Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Advies gevraagd
Ik zou graag Jupke.be in een nieuw jasje steken.
Ik speel een beetje met het idee van een whiteboard waar foto's ed tegen hangen met een magneetje en daar tussen de tekst ed die ik wil laten zien.
't idee was goed vond ik maar de uitwerking is ng niet ideaal precies
Eerste versie: http://jupke.ringmeetings.be/site/
Wat denken jullie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050Niet slechts, maar het is alsof de foto's deel uitmaken van het bord en er niet opgeprikt zijn.
Misschien met een beetje schaduw werken (als dat technisch mogelijk is)?
Is zeker mogelijk. De foto's en het bord is allemaal PS werk, enkel de tekst, links en eventuele foto's in de tekst worden in HTML gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn de foto's een beetje schuin hangen. Niet veel. En zoals gezegd, wat schaduw.
edit: En de achtergrond van de website zelf (niet het board) niet in het wit.
't moet in elk geval zeer zacht blijven liefst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenVoorstellen voor een kleur?
't moet in elk geval zeer zacht blijven liefst.
Comment
-
Ben zelf trouwens ook bezig met een website, maar dan voor m'n "zelfstandig in bijberoep" beroep
sviluppo.be is beschikbaar voor de verkoop, vraag vandaag een vrijblijvende prijsopgave aan.
Vul het onderstaande formulier in en ontvang een gratis prijsopgave.
Prijzen en gegevens zijn wel niet echt correct, moest iets invullen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBen zelf trouwens ook bezig met een website, maar dan voor m'n "zelfstandig in bijberoep" beroep
sviluppo.be is beschikbaar voor de verkoop, vraag vandaag een vrijblijvende prijsopgave aan.
Vul het onderstaande formulier in en ontvang een gratis prijsopgave.
Prijzen en gegevens zijn wel niet echt correct, moest iets invullen hé
Wat is er mis met de prijzen? Zijn zeker niet te hoog hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenKnap gedaan! Al mag de layout wel wat meer hebben vind ik. Iets te strak imho.
Wat is er mis met de prijzen? Zijn zeker niet te hoog hoor
Maar er is niet echt over nagedacht. Ik moet ze nog nader bekijken. En ik wou het wel zo strak, normaal gezien komt er nog een keuzemogelijkheid zodat bezoekers zelf de layout kunnen veranderen. Kwestie van te tonen wat je in huis hebt.
Comment
-
help!!!!
kan iemand mij eens een zinnige uitleg geven, hoedat het komt, dat bij mijne pc de porsche carconfigurator slecht macheert? kheb shockwave e.d.... die configurator doet alles, buiten de 3D-porsche laden... Bij men oude pc van men vriendin lukt dit allemaal wel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenkan iemand mij eens een zinnige uitleg geven, hoedat het komt, dat bij mijne pc de porsche carconfigurator slecht macheert? kheb shockwave e.d.... die configuratot doet alles, buiten de 3D-porsche laden... Bij men oude pc van men vriendin lukt dit allemaal wel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenMisschien heb je een nieuwere versie nodig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenLaadt shockwave ook als je het model gekozen hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenVreemd... Ik denk dat je zal moeten wachten op de experts... Misschien een tijdelijke te hoge belasting van het systeem? Maar dat denk ik niet, bij mij werkt het constant.
Comment
Comment