Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Wordt tijd dat ze hier ook zoiets beginnen te doen ipv te klommelen met die middeleeuwse brol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
      ik haal hier altijd wel goede snelheden, dichtbij hetgene waar we voor betalen
      behalve als mijne kotgenoot zijn p2p programma heeft aanstaan
      bestanden binnenhalen tegen 1MB/s vind ik al zeer goed

deutsche telekom!kan je dat in belgié verkrijgen?draadloos?
      Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
        deutsche telekom!kan je dat in belgié verkrijgen?draadloos?
        zit nog tot eind augustus in Duitsland

Bijgevoegde Bestanden

Comment

zit nog tot eind augustus in Duitsland

Vandaar,valsspeler.
          Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
            Ik draai de laatste weken constant rond de 5 Mbps

Is al sneller dan vroeger toen ik rond de 2,5 - 3 Mbps draaide, tot ik ontdekte dat mijn firewall mijn snelheid serieus naar beneden haalde; maar is nog altijd ver verwijderd van de 10 Mbps waar ik voor betaal.
            in theorie haalt ge 10mbps, maar die lijnen zijn zo zwaar capped...
            elke lijn, trouwens..
            die speedtest lijkt mij trouwens maar een fake gedoe..
            ik kan mij niet herinneren da'k ooit op een andere test zo hoog ben geraakt...
            doe maar keertje de test op de site van clicx, die geeft hééééééél andere waarden aan dan dat speedtest gedoe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
              in theorie haalt ge 10mbps, maar die lijnen zijn zo zwaar capped...
              elke lijn, trouwens..
              doe maar keertje de test op de site van clicx, die geeft hééééééél andere waarden aan dan dat speedtest gedoe
              link?
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                link?
                geugel ?

edith geugelt ook wel eens: http://clickxmagazine.zdnet.be/magazines.cfm?id=44720

Comment

• ja sorry, was al naar de site van clickx gegaan, maar vond het niet direct
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

't Is net die test van clickx die niets waard is (net zoals die van isp monitor) omdat ze werken met pakketjes van 500 Kb, tegen dat je download op snelheid komt is de test al lang afgelopen. Speedtest werkt met een download van meerdere Mb en komt aldus met veel realistischer resultaten. Die tests van clickx en dergelijke dateren uit de tijd van de antieke modems.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten

't Is net die test van clickx die niets waard is (net zoals die van isp monitor) omdat ze werken met pakketjes van 500 Kb, tegen dat je download op snelheid komt is de test al lang afgelopen. Speedtest werkt met een download van meerdere Mb en komt aldus met veel realistischer resultaten. Die tests van clickx en dergelijke dateren uit de tijd van de antieke modems.
                      ow, my bad
                      maar zeg nu zelf, als jij een file aan't downloaden bent, laat ons zeggen vanop telenet... haal jij dan meer dan 1MB per seconde ? 't maakt zelfs ni uit vanop welke site, met 'ons' scarlet internet geraak ik amper boven de 500kb/s, ook al is dit een 10MBit lijntje. zelfs vanop m'n oude telenetlijn had ik maar pieken van rond 1MB dus 't zou mij ten zeerste verwonderen dat die speedtest accuraat is.. en draai en keer het hoe ge wilt, uw lijn van 10Mbit ligt er wel, maar de modem zelf staat meestal gecapped op minder dan de helft van die 10Mbit, en da's iets dat geen enkele speedtest kan omzeilen, aangezien dit hardwarematig is

Comment

ow, my bad
                        maar zeg nu zelf, als jij een file aan't downloaden bent, laat ons zeggen vanop telenet... haal jij dan meer dan 1MB per seconde ? 't maakt zelfs ni uit vanop welke site, met 'ons' scarlet internet geraak ik amper boven de 500kb/s, ook al is dit een 10MBit lijntje. zelfs vanop m'n oude telenetlijn had ik maar pieken van rond 1MB dus 't zou mij ten zeerste verwonderen dat die speedtest accuraat is.. en draai en keer het hoe ge wilt, uw lijn van 10Mbit ligt er wel, maar de modem zelf staat meestal gecapped op minder dan de helft van die 10Mbit, en da's iets dat geen enkele speedtest kan omzeilen, aangezien dit hardwarematig is
                        Real-world downloads gebeuren inderdaad aan maximum ongeveer 1 Mbps, maar dat ligt meestal aan de server waarvan je aan het downloaden bent omdat die niet meer toelaat of niet meer aankan.
                        De laatste modems van telenet zijn niet gecapped en draaien effectief 10 Mb. De oudere modellen zijn gecapped aan 6 Mb en mensen die deze nog hebben, kunnen die omruilen.
                        Er zijn nog veel andere factoren die meespelen: antivirus-software, firewall-software,... het aantal mensen dat op dezelfde lijn aan het downloaden is... kunnen je downloadsnelheid ook serieus naar beneden halen.

Comment

ow, my bad
                          maar zeg nu zelf, als jij een file aan't downloaden bent, laat ons zeggen vanop telenet... haal jij dan meer dan 1MB per seconde ? 't maakt zelfs ni uit vanop welke site, met 'ons' scarlet internet geraak ik amper boven de 500kb/s, ook al is dit een 10MBit lijntje.
                          Ik haal gemakkelijk 2-3 Mb / s, dus een 20Mbit
                          Heb een soort Telenet Turbo-lijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                            Mijn laptop batterij is bijna stuk,hoevéél zou dit ongeveer kosten om een nieuwe te kopen?

Comment

• van op men werk, met laptop :

upload is sneller als download

Comment

• Comment

Merci Tisooooo
                                  Nora!

Comment

• Is het mogelijk om dit logo te bewerken, zodanig dat enkel de vorm van het logo overblijft? Dus dat het niet langer in zo een vierkant steekt.

Thx!

Comment

• Ik heb het ook eens laten lopen:

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• @Mpower: nee da kan ik nie, ik ken niks van photoshop

Waar zit yo-de-blusaap hier nu weeral want 't brandt hier.
                                        Last edited by Bompa; 16/07/2007, 20:08.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Mijn upload suckt zo hard

Comment

Working...
                                          X