Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Inderdaad
    Heeft bobo en gespleten persoonlijkheid of zo
    Nee, zeker niet, maar ik had hem gezegd dat ik vandaag wat later zou inloggen en hij heeft me wat werk willen besparen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
      Zie hierboven.

Comment

• Goed nieuws voor de mannen !!!

Uit betrouwbare politiebron :

Er gaan stemmen op om het strafbare alcoholgehalte van 0.5 mg/l terug naar het vroegere 0.8 mg/l te brengen.

Uit statistieken van de verzekeringen blijkt dat sinds de invoering van de 0.5 mg/l het aantal ongevallen is gestegen.

Uit grondige studie van deze cijfers blijkt namelijk dat nu méér mannen dan vroeger, uit schrik te moeten blazen, na één of twee pintjes, het stuur aan hun vrouw geven!

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Comment

• Voor mijn part mogen ze ook pakken meer controleren.

Ik doe niet zo heel erg veel kilometers, meestal enkel in het weekend. Naar mijn vriendin en/of om uit te gaan. Nog NOOIT heb ik heb moeten blazen maar nochtans al menig fuif afgeschuimd met de Alfa... En als ik sommige zie hoe ze in de auto stappen of anderen een paar kilometer verder tegen kom op de baan, amai...

Ikzelf drink geen druppel als ik met de auto ben. Ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven moest ik schade rijden, of erger, een ongeluk hebben en vrienden verwonden. Ik ben dan ook zo goed als altijd BOB

Op dat gebied ben ik een engeltje, snelheid is echter een andere zaak

Comment

• Antwerpse WODCA-mobiel op stal

De WODCA-mobiel, de wagen waarmee verschillende Antwerpse politiekorpsen al sinds 2002 alcoholcontroles uitvoeren, staat tijdelijk op stal. Na bijna zes jaar activiteit heeft de politie ontdekt dat de auto eigenlijk veel te zwaar is om mee te rijden.

Volgens gouverneur Camille Paulus woog de WODCA-mobiel in mei 2002 precies 3.030 kilo. Een agent heeft hem afgelopen weekend op de brug gezet en nu weegt het voertuig plots 3.700 kilo. Dat is veel te zwaar: voor voertuigen die meer dan 3,5 ton wegen, heb je als chauffeur een rijbewijs C nodig en niet elke agent heeft dat. Bovendien is het voertuig niet verzekerd als vrachtwagen. (belga/tdb)

bron : http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-op-stal.dhtml

Daar moet ferm pak Visa-kaarten inzitten om aan dat meergewicht te komen

Comment

• bob veroordeelt tot 150000 euri schade

het is feest als bob rijdt
                behalve voor bob dan

Comment

• Politie rijdt dronken chauffeur klem na dolle achtervolging

Dat het geen goed idee is om met een glaasje op een politiekantoor naar binnen stappen omdat je de weg kwijt bent, heeft een man in Oudenaarde afgelopen weekend ondervonden.
                  De vijftiger wou bij de politie Vlaamse Ardennen in Oudenaarde de weg vragen. De agent aan het onthaal drukte de man op het hart, dat hij in zijn zichtbaar dronken toestand toch maar beter niet met de auto verder reed.

Achtervolging

Maar die raad sloeg de automobilist in de wind. Hij zette koers richting Brakel. Een politiepatrouille zette meteen de achtervolging in.
                  De opgejaagde chauffeur haalde tijdens zijn rodeo halsbrekende toeren uit en bracht ook tegenliggers in gevaar om de politie van zich af te schudden.

Rijbewijs ingetrokken

De vlucht eindigde een vijftal kilometer verder boven de Edelareberg.

Daar wisten de politieauto's de vijftiger in te halen en uiteindelijk klem te rijden.
                  De man is opgepakt en mocht zijn roes uitslapen in een politiecel. Het parket in Oudenaarde trok zijn rijbewijs in. Hij zal zich voor zijn dolle rit door Oudenaarde moeten verantwoorden voor de politierechtbank. (belga/gb)
                  Bron : http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...rvolging.dhtml

Comment

• Zie je wel dat je dan nog goed kan rijden, als ze zo lang nodig hadden om hem te pakken te krijgen

Comment

• Dat zegt misschien wel iets over de mensen die bij de politie werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                        Dat zegt misschien wel iets over de mensen die bij de politie werken
                        Ja, dat ze kat en muis spelen met zo'n gasten ?? Katten doen dat ook éh, de muis precies laten ontsnappen en dan terug iedere keer pats.....

Comment

• zo'n Bentley is toch een echte tank hé :

Glenn Janssens pleegt vluchtmisdrijf onder invloed

LOCHRISTI - Glenn Janssens, de omstreden zakenman die vrijdagnacht in Zeveneken een gevel van een woning ramde, was onder invloed van alcohol. Dat bevestigt het parket van Gent. Bovendien pleegde hij vluchtmisdrijf.

Na onderzoek bleek ook dat Janssens licht geïntoxiceerd was. Zelf verklaarde hij dat pas na het ongeval alcohol te hebben gedronken.

Het rijbewijs van Janssens, dat momenteel onvindbaar is, wordt ingetrokken. In tegenstelling tot eerdere berichtgeving is Janssens niet zwaargewond, maar heeft hij enkel lichte verwondingen aan het gezicht.

