Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk BerichtenSommige USB-poorten geven geen stroom door dacht ik... (die van je auto in dit geval).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenHmm, dat zou wel eens kunnen ... en sommige USB-hubs doen dat ook niet, precies
gotta love MP3 spelers met een AAA-batterijik moet niks hebben van die li-onbatterijen in kleine toestellen (digicams, MP3-spelers...). geef mij maar gewone herlaadbare AA of AAA's
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk zit met een omgekeerd probleem, die mp3 prul wilt enkel laden in de auto, niet lezen
'ie wisselt dan telkens tussen radio en USB zonder echt iets te doen
Waarschijnlijk doordat de speler zichzelf identificeert als MTP ipv UMS, helaas is dit niet te veranderen2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichteninderdaad
gotta love MP3 spelers met een AAA-batterijik moet niks hebben van die li-onbatterijen in kleine toestellen (digicams, MP3-spelers...). geef mij maar gewone herlaadbare AA of AAA's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichteninderdaad
En in mijnen oto heb ik geen 220v zene
Comment
-
'k heb ook dit vraagje :
Stel, je hebt een oude PC, oud OS (w98 ), USB uitgang (maar wel USB 1.1 prolly): Kan je daar om het even welke nieuwe memorystick (USB 2.0) op aansluiten ? De snelheid totaal buiten beschouwing gelaten, zal dit werken ?
Maw, zijn USB 2.0 memorysticks backwards compatible ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten'k heb ook dit vraagje :
Stel, je hebt een oude PC, oud OS (w9, USB uitgang (maar wel USB 1.1 prolly): Kan je daar om het even welke nieuwe memorystick (USB 2.0) op aansluiten ? De snelheid totaal buiten beschouwing gelaten, zal dit werken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten'k heb ook dit vraagje :
Stel, je hebt een oude PC, oud OS (w9, USB uitgang (maar wel USB 1.1 prolly): Kan je daar om het even welke nieuwe memorystick (USB 2.0) op aansluiten ? De snelheid totaal buiten beschouwing gelaten, zal dit werken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenGeen enkel probleem, maar ze werken dan natuurlijk wel maar aan de snelheid van die USB 1.1.2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Ik heb hier een pc staan met Vista Premium. Daarop speel ik al mijn zware spelletjes en gebruik ik Word enzo, voor de rest gebruik ik een andere.
Nu zit ik met het volgende probleem, ik speel TDU op die Vista (omdat dieandere het spel niet aankan) en dat speelt goed zonder problemen. Maar als ik speel met mijn Thrustmaster Racing Wheel (Enzo Ferrari Force Feedback), dan valt mijn pc uit met een zogenaamd "blue-screen". Dus, hij valt enkel uit als ik met dat Wheel speel, anders kan ik er uren mee gamen zonder een kik.
Ik heb de laatste driver van Thrustmaster gedownload. En volgens internet is die driver Vista compatibel.
Wat raden jullie mij aan te doen? Dank bij voorbaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk BerichtenZijnde 12Mbps voor een USB-stick.
Er bestaat ook nog lowspeed, wat maar 1,5 Mbps of 192 kilobyte/sec is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenAan fullspeed (wat slechts 1,5 Megabyte/sec is).
Er bestaat ook nog lowspeed, wat maar 1,5 Mbps of 192 kilobyte/sec is.de 1,5Mbps snelheid is voor bv. printers of een muis
2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk heb hier een pc staan met Vista Premium. Daarop speel ik al mijn zware spelletjes en gebruik ik Word enzo, voor de rest gebruik ik een andere.
Nu zit ik met het volgende probleem, ik speel TDU op die Vista (omdat dieandere het spel niet aankan) en dat speelt goed zonder problemen. Maar als ik speel met mijn Thrustmaster Racing Wheel (Enzo Ferrari Force Feedback), dan valt mijn pc uit met een zogenaamd "blue-screen". Dus, hij valt enkel uit als ik met dat Wheel speel, anders kan ik er uren mee gamen zonder een kik.
Ik heb de laatste driver van Thrustmaster gedownload. En volgens internet is die driver Vista compatibel.
Wat raden jullie mij aan te doen? Dank bij voorbaat!2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtennee? door een firmwareupgrade of zo?
Ook gezocht naar een specifieke UMS firmware, maar dat bestaat blijkbaar niet voor die Aldi prul
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenAl gezocht er naar ja, maar de laatste nieuwe staat er op...
Ook gezocht naar een specifieke UMS firmware, maar dat bestaat blijkbaar niet voor die Aldi prul
en nee, dan bedoel ik geen ajPot2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenja, koop dan ook een deftige MP3-speler hé
en nee, dan bedoel ik geen ajPot
Heeft een kleurenscherm, ziet eruit als een ihpot, 2GB, en speelt fatsoenlijk genoeg.
En zo vaak gebruik ik het eigenlijk toch niet, 't was maar omdat mijn vorige prul kapot was
En als ik het gebruik word ik bijna ontslagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn als ik het gebruik word ik bijna ontslagen
2015 BMW F11 520dA
Comment
Comment