Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
    Mijn eerste Belgische boete
    Omstandigheden: Niemand op de baan, snelwegverlichting op vele plaatsen uit, geen enkele bezigheid aan de werken te zien

Het mag natuurlijk niet, maar ik vind dit zinloos geflits
    Zinloos?? wat als er op die plaats net een hoop kinderen aan het spelen waren?

Was letterlijk wat de rechter mij vroeg toen ik aan 190 gepakt was op de Brusselse buitenring om 6u zaterdagochtend.
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Was letterlijk wat de rechter mij vroeg toen ik aan 190 gepakt was op de Brusselse buitenring om 6u zaterdagochtend.

Comment

ok

Comment

Ik ben zeker dat je daar meer dan 190 kan doen moest je een Quattro hebben

Comment

• .....
            Last edited by ; 07/07/2010, 14:03.

Comment

• als ik een controle voorheb, ga ik er niet vanuit dat het is om gekleineerd te worden
              maar dat de agenten hun mandaat uitvoeren en er geen belang bij hebben zoveel mogelijk boetes uit te schrijven, alleen zoveel mogelijk mensen te controleren

of bekijk ik dat verkeerd

Comment

• nou vind ik ook wel dat veel politieagenten nogal stuurs zelfs boertig tov hun buitenlandse collega's
                maar dat kan je doortrekken naar heel wat vlamingen, met 2 woorden spreken blijft moeilijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                  Mijn eerste Belgische boete
                  Omstandigheden: Niemand op de baan, snelwegverlichting op vele plaatsen uit, geen enkele bezigheid aan de werken te zien

Het mag natuurlijk niet, maar ik vind dit zinloos geflits
                  ik vraag mij toch af waar die dan staan?

Ik passeer daar elke dag tijdens de spits en kan mij geen plaats inbeelden waar ze zouden staan zonder dat je ze ziet staan ... help me out here ..
                  Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    als ik een controle voorheb, ga ik er niet vanuit dat het is om gekleineerd te worden
                    maar dat de agenten hun mandaat uitvoeren en er geen belang bij hebben zoveel mogelijk boetes uit te schrijven, alleen zoveel mogelijk mensen te controleren

of bekijk ik dat verkeerd
                    Je voelt snel aan wat voor controle het is.

Verder, in alle geval nooit verklaringen doen, en altijd vriendelijk blijven. Alles, zelfs dingen die jij niet in je ondertekende verklaringen schrijft, worden wel opgeschreven in het PV van de agenten, dus als je over iets twijfelt doe je dit best in je gedachten, en kan je best alle vragen met "ja" of "nee" beantwoorden.

Enkele instinkers:
                    - "weet u wel hoe snel u reed?" (Tuurlijk dat, maar als je zegt "euh ja een beeke erover zeker?" hang je)
                    - "en wat was de reden van uw snelheid?" (hoe, je had toch verklaard niet te snel gereden te hebben? dan moet je toch ook geen reden omgeven?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                      ik vraag mij toch af waar die dan staan?

Ik passeer daar elke dag tijdens de spits en kan mij geen plaats inbeelden waar ze zouden staan zonder dat je ze ziet staan ... help me out here ..
                      Het was 1u 's nachts, de snelwegverlichting was uit, en weinig tot geen verlichting bij de werken. Ik heb enkel een flits achter mij gezien.
                      Ze stonden allesinds niet vlak langs de weg.

Comment

• De witte fiat(flitser) vs witte toyota iq (vervangwagen) 0-1 .

Stond mooi te blinken en geremd en dan weer met men domme kop "te vlot" aangezet
                        Hij keek maar mottig toen ik terug passeerde.

Comment

• .....

Comment

• .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                              Idem als ze je rijbewijs intrekken, je wagen mag op een veilige plaats gezet worden en je mag een agent verbieden om met jouw wagen te rijden.
                              Bedoel je dat je mag rijden zonder rijbewijs?

Comment

• ... Ze kunnen natuurlijk dan ook een takelwagen vorderen om je wagen te plaatsen als jij dat niet meer kan omdat je geen rijbewijs meer hebt

Comment

• rijksweg kuurne, thv nr 27

toegelaten : 70
                                  gereden : 91
                                  correctie : 85

Resultaat : 75 euro

Marijke Vandeputte van de zone VLAS, ge zijt een trut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

Enkele instinkers:
                                    - "weet u wel hoe snel u reed?" (Tuurlijk dat, maar als je zegt "euh ja een beeke erover zeker?" hang je)
                                    Wat antwoord je dan wél op een dergelijke vraag? Want niks zeggen of "geen commentaar" gaat hen niet direct beter gezind maken.

Comment

• Wat vinden jullie van de fltispalen langs de snelweg en zijn er hier al slachtoffers?
                                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                        Wat vinden jullie van de fltispalen langs de snelweg en zijn er hier al slachtoffers?
                                        dat ze die eens onder een hoop vodden plaatsen dat de community ze niet ziet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                          Marijke Vandeputte van de zone VLAS, ge zijt een trut

8e treffer ofzo ...

google en snelheid

enne mevrouw vandeputte doet gewoon haar werk

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X