Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• We proberen hier al een paar dagen Microsoft service pack 3 te downloaden...
    Maar hij geeft steeds de foutmelding ; "0X51F"
    We hebben nochtans de legale-versie.
    Heeft iemand tips?
    alvast bedankt
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ge kunt daar best afblijven, het gaat momenteel namelijk om een versie die vreselijk gehacked is... De officiële versie komt pas in het eerste kwartaal van 2008

Comment

• Thuis net een draadloos netwerk ingestelt... met mn laptop is er geen probleem, gewoon WEP-sleuteltje invoeren en de rest is history...

MAAR de laptop van mn vriendin, ook een Acer met XP erop blijft maar beperkte toegang krijgen !!!

Volgende zaken heb ik al gedaan:
        Ip gereleased en opnieuw doen configureren
        DNS al overgenomen van de mijne
        Gateway al overgenomen van de mijne

Maar nog geen oplossing gevonden .........

Iemand any idea's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
          Ge kunt daar best afblijven, het gaat momenteel namelijk om een versie die vreselijk gehacked is... De officiële versie komt pas in het eerste kwartaal van 2008
          Doch?
          Het is nochtans op de Microsoft-website zelf
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Gezocht: prgm (freeware) om bepaalde mappen (muziek, foto's,...) te beveiligen met een wachtwoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
              Doch?
              Het is nochtans op de Microsoft-website zelf
              Idd, blijkt nu een versie van 17/09/2007 te bestaan... Dan weet ik het ook ni echt

Comment

• Iemand ervaring met het vervangen van ram geheugen bij een laptop?(hp)
                Kan het gemakkelijk zelf of zou je het laten doen? En wa zou me da ongeveer kosten. 1kaart van 1Gig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                  Iemand ervaring met het vervangen van ram geheugen bij een laptop?(hp)
                  Kan het gemakkelijk zelf of zou je het laten doen? En wa zou me da ongeveer kosten. 1kaart van 1Gig...
                  kan je zelf doen, is gemakkelijker zelfs dan in een desktop. plaatje vanonder de notebook afvijzen (is voorzien), er in klikken en done.

1GB latje kost 50 euro dacht ik. (let wel goed dat je van hetzelfde type neemt als hetgeen er nu inzit... DDR2 of DDR, 533Mhz of 667Mhz...)
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ah, das goed te doen, kdacht dat het veel duurder zou zijn. Kga het zelf doen(heb het bij de pc ook al gedaan). En garantie kan ik toch niet verliezen want ij is naar de zak gegaan 3!!! dagen nadat z'n garantie vervallen was.

Comment

• ook al had je nog garantie, die zou toch niet vervallen... RAM en HDD o.a. mag je vervangen, processor daarentegen...
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Waarom valt internet uit als ik mijn Torrent client opstart?

Comment

• Omdat je een prutser bent.

Comment

• Omdat torrents niet mogen !?

Comment

• FF herhalen

Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                              Thuis net een draadloos netwerk ingestelt... met mn laptop is er geen probleem, gewoon WEP-sleuteltje invoeren en de rest is history...

MAAR de laptop van mn vriendin, ook een Acer met XP erop blijft maar beperkte toegang krijgen !!!

Volgende zaken heb ik al gedaan:
                              Ip gereleased en opnieuw doen configureren
                              DNS al overgenomen van de mijne
                              Gateway al overgenomen van de mijne

Maar nog geen oplossing gevonden .........

Iemand any idea's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Waarom valt internet uit als ik mijn Torrent client opstart?
                                omdat torrents een aantal streams tegelijk openzetten om zo snel mogelijk zo veel mogelijk te downloaden. En omdat jouw draadloze dink daar ongetwijfeld niet zo goed tegen kan

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Omdat je uTorrent moet gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Omdat je uTorrent moet gebruiken.
                                    heb da ooit es geïnstalleerd ma ge kunt da spel dus niet op een normale verwijderen é

Comment

• Da's toch alleen het icoontje dat je downloadt?

Comment

• hij moet zijn modem/router resetten, da's al.
                                        't Spel kan het hoge aantal connecties achter de schermen niet aan.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                          heb da ooit es geïnstalleerd ma ge kunt da spel dus niet op een normale verwijderen é
                                          1 oplossing: virtueel installeren, bv dmv de altiris software virtualization admin. Je software is dan geinstalleerd in een layer. Je moet die layer aanzetten om de software te kunnen gebruiken, en als je die layer afzet is de toepassing weg, foetsie, alle sporen verdwenen, zowel in registry, op filesysteem als waar dan ook. Geldt niet voor macmisbruikers

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X