Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drinken/Rijden
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door WiseguyJa, maar ga ni elke week uit. Dus als ik uitga ben ik wel scheef. Maar we blijven daar dan ook nog meestal rondhangen tot we praktisch nuchter zijn. Als ik terug rij voel ik me bijna helemaal nuchter hoor. Maar als ik moet blazen zal ik waarschijnlijk wel teveel hebben. Tegen 4/5u drink ik meestal cola. En als we vertrekken (tussen 6 enben ik wel normaal.
Comment
-
En met dat onvermijdelijk bedoelde ik eigenlijk ook geen alcohol. Ik ben gepakt met cannabis achter het stuur. Ik moest plassen en het was positief. Maar als ik vanavond iets zou roken en morgenmiddag laat de politie me plassen zal ik ook positief zijn. Daarmee ==> soms is het onvermijdelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WiseguyJa, maar ga ni elke week uit. Dus als ik uitga ben ik wel scheef. Maar we blijven daar dan ook nog meestal rondhangen tot we praktisch nuchter zijn. Als ik terug rij voel ik me bijna helemaal nuchter hoor. Maar als ik moet blazen zal ik waarschijnlijk wel teveel hebben. Tegen 4/5u drink ik meestal cola. En als we vertrekken (tussen 6 en 8 ) ben ik wel normaal.Oorspronkelijk geplaatst door http://www.teamalert.nl/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=82&Itemi d=120Alcohol werkt lang door. Het duurt gemiddeld anderhalf uur voordat één glas alcohol door de lever is afgebroken. Het is een fabeltje dat je dat 'ontnuchteren' kan versnellen met goed eten, een paar koppen koffie of liters water. Ook overgeven helpt niet. Ben je een avond stevig doorgezakt, dan bestaat de kans dat je de volgende ochtend nog steeds onder invloed bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wiseguyok papa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofMakkelijke uitweg proberen te nemen? Sorry maar dat gaat niet lukken! Ik vind het gewoon belangrijk dat iedereen de gevaren kent! Ik ben geen moraalridder, ik wil zeker niet de papa gaan uithangen, maar je kan niet ontkennen dat er een groot probleem is wat alcohol in het verkeer betreft!
Comment
-
Zijn we weer de heilige boontjes aan het uithangen?
Over goed doortrekken op de weg wordt hier maar al te graag eens gezeverd, maar nu gaan we ineens (op jwv50 na, die doet dat altijd) de moraalridder uithangen, komaan zeg.
Chapeau als jullie nooit achter het stuur kruipen met een pintje teveel, ik hoor daar niet bij, maar dat maakt van mij nog geen gek.
Als ik nog bij zinnen ben, en ik voel me goed, dan rij ik naar huis, rustig, ook al zijn m'n reflexen trager, ik zal geen groter gevaar zijn dan in nuchtere toestand, ik rij immers 50% trager na een avondje feest, bewust!
Staar je toch niet blind op, drinken/rijden gaat niet, nee niet nadenken/rijden gaat niet samen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerZijn we weer de heilige boontjes aan het uithangen?
Over goed doortrekken op de weg wordt hier maar al te graag eens gezeverd, maar nu gaan we ineens (op jwv50 na, die doet dat altijd) de moraalridder uithangen, komaan zeg.
Chapeau als jullie nooit achter het stuur kruipen met een pintje teveel, ik hoor daar niet bij, maar dat maakt van mij nog geen gek.
Als ik nog bij zinnen ben, en ik voel me goed, dan rij ik naar huis, rustig, ook al zijn m'n reflexen trager, ik zal geen groter gevaar zijn dan in nuchtere toestand, ik rij immers 50% trager na een avondje feest, bewust!
Staar je toch niet blind op, drinken/rijden gaat niet, nee niet nadenken/rijden gaat niet samen!
Comment
-
Er is één iemand hier die heeft gezegd dat hij voor zo een gedrag geen respect heeft! Ik hoop gewoon dat jij jezelf goed kan inschatten. Is het niet voor jou, dan is het voor de medeweggebruiker. Helemaal gaat het probleem nooit opgelost geraken, maar je kan altijd maar proberen het in te perken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofEr is één iemand hier die heeft gezegd dat hij voor zo een gedrag geen respect heeft! Ik hoop gewoon dat jij jezelf goed kan inschatten. Is het niet voor jou, dan is het voor de medeweggebruiker. Helemaal gaat het probleem nooit opgelost geraken, maar je kan altijd maar proberen het in te perken!
Comment
Comment