Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drinken/Rijden
Collapse
X
-
Deze discussie kan blijven duren he.
Mijn visie.
Paar pinten teveel op minder dan 10 km van huis is geen schande.
Heel de nacht gezopen en dan de laatste 2 ur stoppen en dan 10+ km naar huis rijden is wachten op problemen.
Maar 'k veroordeel niemand die er anders over denkt.
'k ben nog nooit met 10 pinten+ achter het stuur gekropen en was dat ook niet van zin (behalve om de auto op een parking een keer te verzetten)
Maar ik heb makkelijk praten, stamcafe is hier 200m vandaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WiseguyDat is bij mij ook. Porker kan jullie dat zeggen, ik rij zeer zelden als ik wegga. Ik probeer altijd vervoer te zoeken of soms zelfs met de bus of te voet (int dorp). Maar als het echt ni anders kan en er is een goed feest dan zal ik zelf eens moeten rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegherIk wil het niet meemaken dat ik op een dag in de cel wakker wordt en dat ze zeggen dat ik de avond ervoor een vader van twee kinderen doodgereden heb, zoiets wil ik een leven lang niet meedragen.
Het gaat hier niet om ladderzat zijn en rijden he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofZonder aan te vallen, puur informatief...
Waarom neem je dan niet gewoon de fiets?
Ik weet het, dronken fietsen mag ook niet, maar de risicos van dronken fietsen zijn wel kleiner dan die van dronken autorijden! Mijn stamcafé is hier op +-2 km vandaan, en daar ga ik altijd met de fiets naartoe!
Ik doe het soms, maar sinds koning auto bij mij neergestreken is gebeurd het wel eens dat ik de wagen neem.
Ivm de discussie: porker heeft gelijk: sommigen praten hier veel te veel mooi.
Quasi iedereen kruipt wel eens met teveel achter het stuur. Als je ergens gaat, dan gaje me toch niet zeggen dat je niets drinkt dat alchol bevat.
De meesten onder die mooipraters moeten echter goed beseffen dat alhoewel ze zich misschien bloednuchter voelen, ze het niet zijnIk besef dit keer op keer, en durf dus wel zeggen dat ik onder invloed ( niet dronken ) achter het stuur kruip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50Het is niet omdat je "het" niet voelt , dat je niet stomdronken bent !
Als jij dat meemaakt kan je duidelijk niet echt tegen de drank, maar daar heb ik precies geen ervaring mee...
Drank komt meestal wel geleidelijk op, en als je merkt dat uw grappen slechter worden, dan merk je dat de alchohol werkt, simple comme bonjour!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerMaar enfin, als jullie drinken, drinken jullie dan ineens 30 pinten ofzo??
Damn er wordt hier weer zwart/wit gekeken
Ik kan u met recht en reden zeggen dat ik minsten 1 maal per week op cafe ga en dan soms onder invloed achter het stuur kruip.
Dat cafébezoek bevat:
- 3u - 4u
- 5/6 pinten zeker.
Maar om nu te zeggen dat ik stomdronken ben neen. Of ik nog alle coördinatie heb van een nuchtere? OOK NEEN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitVoila.
Damn er wordt hier weer zwart/wit gekeken
Ik kan u met recht en reden zeggen dat ik minsten 1 maal per week op cafe ga en dan soms onder invloed achter het stuur kruip.
Dat cafébezoek bevat:
- 3u - 4u
- 5/6 pinten zeker.
Maar om nu te zeggen dat ik stomdronken ben neen. Of ik nog alle coördinatie heb van een nuchtere? OOK NEEN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Ivm de discussie: porker heeft gelijk: sommigen praten hier veel te veel mooi.
Quasi iedereen kruipt wel eens met teveel achter het stuur. Als je ergens gaat, dan gaje me toch niet zeggen dat je niets drinkt dat alchol bevat.
De meesten onder die mooipraters moeten echter goed beseffen dat alhoewel ze zich misschien bloednuchter voelen, ze het niet zijnIk besef dit keer op keer, en durf dus wel zeggen dat ik onder invloed ( niet dronken ) achter het stuur kruip.
.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerMaar enfin, als jullie drinken, drinken jullie dan ineens 30 pinten ofzo??
Nuja, kga mij onthouden nu denk ik, want dit wordt een discussie zonder einde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerNu dat moet je me eens uitleggen, stomdronken zijn, en dat niet doorhebben?
Als jij dat meemaakt kan je duidelijk niet echt tegen de drank, maar daar heb ik precies geen ervaring mee...
Drank komt meestal wel geleidelijk op, en als je merkt dat uw grappen slechter worden, dan merk je dat de alchohol werkt, simple comme bonjour!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50Het is niet omdat je "het" niet voelt , dat je niet stomdronken bent !
En als je dan toch NOOIT iets drinkt alsje moet rijden: RESPECT, dat meen ik !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitQuasi iedereen kruipt wel eens met teveel achter het stuur. Als je ergens gaat, dan gaje me toch niet zeggen dat je niets drinkt dat alchol bevat.
Rijden is bij mij : geen alcohol.
En ik ken er gelukkig nog wel enkelen die zo er over denken, kwestie van een echte BOB te kunnen hebben.
Comment
Comment