Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarstraks pc geformateerd, alles vlot verlopen, paar drivers geinstalleerd en gaan eten.
Nu kom ik daarjuist terug boven, zet pc op -> scherm werkt niet. Scherm bleef gewoon zwart, heb dan eens andere pc geprobeerd -> verticale strepen op het scherm in allerlei kleuren.
Heb ondertussen ook al een andere kabel geprobeerd (digitale) maar scherm blijft nog altijd zwart.
Als het scherm niet meer werkt op een pc waarop het vroeger wel werkte, en er is niks veranderd aan die pc, scherm kapot of de instellingen zijn zwaar om zeep. Rest het scherm eens (auto instellingen).
Een paar vraagjes, nu ik de laptop van m'n moeder overneem.
1. Waar vind je een goede skin van Windows Vista voor een XP?
2. De computernaam en de accountnaam (confuguratiescherm -> gebruikers) heb ik veranderd in m'n naam.
Maar bij het aanmelden (na het opstarten van de computer) verschijnt de vorige accountnaam (naam van m'n moeder) erop.
Wat moet ik doen om die naam te veranderen?
3. In m'n map 'Mijn Afbeeldingen' zou ik graag hebben dat de foto's openen met 'Windows viewer voor Afbeeldingen ...', maar wanneer ik er op klik opent dat altijd met het programma 'Microsoft Photo Editor'.
Hoe verander ik dat wanneer ik telkens een foto open, dat het dat eerste programma is die mij die foto toont?
Ik open het 'rar' bestand en dat opent in het Winrar venster.
Maar wat moet ik nu doen?
Nog nooit een zip bestand of dergelijke uitgepakt? Je klikt met de rechtermuisknop op het .rar bestand, en dan extract to (of iets in die aard) en dan geef je locatie op en de naam die je aan de map wil geven waar je wil naar extracten.
Comment