Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Is het mogelijk om dit logo te bewerken, zodanig dat enkel de vorm van het logo overblijft? Dus dat het niet langer in zo een vierkant steekt.

Thx!
    Figuren zitten sowieso in een rechthoek. Wat je wel kan doen is het witte transparant maken.

Let wel dat dit niet zal werken in IE6 :p

Comment

• Ik zoek een tool waarmee je u eigen screensaver kunt maken, van je gemaakte foto's met speciale overgangen...

Allez, het is niet voor mij, voor een kennis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
        Ik zoek een tool waarmee je u eigen screensaver kunt maken, van je gemaakte foto's met speciale overgangen...

Allez, het is niet voor mij, voor een kennis.
        Create screensavers from your favorite images, sounds, videos and flash clips. Make screensavers for personal or business use.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
          Bedankt Xit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
            Als de bouwheer telefoonaansluiting voorziet, dan komt Belgacom gratis alles aansluiten moest er iets niet in orde zijn, zelfs bij een discovery-line.
            Dit klopt. Ben zaterdag langs de Belgacomwinkel geweest en de activatiekost was op kosten van hen.

Nu ben ik enkel nog aan het twijfelen tussen Dommel of Full-ADSL...
            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
              Dit klopt. Ben zaterdag langs de Belgacomwinkel geweest en de activatiekost was op kosten van hen.

Nu ben ik enkel nog aan het twijfelen tussen Dommel of Full-ADSL...
              ik ben Full-adsl klant, en heel content van.
              Maar van Dommel hoor ik ook veel goeie dingen, en ben ook aan't overwegen om over te stappen.
              voor die 3 euro verschil kan je 75GB downen ipv 30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                Maar van Dommel hoor ik ook veel goeie dingen, en ben ook aan't overwegen om over te stappen.
                Fijn te horen dat je tevreden bent van Full-ADSL. Ik ken ook enkele mensen die Dommel hebben en die zijn er ook heel tevreden van.

Voor 't prijsverschil moet je 't idd niet meteen doen nee... Snelheid van Full ligt wel wat hoger, maarja die 75gig en geen uploadlimiet maken veel goed bij Dommel...

Toch twijfel ik nog...
                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
                  Figuren zitten sowieso in een rechthoek. Wat je wel kan doen is het witte transparant maken.

Let wel dat dit niet zal werken in IE6 :p
                  Dit is wel op te lossen, met scriptje.

mvg
                  Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gregmct Bekijk Berichten
                    Ja maar daar ben ik tegen . Ik probeer alles zo "natuurlijk" mogelijk te doen, ik zal bvb ook nooit met CSS hacks gaan werken tenzij het echt echt (éééécht) niet anders kan maar dat heb ik nog nooit tegengekomen.

Comment

• Bizar probleem...

Ik heb een Gmail account die ik naar mijn thunderbird heb gelinkt. Nooit enig probleem, tot gisteren...telkens ik het passw invoer krijg ik een melding dat hij het pw/username niet aanneemt

Ik heb dus niets gewijzigd aan mijn instellingen en plots lukt het niet langer? Uit de Faq van Gmail kan ik alleen maar opmaken dat mijn instellingen kloppen...of mis ik ergens een detail??

Comment

• bij mij werkt het wel nog, met een andere client weliswaar, maar er is dus niets veranderd langs gmail-zijde.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          bij mij werkt het wel nog, met een andere client weliswaar, maar er is dus niets veranderd langs gmail-zijde.
                          Via een browser kan ik wel perfect inloggen op Gmail, maar via thunderbird geraak ik er gewoon niet meer in!
                          Hij neemt het passw niet aan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                            Met Dommel heb ik geen ervaring. Ik heb een tijdje terug getwijfeld tussen Full-ADSL en EDPNet. Maar omdat ik van Full-adsl nogal wat klachten hoorde heb ik voor EDPNet gekozen.
                            smetty's klachten over full-adsl
                            Het voordeel van EDPNet is dat ze eerlijk zijn. Ze zeggen hoever je van de centrale ligt en wat dus je maximum snelheid gaat zijn.
                            Ze beloven je dus geen 6 als je er maar 4 zal halen.
                            KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                              Met Dommel heb ik geen ervaring. Ik heb een tijdje terug getwijfeld tussen Full-ADSL en EDPNet. Maar omdat ik van Full-adsl nogal wat klachten hoorde heb ik voor EDPNet gekozen.
                              smetty's klachten over full-adsl
                              Het voordeel van EDPNet is dat ze eerlijk zijn. Ze zeggen hoever je van de centrale ligt en wat dus je maximum snelheid gaat zijn.
                              Ze beloven je dus geen 6 als je er maar 4 zal halen.
                              is van bijna 2 jaar geleden, en ondertussen is het wéér in andere handen

Comment

• ik heb op een knop geduwd waardoor mijn boven-balk weg is

pc aan en uitzetten is geen oplossing
                                help mij astublief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  ik heb op een knop geduwd waardoor mijn boven-balk weg is

pc aan en uitzetten is geen oplossing
                                  help mij astublief
                                  ik heb het al gevonden
                                  open gewoon een youtube-venster in het muziek-draadje en je hebt alles weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ik heb het al gevonden
                                    open gewoon een youtube-venster in het muziek-draadje en je hebt alles weer

je had waarschijnlijk gewoon op F11 geduwd?
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ik zoek een stikje/kaartje voor draadloos op internet te kunnen. Prijs: rond de 50 euro.

ik heb er zowel op usb
                                      ( http://www.tones.be/shop_product.php?idx=102713
                                      http://www.tones.be/shop_product.php?idx=101240 en
                                      http://www.tones.be/shop_product.php?idx=103043)
                                      en PCIMA
                                      (http://www.tones.be/shop_product.php?idx=102710 en
                                      http://www.tones.be/shop_product.php?idx=101168)
                                      gevonden.

Maar wat zijn nu de grote verschillen tussen deze modellen?
                                      Wat is de beste koop, andere modellen zijn uiteraard ook welkom

Mvg
                                      Jente

Comment

• PCMCIA geeft de beste ontvangst + je houdt je USB-poort vrij

welk merk is je router?
                                        2015 BMW F11 520dA
                                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                          PCMCIA geeft de beste ontvangst + je houdt je USB-poort vrij

welk merk is je router?
                                          een thomson speedtouch...
                                          ik had een ASUS usb stikje.

Comment

Working...
                                          X