Voor't moment heb ik ook Norton, voorlopig nog geen probleem van ... mijn laptop was tijdje geleden wel niet zo blij met dat Norton Protection Center, liet alles hangen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenEen veel beter alternatief: Kasperksy Anti-Virus; wereldwijd erkend als het allerbeste anti-virusprogramma.
Het behoort tot de beste (net zoals Norton, NOD32, AVK, avira en nog zovele anderen).
De ene zal iets minder resources innemen maar de andere zal dan meer false-positives geven.
Een perfecte antivirus bestaat niet.
Norton haalde in een test van augustus exact 0 false-positives! En dat doet geen één andere scanner hen na
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten"Het allerbeste"
Het behoort tot de beste (net zoals Norton, NOD32, AVK, avira en nog zovele anderen).
De ene zal iets minder resources innemen maar de andere zal dan meer false-positives geven.
Een perfecte antivirus bestaat niet.
Norton haalde in een test van augustus exact 0 false-positives! En dat doet geen één andere scanner hen na
Mooi, iets beweren zonder bewijs.
Hier haalt 'ie er 3 en komt tweede, na Kaspersky.
the fastest outbreak-response time among currently tested competitors.
In short, Kaspersky towers over the competition.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichtenhttp://www.pcworld.com/article/id,130869/article.html
Hier haalt 'ie er 3 en komt tweede, na Kaspersky.
Geef mij maar http://www.av-comparatives.org
Staat er tenminste met wat ze testen en wat de exacte resultaten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk BerichtenIn hoeverre dat betrouwbaar is natuurlijk, het blijft een commerciële magazine test. Uit de review haal ik ook maar bitter weinig informatie waarmee ze hun resultaten staven.
Geef mij maar http://www.av-comparatives.org
Staat er tenminste met wat ze testen en wat de exacte resultaten zijn.
De weerslag van het programma op de pc (wat van evengroot belang is aangezien antivirus-programma's constant op de achtergrond draaien) laten ze achterwege.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenJa, maar zij testen enkel het programma zelf.
De weerslag van het programma op de pc (wat van evengroot belang is aangezien antivirus-programma's constant op de achtergrond draaien) laten ze achterwege.
Geef mij dan maar NOD32, ook een van de betere programma's.
Belast pc veel minder en heeft een zeer engine om nog niet bekende virussen te ontdekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenik kreeg bij m'n Asus een 90-dagen trail van Norton. Het was het eerste programma dat er afvloog nadat Vista geïnstalleerd was.Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenOp mijne asus zit er avast op,is dit goed?Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenje zegt het zelf al (zie rood)verwijder het en installeer AVG 7.5 of Avast Antivirus, je pc zal sneller werken/opstarten en dit zijn betere virusscanners dan Norton.
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenEn net op dat vlak heb ik zeer slechte ervaringen met Norton. Doet je pc scheuren als een oude bomma op ne verroeste fiets....
Geef mij dan maar NOD32, ook een van de betere programma's.
Belast pc veel minder en heeft een zeer engine om nog niet bekende virussen te ontdekken
NOD32 is enorm doeltreffend, geen toeters & bellen en daardoor ook veel minder belastend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenHeb net een oud pc-spelletje terug geïnstalleerd, maar als ik nu op play druk kom er te staan 'Please install DirectX 8.1.' terwijl ik juist DirectX 8.1. gedownload heb. Iemand een oplossing ?ondertussen zitten we aan versie 10.1, maar enkel de nieuwste grafische kaarten ondersteunen dit al. het meest gebruikte is 9.0c. download die eens...
2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk BerichtenDirectX 8.1 is al heel oud hoorondertussen zitten we aan versie 10.1, maar enkel de nieuwste grafische kaarten ondersteunen dit al. het meest gebruikte is 9.0c. download die eens...
Ben nu 9.0c. aan het downloaden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenHet bolt nog niet, maar dan laat ik het zijn, toch bedankt M3'er!
Comment
-
Niet zozeer een PC-probleem, maar...
Het scherm van m'n GSM heeft de geest gegeven, en ik heb een 20-tal ongelezen berichten, als ik m'n SIM-kaart in een andere GSM steek zie ik enkel berichten die waren opgeslagen, niet die nieuwe die ik graag zou lezen.
Is er een mogelijkheid om via je PC als je je GSM erop aansluit, in je inbox te loeren? Of heb je enkel toegang tot de gewone mappen "afbeeldingen/videos/..."
Thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNiet zozeer een PC-probleem, maar...
Het scherm van m'n GSM heeft de geest gegeven, en ik heb een 20-tal ongelezen berichten, als ik m'n SIM-kaart in een andere GSM steek zie ik enkel berichten die waren opgeslagen, niet die nieuwe die ik graag zou lezen.
Is er een mogelijkheid om via je PC als je je GSM erop aansluit, in je inbox te loeren? Of heb je enkel toegang tot de gewone mappen "afbeeldingen/videos/..."
Thx2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Via Bluetooth kan ook.
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNiet zozeer een PC-probleem, maar...
Thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenVia Bluetooth kan ook.
edit: tenzij porker heel het menusysteem van z'n gsm van buiten kent.2015 BMW F11 520dA
Comment
Comment