Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
    Als het 1 op 5 keer is lukt dat toch wel...
    Ja, maar ga ni elke week uit. Dus als ik uitga ben ik wel scheef. Maar we blijven daar dan ook nog meestal rondhangen tot we praktisch nuchter zijn. Als ik terug rij voel ik me bijna helemaal nuchter hoor. Maar als ik moet blazen zal ik waarschijnlijk wel teveel hebben. Tegen 4/5u drink ik meestal cola. En als we vertrekken (tussen 6 en 8 ) ben ik wel normaal.

Comment

Das zever eh jong, dan zijde gij niet nuchter, das gewoon om uw geweten te sussen.
      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wiseguy
        Ja, maar ga ni elke week uit. Dus als ik uitga ben ik wel scheef. Maar we blijven daar dan ook nog meestal rondhangen tot we praktisch nuchter zijn. Als ik terug rij voel ik me bijna helemaal nuchter hoor. Maar als ik moet blazen zal ik waarschijnlijk wel teveel hebben. Tegen 4/5u drink ik meestal cola. En als we vertrekken (tussen 6 en ben ik wel normaal.
        Ik ben blij dat je "voel" zegt en niet "ben"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beké
          per uur bedoel je?
          op nen avond

Comment

(tussen 6 en 8 ) ben ik wel normaal.
            da's 2 keer 2 uur per dag. wat vindt je begeleider daar van?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
              da's 2 keer 2 uur per dag. wat vindt je begeleider daar van?
              begeleider?

Comment

En met dat onvermijdelijk bedoelde ik eigenlijk ook geen alcohol. Ik ben gepakt met cannabis achter het stuur. Ik moest plassen en het was positief. Maar als ik vanavond iets zou roken en morgenmiddag laat de politie me plassen zal ik ook positief zijn. Daarmee ==> soms is het onvermijdelijk

Comment

Ja, maar ga ni elke week uit. Dus als ik uitga ben ik wel scheef. Maar we blijven daar dan ook nog meestal rondhangen tot we praktisch nuchter zijn. Als ik terug rij voel ik me bijna helemaal nuchter hoor. Maar als ik moet blazen zal ik waarschijnlijk wel teveel hebben. Tegen 4/5u drink ik meestal cola. En als we vertrekken (tussen 6 en 8 ) ben ik wel normaal.
                  Oorspronkelijk geplaatst door http://www.teamalert.nl/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=82&Itemi d=120
                  Alcohol werkt lang door. Het duurt gemiddeld anderhalf uur voordat één glas alcohol door de lever is afgebroken. Het is een fabeltje dat je dat 'ontnuchteren' kan versnellen met goed eten, een paar koppen koffie of liters water. Ook overgeven helpt niet. Ben je een avond stevig doorgezakt, dan bestaat de kans dat je de volgende ochtend nog steeds onder invloed bent.
                  Drink 10 biertjes en je mag 15 uur blijven plakken...

Comment

Drink 10 biertjes en je mag 15 uur blijven plakken...
                    ok papa

Comment

op dat politie programma op VT4 hadden ze is iemand laten blazen en hij had dus teveel gedronken, een paar uur later moest hij nog eens blazen en was het zelfs gestegen omdat de alcohol dan pas 'actief' werd

Comment

ok papa
                        Makkelijke uitweg proberen te nemen? Sorry maar dat gaat niet lukken! Ik vind het gewoon belangrijk dat iedereen de gevaren kent! Ik ben geen moraalridder, ik wil zeker niet de papa gaan uithangen, maar je kan niet ontkennen dat er een groot probleem is wat alcohol in het verkeer betreft!