Het ongeval gebeurde rond 21 uur in de straat Bastelare in Zeveneken. Glenn Janssens reed met zijn Bentley in de richting van Lokeren. De wagen week naar links van zijn baan af, volgens de politie regio Puyenbroeck vermoedelijk door overdreven snelheid.

De wagen ramde een geparkeerde auto. De geparkeerde auto was total loss. Het linkervoorwiel van de Bentley was vernield, waardoor de wagen onbestuurbaar werd.

De Bentley ramde ongeveer honderd meter verder de gevel van een woning in de straat.
                          De voorkant van het huis werd zwaar beschadigd. De brandweer moest het huis stutten. De bewoners, een bejaard koppel, werden ter verzorging naar het ziekenhuis gebracht maar werden niet opgenomen.

De wagen van Janssens kwam pas tweehonderd meter verder tot stilstand. De Bentley had nog onder meer een elektriciteitskast, een hekken en een betonpaal geraakt.

Glenn Janssens is echtgenoot van Ilse Demeulemeester en zaakvoerder van het Lokerse signalisatiebedrijf die in opspraak kwam in een fraudedossier.

svh/wle (belga)

Comment

• De foto's:

http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3020

Comment

• En vandaag stond in "de Zondag" dat die Janssens enkele uren later in het ziekenhuis 'afgeleverd' werd door zijn vriendin, Ilse de Meulemeester. Naar het schijnt was hij slechts 'licht' geïntoxiceerd en on top of it heeft hij verklaard dat hij alcohol gedronken heeft NA het ongeluk, wie kan dat controleren. Verder is zijn rijbewijs voor 14 dagen ontnomen maar ongelooflijk genoeg is dat rijbewijs spoorloos verdwenen. Wat een circus is hier weer aan de gang ?? Laat "Jan met de pet" (hierna genoemd Jan) eens in zo'n ongelooflijk scenario stappen:
                              Dat Jan z'n Bentley tegen zo'n snelheid door een eventuele dorpskern (er was een verkeersremmer die hem de controle over het stuur deed verliezen naar het schijnt, dat soort inrichting ligt niet tussen twee dorpskernen op de open weg volgens mij) jaagt, mensen hun huis bijna perte totale rijdt, daarna naar huis 'strompelt' (ongeveer 1 km verder), dan een paar uur op zijn gemak is en dan doodsimpel kan verklaren dat hij thuis wat gedronken heeft. Daarna nog de verdwijntruc van zijn rijbewijs als apotheose. Moest Jan eerstens al een Bentley kunnen bekostigen vrees ik vervolgens dat hij met al de rest niet zo zou kunnen wegkomen. Natuurlijk heeft niet iedere Jan een BV als partner. Die mens staat al terecht wegens fraude en nu nog zo'n voorval. Normaal kan men zich zo'n opeenvolging van zaken niet permitteren zonder grotere problemen te krijgen dan die hier toegepast worden denk ik.

Comment

• Waarom denkt ge dat vrouwe justitia geblinddoekt is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Waarom denkt ge dat vrouwe justitia geblinddoekt is?
                                  Dat is een goeie, maar zo'n blinddoek is om aan te tonen dat er geen klassejustitie is, dat iedereen gelijk is voor de wet met andere woorden, maar er is nog geen goed symbool gevonden om aan te tonen dat de wet niet gelijk is voor iedereen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                    En vandaag stond in "de Zondag" dat die Janssens enkele uren later in het ziekenhuis 'afgeleverd' werd door zijn vriendin, Ilse de Meulemeester. Naar het schijnt was hij slechts 'licht' geïntoxiceerd en on top of it heeft hij verklaard dat hij alcohol gedronken heeft NA het ongeluk, wie kan dat controleren. Verder is zijn rijbewijs voor 14 dagen ontnomen maar ongelooflijk genoeg is dat rijbewijs spoorloos verdwenen. Wat een circus is hier weer aan de gang ?? Laat "Jan met de pet" (hierna genoemd Jan) eens in zo'n ongelooflijk scenario stappen:
                                    Dat Jan z'n Bentley tegen zo'n snelheid door een eventuele dorpskern (er was een verkeersremmer die hem de controle over het stuur deed verliezen naar het schijnt, dat soort inrichting ligt niet tussen twee dorpskernen op de open weg volgens mij) jaagt, mensen hun huis bijna perte totale rijdt, daarna naar huis 'strompelt' (ongeveer 1 km verder), dan een paar uur op zijn gemak is en dan doodsimpel kan verklaren dat hij thuis wat gedronken heeft. Daarna nog de verdwijntruc van zijn rijbewijs als apotheose. Moest Jan eerstens al een Bentley kunnen bekostigen vrees ik vervolgens dat hij met al de rest niet zo zou kunnen wegkomen. Natuurlijk heeft niet iedere Jan een BV als partner. Die mens staat al terecht wegens fraude en nu nog zo'n voorval. Normaal kan men zich zo'n opeenvolging van zaken niet permitteren zonder grotere problemen te krijgen dan die hier toegepast worden denk ik.
                                    hij verdient de strop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      hij verdient de strop
                                      da's cru.

(stijl bobo) Sorry, is niet waar, want ik heb 'n quote gedaan ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        hij verdient de strop
                                        ik ben normaal niet voor het oog-om-oog principe,

Maar ik denk idd dat we deze man beter arm dan rijk zijn.

De strop indeed!

Comment

• Laat hem 5 liter strohrum drinken. Dan heeft hij nog wat plezier aan zijn einde.

Comment

Working...
                                          X