Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
    Zeg mannen, is dees logisch :

'k heb een mp3-speler, met usb2.0 aansluiting. Indien ik een usb1.0 kabel aansluit, enkel met de bedoeling om dat spul op te laden, niet om een data-connectie te leggen, dan lukt dat ook niet ...

Als ik die kabel insteekt, reageert dat toestel nochtans, maar hij wilt niet laden ...
    Sommige USB-poorten geven geen stroom door dacht ik... (die van je auto in dit geval).
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
      Sommige USB-poorten geven geen stroom door dacht ik... (die van je auto in dit geval).
      Hmm, dat zou wel eens kunnen ... en sommige USB-hubs doen dat ook niet, precies

Comment

Hmm, dat zou wel eens kunnen ... en sommige USB-hubs doen dat ook niet, precies
        inderdaad

gotta love MP3 spelers met een AAA-batterij ik moet niks hebben van die li-onbatterijen in kleine toestellen (digicams, MP3-spelers...). geef mij maar gewone herlaadbare AA of AAA's
        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ik zit met een omgekeerd probleem, die mp3 prul wilt enkel laden in de auto, niet lezen
          'ie wisselt dan telkens tussen radio en USB zonder echt iets te doen
          Waarschijnlijk doordat de speler zichzelf identificeert als MTP ipv UMS, helaas is dit niet te veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Ik zit met een omgekeerd probleem, die mp3 prul wilt enkel laden in de auto, niet lezen
            'ie wisselt dan telkens tussen radio en USB zonder echt iets te doen
            Waarschijnlijk doordat de speler zichzelf identificeert als MTP ipv UMS, helaas is dit niet te veranderen
            nee? door een firmwareupgrade of zo?
            2015 BMW F11 520dA

Comment

inderdaad

gotta love MP3 spelers met een AAA-batterij ik moet niks hebben van die li-onbatterijen in kleine toestellen (digicams, MP3-spelers...). geef mij maar gewone herlaadbare AA of AAA's
              Of MP3 spelers die beide hebben. Een ingebouwde batterij en een ruimte voor een AAA batterij'tje in te steken.
              KLIK |&| KLAK

Comment

inderdaad

Same here, als ik een toestel met standaardbatterijen kan hebben, veel liever ... maar hier maakt dat niet uit he, niet kunnen opladen = niet kunnen opladen, welke batterijen ge ook hebt

En in mijnen oto heb ik geen 220v zene

Comment

• 'k heb ook dit vraagje :
                  Stel, je hebt een oude PC, oud OS (w98 ), USB uitgang (maar wel USB 1.1 prolly): Kan je daar om het even welke nieuwe memorystick (USB 2.0) op aansluiten ? De snelheid totaal buiten beschouwing gelaten, zal dit werken ?

Maw, zijn USB 2.0 memorysticks backwards compatible ?
                  Last edited by ; 28/08/2007, 10:16.

Comment

'k heb ook dit vraagje :
                    Stel, je hebt een oude PC, oud OS (w9, USB uitgang (maar wel USB 1.1 prolly): Kan je daar om het even welke nieuwe memorystick (USB 2.0) op aansluiten ? De snelheid totaal buiten beschouwing gelaten, zal dit werken ?

Ik dacht het wel. Wij hebben hier nog 1 pc staan met usb 1.1 en daar gebruik ik soms een usb stickje op

Comment

'k heb ook dit vraagje :
                      Stel, je hebt een oude PC, oud OS (w9, USB uitgang (maar wel USB 1.1 prolly): Kan je daar om het even welke nieuwe memorystick (USB 2.0) op aansluiten ? De snelheid totaal buiten beschouwing gelaten, zal dit werken ?