Comment

Makkelijke uitweg proberen te nemen? Sorry maar dat gaat niet lukken! Ik vind het gewoon belangrijk dat iedereen de gevaren kent! Ik ben geen moraalridder, ik wil zeker niet de papa gaan uithangen, maar je kan niet ontkennen dat er een groot probleem is wat alcohol in het verkeer betreft!
                          Ik ontken dat helemaal niet. Maar echte oplossingen zijn er niet voor. Het is echt een gevaar een zatlap op de weg. Maar ik zeg het je. Er is wel een verschil tussen een zatlap en iemand die gewoon in de wind is (wat iedereen in z'n leven wel zal doen). Jullie zeggen dat je geen respect voor mij hebt daarvoor, das ook belachelijk. Doe je ogen open. Als ik wegga zie ik 90% van de mensen scheef vertrekken hoor. Das gewoon de realitiet. En daar is volgens mij niet veel aan te doen.

Comment

Zijn we weer de heilige boontjes aan het uithangen?

Over goed doortrekken op de weg wordt hier maar al te graag eens gezeverd, maar nu gaan we ineens (op jwv50 na, die doet dat altijd) de moraalridder uithangen, komaan zeg.
                            Chapeau als jullie nooit achter het stuur kruipen met een pintje teveel, ik hoor daar niet bij, maar dat maakt van mij nog geen gek.
                            Als ik nog bij zinnen ben, en ik voel me goed, dan rij ik naar huis, rustig, ook al zijn m'n reflexen trager, ik zal geen groter gevaar zijn dan in nuchtere toestand, ik rij immers 50% trager na een avondje feest, bewust!

Staar je toch niet blind op, drinken/rijden gaat niet, nee niet nadenken/rijden gaat niet samen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                              Zijn we weer de heilige boontjes aan het uithangen?

Over goed doortrekken op de weg wordt hier maar al te graag eens gezeverd, maar nu gaan we ineens (op jwv50 na, die doet dat altijd) de moraalridder uithangen, komaan zeg.
                              Chapeau als jullie nooit achter het stuur kruipen met een pintje teveel, ik hoor daar niet bij, maar dat maakt van mij nog geen gek.
                              Als ik nog bij zinnen ben, en ik voel me goed, dan rij ik naar huis, rustig, ook al zijn m'n reflexen trager, ik zal geen groter gevaar zijn dan in nuchtere toestand, ik rij immers 50% trager na een avondje feest, bewust!

Staar je toch niet blind op, drinken/rijden gaat niet, nee niet nadenken/rijden gaat niet samen!
                              Volledig mee akkoord!!!

Comment

Er is één iemand hier die heeft gezegd dat hij voor zo een gedrag geen respect heeft! Ik hoop gewoon dat jij jezelf goed kan inschatten. Is het niet voor jou, dan is het voor de medeweggebruiker. Helemaal gaat het probleem nooit opgelost geraken, maar je kan altijd maar proberen het in te perken!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                                  rij immers 50% trager na een avondje feest, bewust!
                                  Das naar tschijnt nog altijd wreed snel
                                  Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Ik denk dat ik dat wel goed kan inschatten. Ik stop meestal al met drinken nog voor m'n vrienden die ook moeten rijden. En zal altijd proberen om zo laat mogelijk te blijven (1: om controles te vermijden, 2: om me beter te voelen achter het stuur)

Comment

Er is één iemand hier die heeft gezegd dat hij voor zo een gedrag geen respect heeft! Ik hoop gewoon dat jij jezelf goed kan inschatten. Is het niet voor jou, dan is het voor de medeweggebruiker. Helemaal gaat het probleem nooit opgelost geraken, maar je kan altijd maar proberen het in te perken!
                                      Inderdaad, hij moet zichzelf goed kunnen inschatten, maar als hij dat kan, laat die jongen dan toch z'n pintje drinken, no harm done, het zijn de gekken die je er van tussen moet halen. Helaas kan je geen lijn trekken "deze denkt na, deze niet", dus wordt de lijn maar aangegeven op hun blaastoestelleke, niet dé manier in mijn ogen, maar de enige...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                                        Das naar tschijnt nog altijd wreed snel

Comment

Porker brengt terug vrede op het forum

Comment

Working...
                                          X