je twijfelen tussen deze modellen? Wat doet je niet voor een Latitude D830 kiezen? En hoe zit het met de verkooppunten van ASUS?

Ik zie dat die V1S en G1S nog niet de Santa Rosa technologie (800 MHz ipv 667) hebben... Is die Santa Rosa echt een meerwaarde aan je systeem of voel je daar niet veel van in de praktijk.

ik weet niet van waar je die informatie haalt, maar de V1S en G1S zijn wel degelijk Santa Rosa. ik ben ook niet van zin om een verouderd systeem te kopen

verkooppunten van Asus zijn er na genoeg niet (Asus heeft in België nog altijd geen officieel dealernetwerk ). maar bij de lokale pcboer (www.itware.be) kan ik wel Asus'en bestellen

ik kies niet voor Dell, omdat het Dell is als je toch geïnteresseerd bent in Dell, raad ik je aan om eens naar de Inspiron 1520 te kijken
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

hmmz, hangt ervan af wat je wilt doen hé... voor het gewone office/chat/... gebeuren ga je amper iets merken van de snellere FSB.. bij het renderen van dingen gaat het natuurlijk allemaal nét iets trager, maar niet om te zeggen dat er een wereld van verschil is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                      mogelijks, kan er eigenlijk niet over meespreken... zo'n dingen heb ik nog nooit weten gebeuren bij m'n flappy's, zelf ook niet bij die van m'n vrienden
                      nu, dat is mss een probleem dat bij bepaalde reeksen/modellen voorkomt, aangezien er héél wat laptops zijn mét beveiligingen daartegen, zodat er niks intern kan 'fryen' .. naja, het stroomnetwerk is niet overal even stabiel en het zou ook kunnen dat er bij u thuis gewoon sterkere pieken doorkomen als bij anderen..
                      jep inderdaad. zoals ik eerder zei, Naldi-laptops zijn niet echt het beste van 't beste
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Mijn Medion, gekocht in de Aldi, steekt al 3;5 jaar continu in. Dag en nacht staat hij aan en als ik heb van het stroomnet haal kan ik 1,5-2 uur doen met mijn batterij (en het is dan nog een pentium 4). Het zal een speciale laptop zijn

Comment

• Medion, Targa, ....
                          maken zelf geen PC's, ze kopen aan een rebadgen. Net zoals veel merken dat doen. Mijn Targa laptop is er eentje van MSI.
                          Als ik een reservebatterij wil, kan ik er eentje kopen via targa, of gewoon een MSI batterij gaan halen in de winkel.
                          Ik veronderstel dat zowel bij Aldi als bij Targa je geluk moet hebben van welke fabrikant een bepaalde reeks gekocht is? Of zou Targa altijd bij de producent van MSI laptops shoppen en Medion ook bij een vaste producent?
                          KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                            Medion, Targa, ....
                            maken zelf geen PC's, ze kopen aan een rebadgen. Net zoals veel merken dat doen. Mijn Targa laptop is er eentje van MSI.
                            Als ik een reservebatterij wil, kan ik er eentje kopen via targa, of gewoon een MSI batterij gaan halen in de winkel.
                            Ik veronderstel dat zowel bij Aldi als bij Targa je geluk moet hebben van welke fabrikant een bepaalde reeks gekocht is? Of zou Targa altijd bij de producent van MSI laptops shoppen en Medion ook bij een vaste producent?
                            feit is wél dat ze meestal flappy's opkopen met een klein probleem, ze fixen.. relabelen en dan 'goedkoop' verkopen onder hun eigen filialen... eigenlijk kopen ze zogezegd slechte batches.. om ze dan zélf te fixen en te verkopen... en dat heb ik al van verschillende mensen gehoord, dus ik betwijfel het ten zeerste dat het een leugen is

Comment

• hey
                              ik geraak de laatste 2 dagen niet meer op photobucket , iemand een idee hoe dat komt , of zijn er nog mensen die problemen hebben met photobucket ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wesley@cqp Bekijk Berichten
                                hey
                                ik geraak de laatste 2 dagen niet meer op photobucket , iemand een idee hoe dat komt , of zijn er nog mensen die problemen hebben met photobucket ?
                                Hier géén probleem.
                                Nora!

Comment

• hier ook geen probleem, integendeel. Gisteren zelfs 95 foto's opgeladen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• problemen zijn opgelost , geraak weer op photobucket

Comment

ik weet niet van waar je die informatie haalt, maar de V1S en G1S zijn wel degelijk Santa Rosa. ik ben ook niet van zin om een verouderd systeem te kopen

verkooppunten van Asus zijn er na genoeg niet (Asus heeft in België nog altijd geen officieel dealernetwerk ). maar bij de lokale pcboer (www.itware.be) kan ik wel Asus'en bestellen
                                      Ik heb al gezien dat G1S eerder een game-notebook is? De V1S vind ik niet terug op de site van ASUS. Welk model zou jij mij voorstellen binnen het ASUS gamma? Ik vind de site redelijk onduidelijk, je wordt er overdonderd door modellen vind ik

-15.4"
                                      -zo hoog mogelijke prestaties
                                      -bedrag van ongeveer 2000€

Thx!

Comment

Ik heb al gezien dat G1S eerder een game-notebook is? De V1S vind ik niet terug op de site van ASUS. Welk model zou jij mij voorstellen binnen het ASUS gamma? Ik vind de site redelijk onduidelijk, je wordt er overdonderd door modellen vind ik

-15.4"
                                        -zo hoog mogelijke prestaties
                                        -bedrag van ongeveer 2000€

Thx!
                                        de asussites zijn inderdaad heel onoverzichtelijk. voor de V1S surf je best even naar asus.com, de algemene website. verder kan je die ook bestellen op www.laptops4u.nl , daar hebben ze hem beschikbaar vanaf 30/08. de G1S is inderdaad meer een gamelaptop, terwijl de V1S meer gericht is op de zakelijke markt. de V1S heeft immers ook Vista Business tegenover de G1S die Home Premium heeft

verdere 15,4" modellen met Santa Rosa is er enkel de F3-reeks bij mijn weten. maar die presteert niet zo goed als G1S en V1S door de iets mindere graka (8600GS tegenover de 8600GT in de V1S en G1S).
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Sinds gisteren gaat mijn pc traag. Mijn e-mail kan niet meer geopend worden, reageert niet. Internet gaat traag, msn gaat traag, muziek wordt slecht afgespeeld... Wat kan dit zijn? Ik zit in de 2de zit, en heb continue blackboard nodig, dus heb pc echt nodig.

Comment

Working...
                                          X