Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
edit: ik krijg de juiste link niet van de vandenborre. maar kweet wel welke je bedoelt
kost wel wat meer, maar ik heb toch meer positieve ervaringen met Netgear dan met USR. ook lees ik betere resultaten en reviews over Netgearproducten dan van USR-rommel
kost wel wat meer, maar ik heb toch meer positieve ervaringen met Netgear dan met USR. ook lees ik betere resultaten en reviews over Netgearproducten dan van USR-rommel
Dat dat nu €53 of €40 kost dat maakt ni zo heel veel uit. Ik geef liever wat meer voor iets beter dan dan wat minder voor iets waar ik meer mee lig te sukkelen dan wat anders
Omdat dat niet meer werkt. Na een maand sukkelen heeft het zijn geest gegeven
als dat ding nog maar een maand oud is, dan heb je nog altijd garantie.. omwisselen dat ding!
besides, hier boven op 1 van de grote pc's hangt zo'n ASUS wireless USB keytje en dat ding werkt nog altijd beter dan die rotte sticks die linksys leveren
misschien heb jij gewoon pech gehad en een stick gekocht van een slechte 'batch'
Sinds een tijdje krijg ik dagelijks een automatische update van Microsoft.
Nu ook de Office XP Service Pack 3. Nu vraagt ie of ik die CD wil insteken, maar ik vind die niet meer (en ja, ik heb office legaal samen met laptop van Aldi gekocht). Kan ik die update cancelen zodat ie niet meer terugkomt? Of kan ik hem zonder de CD toch nog installeren?
// Array of day names
var dayNames = new Array("Sunday","Monday","Tuesday","Wednesday",
"Thursday","Friday","Saturday");
// Array of month Names
var monthNames = new Array(
"January","February","March","April","May","June", "July",
"August","September","October","November","Decembe r");
var now = new Date();
document.write(dayNames[now.getDay()] + ", " +
monthNames[now.getMonth()] + " " +
now.getDate() + ", " + now.getFullYear());
<script type="text/javascript">
var mydate=new Date() ;
var year=mydate.getFullYear();
var day=mydate.getDay();
var daym=mydate.getDate();
var month=mydate.getMonth();
if(daym<10)
daym="0"+daym;
var dayarray=new Array("Zondag","Maandag","Dinsdag","Woensdag","Don derdag","Vrijdag","Zaterdag");
var montharray=new Array("Januari","Februari","Maart","April","Mei"," Juni","Juli","Augustus", "September","Oktober","November","December");
document.write(dayarray[day]+", "+montharray[month]+" "+daym+", "+year);
</script>
HOE VERANDER je dat ipv Juli 31 2007 naar 31 juli 2007? ( een of andere zin verslepen maar ik weet niet hoe )?
Comment