Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik haal hier altijd wel goede snelheden, dichtbij hetgene waar we voor betalen
behalve als mijne kotgenoot zijn p2p programma heeft aanstaan
bestanden binnenhalen tegen 1MB/s vind ik al zeer goed
deutsche telekom!kan je dat in belgié verkrijgen?draadloos?
Is al sneller dan vroeger toen ik rond de 2,5 - 3 Mbps draaide, tot ik ontdekte dat mijn firewall mijn snelheid serieus naar beneden haalde; maar is nog altijd ver verwijderd van de 10 Mbps waar ik voor betaal.
in theorie haalt ge 10mbps, maar die lijnen zijn zo zwaar capped...
elke lijn, trouwens..
die speedtest lijkt mij trouwens maar een fake gedoe..
ik kan mij niet herinneren da'k ooit op een andere test zo hoog ben geraakt...
doe maar keertje de test op de site van clicx, die geeft hééééééél andere waarden aan dan dat speedtest gedoe
in theorie haalt ge 10mbps, maar die lijnen zijn zo zwaar capped...
elke lijn, trouwens..
doe maar keertje de test op de site van clicx, die geeft hééééééél andere waarden aan dan dat speedtest gedoe
't Is net die test van clickx die niets waard is (net zoals die van isp monitor) omdat ze werken met pakketjes van 500 Kb, tegen dat je download op snelheid komt is de test al lang afgelopen. Speedtest werkt met een download van meerdere Mb en komt aldus met veel realistischer resultaten. Die tests van clickx en dergelijke dateren uit de tijd van de antieke modems.
't Is net die test van clickx die niets waard is (net zoals die van isp monitor) omdat ze werken met pakketjes van 500 Kb, tegen dat je download op snelheid komt is de test al lang afgelopen. Speedtest werkt met een download van meerdere Mb en komt aldus met veel realistischer resultaten. Die tests van clickx en dergelijke dateren uit de tijd van de antieke modems.
ow, my bad
maar zeg nu zelf, als jij een file aan't downloaden bent, laat ons zeggen vanop telenet... haal jij dan meer dan 1MB per seconde ? 't maakt zelfs ni uit vanop welke site, met 'ons' scarlet internet geraak ik amper boven de 500kb/s, ook al is dit een 10MBit lijntje. zelfs vanop m'n oude telenetlijn had ik maar pieken van rond 1MB dus 't zou mij ten zeerste verwonderen dat die speedtest accuraat is.. en draai en keer het hoe ge wilt, uw lijn van 10Mbit ligt er wel, maar de modem zelf staat meestal gecapped op minder dan de helft van die 10Mbit, en da's iets dat geen enkele speedtest kan omzeilen, aangezien dit hardwarematig is
ow, my bad
maar zeg nu zelf, als jij een file aan't downloaden bent, laat ons zeggen vanop telenet... haal jij dan meer dan 1MB per seconde ? 't maakt zelfs ni uit vanop welke site, met 'ons' scarlet internet geraak ik amper boven de 500kb/s, ook al is dit een 10MBit lijntje. zelfs vanop m'n oude telenetlijn had ik maar pieken van rond 1MB dus 't zou mij ten zeerste verwonderen dat die speedtest accuraat is.. en draai en keer het hoe ge wilt, uw lijn van 10Mbit ligt er wel, maar de modem zelf staat meestal gecapped op minder dan de helft van die 10Mbit, en da's iets dat geen enkele speedtest kan omzeilen, aangezien dit hardwarematig is
Real-world downloads gebeuren inderdaad aan maximum ongeveer 1 Mbps, maar dat ligt meestal aan de server waarvan je aan het downloaden bent omdat die niet meer toelaat of niet meer aankan.
De laatste modems van telenet zijn niet gecapped en draaien effectief 10 Mb. De oudere modellen zijn gecapped aan 6 Mb en mensen die deze nog hebben, kunnen die omruilen.
Er zijn nog veel andere factoren die meespelen: antivirus-software, firewall-software,... het aantal mensen dat op dezelfde lijn aan het downloaden is... kunnen je downloadsnelheid ook serieus naar beneden halen.
ow, my bad
maar zeg nu zelf, als jij een file aan't downloaden bent, laat ons zeggen vanop telenet... haal jij dan meer dan 1MB per seconde ? 't maakt zelfs ni uit vanop welke site, met 'ons' scarlet internet geraak ik amper boven de 500kb/s, ook al is dit een 10MBit lijntje.
Ik haal gemakkelijk 2-3 Mb / s, dus een 20Mbit
Heb een soort Telenet Turbo-lijn
Comment