Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor't moment heb ik ook Norton, voorlopig nog geen probleem van ... mijn laptop was tijdje geleden wel niet zo blij met dat Norton Protection Center, liet alles hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
      Een veel beter alternatief: Kasperksy Anti-Virus; wereldwijd erkend als het allerbeste anti-virusprogramma.
      "Het allerbeste"

Het behoort tot de beste (net zoals Norton, NOD32, AVK, avira en nog zovele anderen).
      De ene zal iets minder resources innemen maar de andere zal dan meer false-positives geven.
      Een perfecte antivirus bestaat niet.

Norton haalde in een test van augustus exact 0 false-positives! En dat doet geen één andere scanner hen na
      Last edited by ; 16/09/2007, 16:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
        "Het allerbeste"

Het behoort tot de beste (net zoals Norton, NOD32, AVK, avira en nog zovele anderen).
        De ene zal iets minder resources innemen maar de andere zal dan meer false-positives geven.
        Een perfecte antivirus bestaat niet.

Norton haalde in een test van augustus exact 0 false-positives! En dat doet geen één andere scanner hen na
        "Een test"... Welke? Bij de amateurs van Computer-Idee?
        Mooi, iets beweren zonder bewijs.

Hier haalt 'ie er 3 en komt tweede, na Kaspersky.

the fastest outbreak-response time among currently tested competitors.
        En in PcPro: http://www.pcpro.co.uk/labs/120448/k...tivirus-7.html

In short, Kaspersky towers over the competition.
        Last edited by ; 16/09/2007, 16:50.

Comment

• ik kreeg bij m'n Asus een 90-dagen trail van Norton. Het was het eerste programma dat er afvloog nadat Vista geïnstalleerd was.
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

http://www.pcworld.com/article/id,130869/article.html
            Hier haalt 'ie er 3 en komt tweede, na Kaspersky.
            In hoeverre dat betrouwbaar is natuurlijk, het blijft een commerciële magazine test. Uit de review haal ik ook maar bitter weinig informatie waarmee ze hun resultaten staven.

Geef mij maar http://www.av-comparatives.org
            Staat er tenminste met wat ze testen en wat de exacte resultaten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
              In hoeverre dat betrouwbaar is natuurlijk, het blijft een commerciële magazine test. Uit de review haal ik ook maar bitter weinig informatie waarmee ze hun resultaten staven.

Geef mij maar http://www.av-comparatives.org
              Staat er tenminste met wat ze testen en wat de exacte resultaten zijn.
              Ja, maar zij testen enkel het programma zelf.
              De weerslag van het programma op de pc (wat van evengroot belang is aangezien antivirus-programma's constant op de achtergrond draaien) laten ze achterwege.

Comment

Ja, maar zij testen enkel het programma zelf.
                De weerslag van het programma op de pc (wat van evengroot belang is aangezien antivirus-programma's constant op de achtergrond draaien) laten ze achterwege.
                En net op dat vlak heb ik zeer slechte ervaringen met Norton. Doet je pc scheuren als een oude bomma op ne verroeste fiets....
                Geef mij dan maar NOD32, ook een van de betere programma's.
                Belast pc veel minder en heeft een zeer engine om nog niet bekende virussen te ontdekken
                KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                  ik kreeg bij m'n Asus een 90-dagen trail van Norton. Het was het eerste programma dat er afvloog nadat Vista geïnstalleerd was.
                  Op mijne asus zit er avast op,is dit goed?
                  Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                    Op mijne asus zit er avast op,is dit goed?
                    Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                    je zegt het zelf al (zie rood) verwijder het en installeer AVG 7.5 of Avast Antivirus, je pc zal sneller werken/opstarten en dit zijn betere virusscanners dan Norton.
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Heb net een oud pc-spelletje terug geïnstalleerd, maar als ik nu op play druk kom er te staan 'Please install DirectX 8.1.' terwijl ik juist DirectX 8.1. gedownload heb. Iemand een oplossing ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                        En net op dat vlak heb ik zeer slechte ervaringen met Norton. Doet je pc scheuren als een oude bomma op ne verroeste fiets....
                        Geef mij dan maar NOD32, ook een van de betere programma's.
                        Belast pc veel minder en heeft een zeer engine om nog niet bekende virussen te ontdekken
                        Absoluut! Ik wil ook niets anders meer en ik heb er al wat geprobeerd, o.a. Norton en Mcafee, die beiden véél te belastend voor de resources.

NOD32 is enorm doeltreffend, geen toeters & bellen en daardoor ook veel minder belastend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                          Heb net een oud pc-spelletje terug geïnstalleerd, maar als ik nu op play druk kom er te staan 'Please install DirectX 8.1.' terwijl ik juist DirectX 8.1. gedownload heb. Iemand een oplossing ?
                          DirectX 8.1 is al heel oud hoor ondertussen zitten we aan versie 10.1, maar enkel de nieuwste grafische kaarten ondersteunen dit al. het meest gebruikte is 9.0c. download die eens...
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                            DirectX 8.1 is al heel oud hoor ondertussen zitten we aan versie 10.1, maar enkel de nieuwste grafische kaarten ondersteunen dit al. het meest gebruikte is 9.0c. download die eens...
                            Tis ook een oud spelletje, zoals ik al zei.
                            Ben nu 9.0c. aan het downloaden.

Comment

• Het bolt nog niet, maar dan laat ik het zijn, toch bedankt M3'er!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                                Het bolt nog niet, maar dan laat ik het zijn, toch bedankt M3'er!
                                Uninstall die versie 8 eens, reboot PC, install volledig spel opnieuw

Comment

• Niet zozeer een PC-probleem, maar...

Het scherm van m'n GSM heeft de geest gegeven, en ik heb een 20-tal ongelezen berichten, als ik m'n SIM-kaart in een andere GSM steek zie ik enkel berichten die waren opgeslagen, niet die nieuwe die ik graag zou lezen.
                                  Is er een mogelijkheid om via je PC als je je GSM erop aansluit, in je inbox te loeren? Of heb je enkel toegang tot de gewone mappen "afbeeldingen/videos/..."

Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Niet zozeer een PC-probleem, maar...

Het scherm van m'n GSM heeft de geest gegeven, en ik heb een 20-tal ongelezen berichten, als ik m'n SIM-kaart in een andere GSM steek zie ik enkel berichten die waren opgeslagen, niet die nieuwe die ik graag zou lezen.
                                    Is er een mogelijkheid om via je PC als je je GSM erop aansluit, in je inbox te loeren? Of heb je enkel toegang tot de gewone mappen "afbeeldingen/videos/..."

Thx
                                    goeie vraag. je kan het eens proberen met een usb-kabel... (kost wel 50 euro...) anders gewoon eens naar een telefoniewinkel gaan en daar vragen of ze niks kunnen overzetten op een of andere manier...
                                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Via Bluetooth kan ook.

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Niet zozeer een PC-probleem, maar...

Thx

Comment

• Welk merk is het? Met mijn samsung kan ik alle berichten lezen, berichtje typen op pc om daarna direct te verzenden via gsm, ...

Elk merk heeft wel zo'n programmaatje waarmee je dat kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                                          Via Bluetooth kan ook.
                                          maar als het scherm niet meer werkt is het nogal moeilijk om zijn bluetooth aan te zetten e.d. hé

edit: tenzij porker heel het menusysteem van z'n gsm van buiten kent.
                                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                          X