Geen enkel probleem, maar ze werken dan natuurlijk wel maar aan de snelheid van die USB 1.1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                        Geen enkel probleem, maar ze werken dan natuurlijk wel maar aan de snelheid van die USB 1.1.
                        Zijnde 12Mbps voor een USB-stick.
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ik heb hier een pc staan met Vista Premium. Daarop speel ik al mijn zware spelletjes en gebruik ik Word enzo, voor de rest gebruik ik een andere.

Nu zit ik met het volgende probleem, ik speel TDU op die Vista (omdat dieandere het spel niet aankan) en dat speelt goed zonder problemen. Maar als ik speel met mijn Thrustmaster Racing Wheel (Enzo Ferrari Force Feedback), dan valt mijn pc uit met een zogenaamd "blue-screen". Dus, hij valt enkel uit als ik met dat Wheel speel, anders kan ik er uren mee gamen zonder een kik.

Ik heb de laatste driver van Thrustmaster gedownload. En volgens internet is die driver Vista compatibel.

Wat raden jullie mij aan te doen? Dank bij voorbaat!

Comment

Zijnde 12Mbps voor een USB-stick.
                            Aan fullspeed (wat slechts 1,5 Megabyte/sec is).
                            Er bestaat ook nog lowspeed, wat maar 1,5 Mbps of 192 kilobyte/sec is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                              Aan fullspeed (wat slechts 1,5 Megabyte/sec is).
                              Er bestaat ook nog lowspeed, wat maar 1,5 Mbps of 192 kilobyte/sec is.
                              daarmee dat ik "voor een usb-stick" er bij zet de 1,5Mbps snelheid is voor bv. printers of een muis
                              2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                Ik heb hier een pc staan met Vista Premium. Daarop speel ik al mijn zware spelletjes en gebruik ik Word enzo, voor de rest gebruik ik een andere.

Nu zit ik met het volgende probleem, ik speel TDU op die Vista (omdat dieandere het spel niet aankan) en dat speelt goed zonder problemen. Maar als ik speel met mijn Thrustmaster Racing Wheel (Enzo Ferrari Force Feedback), dan valt mijn pc uit met een zogenaamd "blue-screen". Dus, hij valt enkel uit als ik met dat Wheel speel, anders kan ik er uren mee gamen zonder een kik.

Ik heb de laatste driver van Thrustmaster gedownload. En volgens internet is die driver Vista compatibel.

Wat raden jullie mij aan te doen? Dank bij voorbaat!
                                wat komt er juist op je blue-screen? schrijf de foutcode op en google daarmee eens
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

nee? door een firmwareupgrade of zo?
                                  Al gezocht er naar ja, maar de laatste nieuwe staat er op...
                                  Ook gezocht naar een specifieke UMS firmware, maar dat bestaat blijkbaar niet voor die Aldi prul

Comment

Al gezocht er naar ja, maar de laatste nieuwe staat er op...
                                    Ook gezocht naar een specifieke UMS firmware, maar dat bestaat blijkbaar niet voor die Aldi prul
                                    ja, koop dan ook een deftige MP3-speler hé

en nee, dan bedoel ik geen ajPot
                                    2015 BMW F11 520dA

Comment

ja, koop dan ook een deftige MP3-speler hé

en nee, dan bedoel ik geen ajPot
                                      Dat ding is deftig genoeg.
                                      Heeft een kleurenscherm, ziet eruit als een ihpot, 2GB, en speelt fatsoenlijk genoeg.

En zo vaak gebruik ik het eigenlijk toch niet, 't was maar omdat mijn vorige prul kapot was

En als ik het gebruik word ik bijna ontslagen

Comment

En als ik het gebruik word ik bijna ontslagen
                                        daarvoor moet jij geen MP3-speler gebruiken.

2015 BMW F11 520dA

Comment

• IK heb een probleempje: als ik me wil aanmelden op MSN springt er direct een kaderke open met error 80048820 en blijkt dater iets mis is met mijn Key-poorten, nu wtf zijn key-poorten en nog belangrijker, hoe kan ik dit oplossen?
                                          Thx!

Comment

Working...
                                          X