Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    inderdaad.

Mja ze dachten mss we zullen die jonge gast met zijn audi eens beetnemen
    Belachelijke opmerking..

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    zal dat wel geweest zijn

ja op deze plaat staan 14 snelheidsovertredingen, waarvoor 2 voor rechtbank

15 mag ik dus ook welkom heten

zo gaat dat toch eh?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      Vandaag reed ik op de E313 onder de brug in Massenhoven, en boven het eerste rijvak stond een driepikkel en een wagen op de brug.
      Is dat snelheidsmeting of afstandsmeting?
      Daar staan ze regelmatig, zowel met snelheids- als met afstandsmeting voor vrachtwagens. Tip : als de driepikkel gericht is op het linkerbaanvak, is het snelheid, staat 'ie rechts is het voor vrachtwagens. De apparatuur is wel anders, maar daar moet je al een beetje kenner voor zijn. Die brug is de brug over Broechemhof, aan één kant van de brug loopt het dood, enkel fietsers kunnen erover, en aangelanden zoals boer jef. Staan ze altijd lekker rustig, want eigenlijk mag je niet stilstaan boven op de brug. Maar voor de veiligheid ... alles.

Comment

• Die 6% correctie als je geflitst wordt, is dat om de afwijking van de apparatuur te corrigeren, of meten die toestellen sowieso de juiste (gps)snelheid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
          Daar staan ze regelmatig, zowel met snelheids- als met afstandsmeting voor vrachtwagens. Tip : als de driepikkel gericht is op het linkerbaanvak, is het snelheid, staat 'ie rechts is het voor vrachtwagens. De apparatuur is wel anders, maar daar moet je al een beetje kenner voor zijn. Die brug is de brug over Broechemhof, aan één kant van de brug loopt het dood, enkel fietsers kunnen erover, en aangelanden zoals boer jef. Staan ze altijd lekker rustig, want eigenlijk mag je niet stilstaan boven op de brug. Maar voor de veiligheid ... alles.
          thx

't was dus voor de afstand.
          Voor mij geen verschil, met afstand én snelheid was ik in orde, ook al zat ik op het tweede vak. Maar 'k was benieuwd....

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
            Die 6% correctie als je geflitst wordt, is dat om de afwijking van de apparatuur te corrigeren, of meten die toestellen sowieso de juiste (gps)snelheid?
            De apparatuur is vrijwel zeer correct, indien juist opgesteld, foutmarge minder dan 0.5% voor zowel Gatso als Multanova. Maar het "probleem" zit 'em eigenlijk in de aanbesteding, het lastenboek, dat de voerheid uitgegeven heeft. Daar staat in dat toestellen maximum 6 kilometer ( <100 km/u) en 6% (>100 km/u) mogen afwijken. Als fabrikant doe je uiteraard wat beter, maar het hoeft niet persé tov de overheid, wel tegenover de concurrentie bijv. Toestellen kunnen na verloop van tijd ook beginnen af te wijken, maar mogen zeker niet boven de gestelde afwijking komen. Daarom worden ze 2-jaarlijks nagekeken en ge-ijkt door het NMI.

Comment

• het Stop and Go effect. Amai, de flikken hebben ook eens een fancy woord :')
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Vandaag weer een leuk brief gekregen van de Autobahnpolizei eerste keer geflitst door een trajectcontrole.
                Last edited by GinoV; 27/05/2010, 17:18.
                Mr Drift

Comment

• Al lang geleden gebeurd?
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik denk dat het 12 april was.
                    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                      Vandaag weer een leuk brief gekregen van de Autobahnpolizei eerste keer geflitst door een trajectcontrole.

Comment

• net vernomen dat er in juni ELKE DAG zal geflitst worden op de N44 tussen Aalter en Maldegem. Een gewaarschuwde mens is er 7 waard
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          net vernomen dat er in juni ELKE DAG zal geflitst worden op de N44 tussen Aalter en Maldegem. Een gewaarschuwde mens is er 7 waard
                          Merci kerel!

Comment

• dit wordt vermoedelijk het gevaarlijkste stuk om gepakt te worden, in beide richtingen

bovendien kondigen ze het nu ook aan:
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Comment

• Ik hoor al heel de week op de radio dat men staat te flitsen op de E34 richting Turnhout, in Zoersel. Zowel voor als na de middag. Staat men daar dan ook effectief?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                                Ik hoor al heel de week op de radio dat men staat te flitsen op de E34 richting Turnhout, in Zoersel. Zowel voor als na de middag. Staat men daar dan ook effectief?
                                Deze week weet ik niet maar ze staan daar toch zeer regelmatig.

Comment

Ik hoor al heel de week op de radio dat men staat te flitsen op de E34 richting Turnhout, in Zoersel. Zowel voor als na de middag. Staat men daar dan ook effectief?
                                  Ja, meestal in één van de inhammen, da's ongeveer 400m voor de afrit ri. Turnhout, en 1km voor de afrit ri. Antwerpen. Vrijwel altijd met de auto, het aanwezig groen maakt dat je hem pas op't laatste moment kunt spotten, maar k'heb ze nog niet met het statief daar gezien.

Comment

• Deze namiddag stonden ze met een lichtgrijze Vectra verstopt achter de stuiken aan de oprit Tubize op de A8 richting Edingen.

Enkel te zien als het al te laat is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                      Ja, meestal in één van de inhammen, da's ongeveer 400m voor de afrit ri. Turnhout, en 1km voor de afrit ri. Antwerpen. Vrijwel altijd met de auto, het aanwezig groen maakt dat je hem pas op't laatste moment kunt spotten, maar k'heb ze nog niet met het statief daar gezien.
                                      Ik vertraag bij de diepste inham daar zowiezo steeds, dus wat mij betreft geen probleem. Vond het wel opvallend dat men dat heel de week afriep op de radio.

Comment

Ik denk dat de politie frequent ook die berichten de wereld in stuurt, omdat er te snel wordt gereden. Als er wordt afgeroepen: "Er wordt geflitst tussen Zoersel en Turnhout", heb ik meestal mijn twijfels. Maar ik neem toch liever het risico niet...

Comment

Working...
                                        X