Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
    Drivers zijn ALTIJD OS-gebonden, het concept van backwards compatible gaat dus niet op ... je kan altijd een verkeerde driver (een driver voor een ander OS bedoeld) proberen, en als het niet lukt, weet je waarom.

Maar wat is het prob nu ? Is er geen driver voor Vista, of is de laatste driver corrupt ?
    Vista zegt dat er een driver is en installeert 'm dan ook. Niet écht iets op tegen, maar die driver werkt gewoon niet (al de drivers die 'ie al ooit afgehaald heeft)... ik krijg telkens een BSoD op een bepaald moment.

Tuurlijk zijn drivers OS-gebonden, maar een OS zou moeten evolueren vanuit een goed gedesignede, maar zéér rudimentaire basis. 't Is nogal ergerlijk dat ze het van de ene versie op de andere over een andere boeg smijten (wel kassa-kassa voor hen omdat ze zo meer service & support moeten geven).
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Maar soit, Windows boeit me maar nauwelijks meer, dus veel maakt 't me niet uit.
      De keren dat ik dat opstart in één jaar kan ik op mijn twee handen tellen, denk ik.
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
        Jij bent 23, heb je nog met een OS gewerkt voor XP?
        dude, zo lang bestaat XP niet ze.... ik ben ook maar 21 en mijn ervaring met microsoft berust op 3.1, 95, 98SE, ME (direct terug buiten ), XP en nu Vista (maar gelukkig staat dat maar op een paar van onze laptops)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
          Maar soit, Windows boeit me maar nauwelijks meer, dus veel maakt 't me niet uit.
          De keren dat ik dat opstart in één jaar kan ik op mijn twee handen tellen, denk ik.
          Ik ook. Ik kan ze ook op 2 handen tellen.

... maar hij staat continu aan
          dat op zich wil ook wat zeggen... rebooten omwille van problemen is mij totaal vreemd. XP is stabiel.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Ik heb nog gewerkt met windows 98, 95 en windows 3.1, Windows NT en OS/2 en daarvoor gewoon alles in dos en basic-varianten.
            Jij bent 23, heb je nog met een OS gewerkt voor XP?
            Ik heb wat Windows betreft gewerkt met:
            • Windows 3.1
            • Windows 95
            • Windows 98
            • Windows NT
            • Windows ME
            • Windows 2000
            • Windows Xp
            • Windows 2003
            • Windows Vista
            Ik draai ondertussen ook al enkele jaren mee hoor ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

dat op zich wil ook wat zeggen... rebooten omwille van problemen is mij totaal vreemd. XP is stabiel.

Maar ik hoef ook nooit te rebooten omwille van problemen Ik ben hier niet om Vista te verafgoden, ik wil gewoon een tegengewicht zijn want als je hier alles leest is alsof Vista voor niets goed is. En dat is de waarheid onrecht aandoen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                Tuurlijk zijn drivers OS-gebonden, maar een OS zou moeten evolueren vanuit een goed gedesignede, maar zéér rudimentaire basis. 't Is nogal ergerlijk dat ze het van de ene versie op de andere over een andere boeg smijten (wel kassa-kassa voor hen omdat ze zo meer service & support moeten geven).
                Welcome to Microsoft

Comment

• Op deze site lees ik dat Vista SP1 morgen uitkomt en dat XP SP3 op 23maart uitkomt. Niet officieel bevestigde informatie..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

die staat constant aan? goed voor je elekriciteitsrekening
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                      Op deze site lees ik dat Vista SP1 morgen uitkomt en dat XP SP3 op 23maart uitkomt. Niet officieel bevestigde informatie..
                      voor de engelstalige Vista's ja de andere talen moeten nog wachten, tot mei of zelfs juni.
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                        voor de engelstalige Vista's ja de andere talen moeten nog wachten, tot mei of zelfs juni.
                        Tip 1 voor aanschaf van Windows : kies de engelstalige versie, tenzij je echt geen engels kent

Comment

• ik zie elke dag al genoeg engels op nederlandstalige zenders en reclames, ik blijf liever bij m'n moedertaal dank u.
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

die staat constant aan? goed voor je elekriciteitsrekening
                            De kost is in evenwicht met de noodzaak. En die kost valt zeer goed mee hoor. Alleen moet je uw spaarstanden deftig instellen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Klopt, alles is veel eenvoudiger terug te vinden op die manier en alles is mooi uniform op je pc.
                              Bovendien gebruiken ze soms vreemde vertalingen.
                              daar zeg je inderdaad iets. M'n collega heeft een nederandse language pack bovenop een engelstalige W2K3-server (citrix-server) gezwierd. Nog erger. Een ramp...
                              Ik kom van een firma waar 15 000 man met een engelstalige windows kan en wil werken. Nu werken er 2x 200 man en daar kan het niet. Vreemd, maar realiteit.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• DRINGEND hulp nodig.

Ik heb hier video's van m'n gsm (Sony Ericsson) van dit bestandstype '3GPP Movie Importer'

Maar dat opent niet met Windows Movie Maker.

Hoe moet ik dat converteren?

Alvast bedankt!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Niemand???

Comment

• programma'tje zoeken he...

bij mijn nokia pc suite kan ik dat direct omvormen...

zoek eens bij google "3GP to avi" of zo...
                                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Sinds vandaag kan ik geen muziekbestanden afspelen, films werken wel maar geen geluid. De videos op YouTube en Google Video werken wel maar stoppen om de 2 seconden en geen geluid.

Wat zou het probleem zijn?

Comment

• is je audio-driver nog aanwezig?
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

programma'tje zoeken he...

bij mijn nokia pc suite kan ik dat direct omvormen...

zoek eens bij google "3GP to avi" of zo...
                                          Het is gelukt.

Thanks...

Comment

Working...
                                          X