Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
    Vrouw met zes promille alcohol in bloed

Bron : http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...eID=OL1T090L_2
    6 promille is levensbedreigend. Lijkt me heel sterk dat het zoveel was.

Zie Xit euh toto, zo antwoord je ontopic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
      Je hoeft je naam echt niet weg te geven.
      Xit2050, volgens mij zit je al een poosje in klasse 'high'

Groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
        Altijd dezelfde hypocriete houding hier op dit forum: als je tegen 200km/u over de baan vliegt, ben je een toffe kerel; als je 1 pintje drinkt en achter het stuur plaatsneemt, ben je een moordenaar.

Ik vind iemand die aan 200 km/h over de baan vliegt geen toffe kerel hoor!
        In Duitsland waar hget toegelaten is doet iedereen wat hij wilt, maar hier hou je je aan de regels! Ik ben wel van mening dat naargelang de situatie een hogere snelheid toegelaten zou mogen worden, maar dat is momenteel niet het geval.
        En als je 1 pintje drinkt ben je helemaal geen moordenaar hoor, 1 pintje kan normaal gezien geen kwaad, maar als je nog met de wagen moet rijden mag het niet meer worden dan dat ééne pintje.
        En ik voor mijzelf drink dan liever helemaal geen alcohol, want als ik er één drink, dan komen er meestal 2 en 3, en meer van
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
          6 promille is levensbedreigend. Lijkt me heel sterk dat het zoveel was.
          Dat lijkt me ook heel sterk, maar ze hebben het daar ook over medicatie, en bepaalde medicatie kan zorgen voor verkeerde gegevens heb ik al gehoord
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ook dat snel rijden hoort niet,zeker niet. Maar vermoeidheid en vooral die zogenaamde genotsmiddellen zij nog een veel groter gevaar hoor. Wie met de auto rijdt drinkt niet,het beste voor zichzelf en voor de anderen. Bovendien is drinken net zoals roken eigenlijk altijd negatief.
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              Wie met de auto rijdt drinkt niet,het beste voor zichzelf en voor de anderen. Bovendien is drinken net zoals roken eigenlijk altijd negatief.

ahja want van roken word ik minder alert achter het stuur

Comment

ook dat snel rijden hoort niet,zeker niet. Maar vermoeidheid en vooral die zogenaamde genotsmiddellen zij nog een veel groter gevaar hoor. Wie met de auto rijdt drinkt niet,het beste voor zichzelf en voor de anderen. Bovendien is drinken net zoals roken eigenlijk altijd negatief.

Dat moet je eens uitleggen,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  Dat moet je eens uitleggen,
                  people without stress

Comment

... Bovendien is drinken net zoals roken eigenlijk altijd negatief.
                    In combinatie met rijden, akkoord! Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen... Voor de rest vind ik u redenering zeer kortzichtig! Sorry he...

Comment

• beide helpen je gezondheid omzeep hé,ook naast de auto. Maar dat is een andere discutie
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• editttttttttttt

Comment

beide helpen je gezondheid omzeep hé,ook naast de auto. Maar dat is een andere discutie
                          En jij woont in een bos en eet paddestoelen en drinkt beek-water ofzo,
                          alles is ongezond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
                            En jij woont in een bos en eet paddestoelen en drinkt beek-water ofzo,
                            alles is ongezond
                            idd,maar een beetje op je levensgewoonten letten is altijd wel meegenomen hé.

Comment

idd,maar een beetje op je levensgewoonten letten is altijd wel meegenomen hé.
                              hmm punt,voor ne keer dat ik vandaag ne koude schotel ben gaan halen

Comment

• Elke dag een glas wijn is goed voor u hard en u gehoor op latere leeftijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  Elke dag een glas wijn is goed voor u hard en u gehoor op latere leeftijd
                                  bier daarentegen tast je verstand blijkbaar een beetje aan.

Comment

• Dronken fietser knalt tegen auto in Gent

Een 25-jarige Gentenaar speelde zijn autorijbewijs kwijt, nadat hij met zijn fiets tegen een geparkeerde wagen botste. De man had te veel gedronken, meldt het Gentse parket.

De fietser reed rond 11.30 uur tegen een geparkeerde wagen in de Keizer Karelstraat in het centrum van Gent.
                                    De jongeman liep daarbij lichte verwondingen op. Na een ademtest bleek dat hij meer alcohol in het bloed had dan de toegelaten limiet, die ook voor fietsers geldt.

Het parket liet het autorijbewijs van de man voorlopig intrekken. (belga/vsv)

Bron :

Comment

• das discriminatie tegenover die, die geen rijbewijs hebben, daar wordt nix van afgepakt

Comment

• Hoe zijn de boetes eigelijk als ze je tegenhouden en je positief blaast ? ...
                                        Of bestaan daar geen vaste tarieven voor zoals bij snelheidsovertredingen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          das discriminatie tegenover die, die geen rijbewijs hebben, daar wordt nix van afgepakt

zo had ik er nog nooit over nagedacht, wat gebeurt er met fietsers die geen rijbewijs hebben?

Boete, waarschuwing ,....

Comment

Working...
                                          X