Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
    is je audio-driver nog aanwezig?
    Waar kan ik die audio-driver vinden?

Comment

• Bij configuratiescherm en vervolgens systeem, hardware, apparaatbeheer en daar ergens uw geluid zoeken. Als er problemen zijn kan je dat zien en anders gewoon eens de driver opnieuw installeren.

Comment

• Ik ga dit hier ook maar eens posten, misschien dat dit kan helpen voor mensen die enkel hier komen.

Als je deze post leest, zie je wat het probleem is. De voorgaande posts zijn niet zo belangrijk denk ik, want volgens mij is dit het probleem.

Alvast bedankt.

Comment

• Advies gevraagd

Ik zou graag Jupke.be in een nieuw jasje steken.

Ik speel een beetje met het idee van een whiteboard waar foto's ed tegen hangen met een magneetje en daar tussen de tekst ed die ik wil laten zien.

't idee was goed vond ik maar de uitwerking is ng niet ideaal precies

Eerste versie: http://jupke.ringmeetings.be/site/

Wat denken jullie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
            Niet slechts, maar het is alsof de foto's deel uitmaken van het bord en er niet opgeprikt zijn.
            Misschien met een beetje schaduw werken (als dat technisch mogelijk is)?
            Hmm, goed idee.

Is zeker mogelijk. De foto's en het bord is allemaal PS werk, enkel de tekst, links en eventuele foto's in de tekst worden in HTML gemaakt.

Comment

• Op het eerste gezicht leek het me allemaal zo simpel ivm de huidige site, maar dat heeft natuurlijk ook z'n charme, 't moet natuurlijk niet allemaal blingbling zijn.

Toch nog eens tegoei bekijken voro ik er echt mee door ga

Comment

• En de foto's een beetje schuin hangen. Niet veel. En zoals gezegd, wat schaduw.

edit: En de achtergrond van de website zelf (niet het board) niet in het wit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  En de foto's een beetje schuin hangen. Niet veel. En zoals gezegd, wat schaduw.

edit: En de achtergrond van de website zelf (niet het board) niet in het wit.
                  Voorstellen voor een kleur?

't moet in elk geval zeer zacht blijven liefst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                    Voorstellen voor een kleur?

't moet in elk geval zeer zacht blijven liefst.
                    Zoals je zegt, een zachte kleur. Maar onmiddellijk een kleur opplakken kan ik niet. Gewoon wat uitproberen.

Comment

• Ben zelf trouwens ook bezig met een website, maar dan voor m'n "zelfstandig in bijberoep" beroep

sviluppo.be is beschikbaar voor de verkoop, vraag vandaag een vrijblijvende prijsopgave aan.
                      Vul het onderstaande formulier in en ontvang een gratis prijsopgave.

Prijzen en gegevens zijn wel niet echt correct, moest iets invullen hé

Comment

• 'k heb het hier net op het werk eens op een groter scherm bekeken en het komt helemaal niet meer over als gisterenavond met m'n klein scherm, ben er niet meer content van, 't gaat de prullebak in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Ben zelf trouwens ook bezig met een website, maar dan voor m'n "zelfstandig in bijberoep" beroep

sviluppo.be is beschikbaar voor de verkoop, vraag vandaag een vrijblijvende prijsopgave aan.
                          Vul het onderstaande formulier in en ontvang een gratis prijsopgave.

Prijzen en gegevens zijn wel niet echt correct, moest iets invullen hé
                          Knap gedaan! Al mag de layout wel wat meer hebben vind ik. Iets te strak imho.

Wat is er mis met de prijzen? Zijn zeker niet te hoog hoor
                          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                            Knap gedaan! Al mag de layout wel wat meer hebben vind ik. Iets te strak imho.

Wat is er mis met de prijzen? Zijn zeker niet te hoog hoor
                            Thnx!

Maar er is niet echt over nagedacht. Ik moet ze nog nader bekijken. En ik wou het wel zo strak, normaal gezien komt er nog een keuzemogelijkheid zodat bezoekers zelf de layout kunnen veranderen. Kwestie van te tonen wat je in huis hebt.

Comment

• help!!!!

kan iemand mij eens een zinnige uitleg geven, hoedat het komt, dat bij mijne pc de porsche carconfigurator slecht macheert? kheb shockwave e.d.... die configurator doet alles, buiten de 3D-porsche laden... Bij men oude pc van men vriendin lukt dit allemaal wel....
                              Last edited by ; 23/02/2008, 09:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                kan iemand mij eens een zinnige uitleg geven, hoedat het komt, dat bij mijne pc de porsche carconfigurator slecht macheert? kheb shockwave e.d.... die configuratot doet alles, buiten de 3D-porsche laden... Bij men oude pc van men vriendin lukt dit allemaal wel....
                                Misschien heb je een nieuwere versie nodig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  Misschien heb je een nieuwere versie nodig?
                                  nieje want da heb ik al geprobeerd

Comment

• Laadt shockwave ook als je het model gekozen hebt?

Comment

Laadt shockwave ook als je het model gekozen hebt?
                                      uhu dat doet die...

Comment

• Vreemd... Ik denk dat je zal moeten wachten op de experts... Misschien een tijdelijke te hoge belasting van het systeem? Maar dat denk ik niet, bij mij werkt het constant.

Comment

Vreemd... Ik denk dat je zal moeten wachten op de experts... Misschien een tijdelijke te hoge belasting van het systeem? Maar dat denk ik niet, bij mij werkt het constant.
                                          bij mij nooit, enkel op oudere pc's

Comment

Working...
                                          X