Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Even over middernacht trok de Audi RS4 van Tom Boonen op de ring rond Mol de aandacht van een politieploeg, die verdekt opgesteld stond in een anoniem voertuig. De auto raasde met minstens het dubbele van de toegestane snelheid (90 kilometer per uur, nvdr) over de ring rond Mol. De politiewagen zette de achtervolging in en zette de chauffeur aan de kant. Het bleek om niemand minder dan Tom Boonen te gaan, die naar verluidt alleen in de auto zat. Naast de overdreven snelheid en de begane verkeersovertredingen wordt hem ook dronkenschap achter het stuur ten laste gelegd. Het parket van Turnhout trok meteen zijn rijbewijs voor twee weken in.
    Dan maar met de fiets Tommeke

Comment

• Wat een zever.

Tmag nie. Waarom moet de gazet weer volstaan ( lees voorpaginanieuws ) omdat het nen bekende vlaming is .

Bij de Florr kon ik er nog inkomen .

Tommeke is wel nie goe bezig, zo gaat em nie in conditie zijn voor den Tour ze .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        Ik denk dat ik het nu wel geleerd ga hebben trouwens
        Als ik de straffen op internet zo zie. Over een maand had ik mijn rijbewijs 2 jaar gehad, was een groot verschil geweest.

-Rijbewijs opnieuw doen
        -Eventueel rijverbod (aantal maand veronderstel ik?)
        -Boete van €1100 tot €11000
        De onlangs ingevoerde zero-tollerantiewet is op mij niet toegepast blijkbaar. Ik heb gewoon een minnelijke schikking ontvangen van €550
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Paar weken terug voor de eerste keer dronken achter het stuur gezeten toen ik terug kwam van een vrijgezellenfeest.

Gelukkig stond mijn auto al redelijk dicht bij mijn huis, een dikke kilometer.

Bah, 1 keer en nooit meer, ik was echt bang van mezelf

Snelheidsgevoel x 1000, inschatting en reactie - 1000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Paar weken terug voor de eerste keer dronken achter het stuur gezeten toen ik terug kwam van een vrijgezellenfeest.

Dan ga ik met de fiets hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
              Dan ga ik met de fiets hoor
              Fietsen mag ook niet als je dronken bent. Voor 1 km kan je toch gemakkelijk te voet gaan.

Comment

• Ja ik was beter te voet naar huis gegaan... Mea Culpa

Comment

Ja ik was beter te voet naar huis gegaan... Mea Culpa
                  Het belangrijkste is dat je eruit geleerd hebt . Velen kunnen dat spijtig genoeg niet.

Comment

Paar weken terug voor de eerste keer dronken achter het stuur gezeten toen ik terug kwam van een vrijgezellenfeest.

Ja, heb het ook ooit één keer gedaan, na bbq op school, veel te veel gezopen en dan met den auto naar huis.
                    Ook daarna gezegd NOOIT meer!
                    Maar dat snelheidsgevoel x1000 was bij mij niet echt het geval, ik reed 80 op de teller en vond dat het maar aanvoelde als 50
                    En inschattings en reactievermogen viel ook nog goed mee bij mij, want heb moeten uitwijken voor eenen uil die voor mij invloog en dat is perfect gelukt.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Dronken Fransman rijdt op politiewagen

DE PANNE - Een Fransman negeerde met zijn auto het eenrichtingsverkeer in de Kerkstraat in De Panne.

Niet erg slim, want hij reed pardoes tegen een andere auto. Het bleek dan nog om een politiewagen van de zone Westkust te gaan.

De man bekommerde zich niet om de schade en ging er als de bliksem vandoor.

De politie vond zijn wagen terug op de parking van café De Living in de Westhoeklaan.

De chauffeur, de 23-jarige R.B. uit Bray-Dunes, legde een positieve ademtest af. Op vraag van het parket van Veurne werd zijn rijbewijs voor veertien dagen ingetrokken. (mma)
                      Bron : http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...eID=FG1ST3JG_1

Zo'n buitenlander komt er telkens relatief goedkoop vanaf , hier gaat het tenslotte om minstens 3 zware overtredingen : - in verboden richting rijden tegen 1-richtingsverkeer , - dronken sturen , -Vluchtmisdrijf plegen

Comment

• Vrouw met zes promille alcohol in bloed

RUISBROEK - Marie D. is in november vorig jaar in Ruisbroek door een politiepatrouille onderschept met bijna zes promille alcohol in het bloed.

Volgens de politie was ze met haar Ford Focus aan het zigzaggen over de weg.

'Ik heb toen wat alcohol gedronken', gaf de vrouw toe. 'Maar op dat moment zat ik ook onder de stress en nam ik medicijnen. Ik was toen helemaal verloren.'

De rechter gaf de vrouw de minimumboete van 1.100euro en een rijverbod van 75 dagen.

Dat laatste zag de vrouw niet zitten, omdat ze haar kinderen met de auto naar school en naar sportstages moet brengen. Ze vroeg of ze niet meer mocht betalen in ruil voor een minder lange intrekking van haar rijbewijs.

De rechter kon op die wens niet ingaan. (ssj)
                        Bron : http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...eID=OL1T090L_2

Comment

• achterlijk wijf moet je maar niet drinken EN medicijnen nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Ik vind de huidige 0.5 promile ook goed genoeg.
                            En als ze tog willen veranderen dat ze dan gewoon ineens 0.0 zeggen!
                            Vroeger heb ik enkele keren met de wagen gereden als ik had gedronken, eene keer zelfs na heel veel te dringen (heeft hier al eens gestaan trouwens), maar dat doe ik niet meer. Als ik nog met de auto moet rijden drink ik geen alcoholische dranken.
                            Dat lijkt me heel verstandig. Idd rijden en drinken gaan niet samen. Spijtig dat zo veel mensen nog altijd zogenaamde genotsmiddellen nodig hebben om te kunnen genieten. Er is zo veel leukers in het leven dan alcohol,drugs en rookwaar.....
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                              Idd rijden en drinken gaan niet samen.
                              Altijd dezelfde hypocriete houding hier op dit forum: als je tegen 200km/u over de baan vliegt, ben je een toffe kerel; als je 1 pintje drinkt en achter het stuur plaatsneemt, ben je een moordenaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
                                Altijd dezelfde hypocriete houding hier op dit forum: als je tegen 200km/u over de baan vliegt, ben je een toffe kerel; als je 1 pintje drinkt en achter het stuur plaatsneemt, ben je een moordenaar.

ga dan weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                  ga dan weg.
                                  Mag jij zeggen, Jann.

Comment

Mag jij zeggen, Jann.
                                    itt tot jij heb ik daar nooit een geheim van gemaakt

Zelfs geen drama gezeur en gehuil in de feedback

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                      Zelfs geen drama gezeur en gehuil in de feedback
                                      neen, jij doet het in de CC.

Comment

neen, jij doet het in de CC.

achterlijke idioot...

Comment

• Je hoeft je naam echt niet weg te geven.

Comment

Working...
                                          X