Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet ik wel... maar een adapter, muis en draagtas wegen ook iets.
Uhm, zonder extern keyboard is een laptop moordend voor je schoudergewrichten (en nekspieren), wil je tegelijkertijd én typen én uw scherm bekijken. Ook voor uw polsen en onderarmspieren is 't niet zo gezond... al wordt dat minder en minder erg door de steeds maar dunner wordende laptops.
-edit-
Probeer met enkel een laptop maar eens de optimale opstelling te verkrijgen.
Dat lukt je écht niet !
als de laptop als dekstopvervanger dient, neemt hij best 17", inderdaad.
En content van diene Medion ?
Als je 'm zo opstelt, dan ziet 'ie er nog als nieuw uit zeker ?
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Wat versta je juist niet aan het woord "enkel" ?
Alsof je zo'n keyboard in een draagtas gestopt krijgt.
En als de vraagsteller van plan is die laptop in zo'n opstelling te gebruiken, dan raad ik 'm toch een 17" aan.
15" in een desktopomgeving... die tijden zijn al ff voorbij.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Wat versta je juist niet aan het woord "enkel" ?
Alsof je zo'n keyboard in een draagtas gestopt krijgt.
En als de vraagsteller van plan is die laptop in zo'n opstelling te gebruiken, dan raad ik 'm toch een 17" aan.
15" in een desktopomgeving... die tijden zijn al ff voorbij.
*TOW*
ik heb over "enkel" gelezen, inderdaad
als de laptop als dekstopvervanger dient, neemt hij best 17", inderdaad.
Als ik klik op "start" & vervolgens "instellingen" dan merk ik dat het "configuratiescherm" verdwenen is
Ook wanneer ik dubbelklik op het klokje rechts onderaan in de taakbalk krijg ik volgende melding: "Bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende bepekingen. Neem contact op met de systeembeheerder"
Ik heb dat nog nooit voorgehad.
't Hoeft niet bepaald één van €800 te zijn. Het moet een simpel ding zijn, dat goede prestaties levert voor een redelijke prijs.
Ik heb nog nooit met Apple gewerkt, dus ik blijf zo een beetje trouw aan Microsoft (maar of dat slim is...? )
@M3'er:
Ofwel bij Gate.com op de markt, ofwel bij D&D Distribution op 't Brugsken, vanwaar mijn zus haar laptop komt.
'k Heb nog een paar weken de tijd, dus 't zal voor volgende week zijn
Bladwijzers gaat makkelijk, nl. op bladwijzers in de menubalk klikken, bladwijzers organiseren en in het nieuwe venster dat zich opent klikken op bestand en exporteren.
Volgens mij kan je de opgeslagen paswoorden en de filters van adblock niet apart opslaan.
Met Thunderbird kan ik je helaas niet helpen, hier werk ik niet mee...
- Warmte bovenaan rechts, maar het stoort niet echt.
- Goeie afwerking
- Door de blinkende plastic al tienduizend vingers er op
- Vista is eigenlijk best wel leuk
- énorm veel rommel-software voorgeïnstalleerd
- games ga ik morgen testen, eerst nog wat instellingen doen e.d.
echt oordeel kan ik nog niet geven natuurlijk, time will tell
Ik heb net mn laptop aangesloten op een gewoon computer scherm, op het scherm komt er op ''missing H&V sync' na ook niets. terwijl wanneer je andere laptops op het scherm aansluit het beeld vanop de laptop direct op het scherm komt.
- Warmte bovenaan rechts, maar het stoort niet echt.
- Goeie afwerking
- Door de blinkende plastic al tienduizend vingers er op
- Vista is eigenlijk best wel leuk
- énorm veel rommel-software voorgeïnstalleerd
- games ga ik morgen testen, eerst nog wat instellingen doen e.d.
echt oordeel kan ik nog niet geven natuurlijk, time will tell
Thx voor de info, wat heeft je dan uiteindelijk doen kiezen voor de G1S ipv V1S? De gameperformance? Heb je hem gekocht via www.laptops4u.nl?
Thx voor de info, wat heeft je dan uiteindelijk doen kiezen voor de G1S ipv V1S? De gameperformance? Heb je hem gekocht via www.laptops4u.nl?
sterkere prestaties tegen een lagere prijs, ik vond de iets betere afwerking en een vingerdruklezer die meerprijs echt niet waard
'k heb hem voor 1675 euro gekocht bij www.itware.be heb er ook nog 3 jaar garantie ipv 2 jaar bij gekocht (115 euro)
ventilator blaast wel luid als ik nu een game speel, maar dat is niet meer dan normaal vermoed ik.
'k ga nu even de eSATA-connectie uitproberen zie (heb ook een externe HDD met eSATA er bij gekocht om backups te maken)
edit: ow, even vergeten vermelden: ik werk nu al heel de tijd op 1680*1050-resolutie. de letters zijn echt wel kleiner dan bij 1280*800, maar ik persoonlijk vind het nog meevallen, ik kan me wel voorstellen dat er mensen het niet doenbaar vinden. eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat ik het lettertype in Vista op 120dpi gezet heb dan de standaard 90dpi.
sterkere prestaties tegen een lagere prijs, ik vond de iets betere afwerking en een vingerdruklezer die meerprijs echt niet waard
'k heb hem voor 1675 euro gekocht bij www.itware.be heb er ook nog 3 jaar garantie ipv 2 jaar bij gekocht (115 euro)
ventilator blaast wel luid als ik nu een game speel, maar dat is niet meer dan normaal vermoed ik.
'k ga nu even de eSATA-connectie uitproberen zie (heb ook een externe HDD met eSATA er bij gekocht om backups te maken)
edit: ow, even vergeten vermelden: ik werk nu al heel de tijd op 1680*1050-resolutie. de letters zijn echt wel kleiner dan bij 1280*800, maar ik persoonlijk vind het nog meevallen, ik kan me wel voorstellen dat er mensen het niet doenbaar vinden. eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat ik het lettertype in Vista op 120dpi gezet heb dan de standaard 90dpi.
Proficiat met de aankoop!
Waarin verschillen de prestaties van V1S en G1S? Ik dacht enkel de graka die bij de G1S beter is?
Ik wacht nog met kopen totdat mijn notebookverdeler mij de prijs van de V1S kan zeggen.
Proficiat met de aankoop!
Waarin verschillen de prestaties van V1S en G1S? Ik dacht enkel de graka die bij de G1S beter is?
Ik wacht nog met kopen totdat mijn notebookverdeler mij de prijs van de V1S kan zeggen.
merci verschil is inderdaad de 8600GT met GDDR3 VRAM tegenover een 8600GT met DDR2 VRAM bij de V1S
ben wel niet echt tevreden over de HDD die er in zit die hoor je echt constant wegschrijven, bij m'n medion hoorde ik die nooit
Als ik klik op "start" & vervolgens "instellingen" dan merk ik dat het "configuratiescherm" verdwenen is
Ook wanneer ik dubbelklik op het klokje rechts onderaan in de taakbalk krijg ik volgende melding: "Bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende bepekingen. Neem contact op met de systeembeheerder"
Ik heb dat nog nooit voorgehad.
Humm....raar,je bent misschien niet aangemeld als beheerder?
Comment