Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenMaar dikwijls ook niet te gebruiken, je hebt van die plezanterikken die je inhalen en dan hun snelheid laten afzakken zodat je ondanks CC je ze weer inloopt.
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAan wat zie je dat ?
Comment
-
Er wordt hier gemekkerd (ja ik mekker ook) dat de snelheidsbeperkingen op de werken laag zijn.
Ik zou me toch verdomd daar aan houden.
Zij hebben mij op de E314 gevolgd en uit de snelheidssmeting vastgesteld dat ik te snel heb gereden (87 gecorrigeerde sneleid) gemeten met radar in het voertuig. iedereen reed daar even hard:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk zou me toch verdomd daar aan houden.
Zij hebben mij op de E314 gevolgd en uit de snelheidssmeting vastgesteld dat ik te snel heb gereden (87 gecorrigeerde sneleid) gemeten met radar in het voertuig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenEr wordt hier gemekkerd (ja ik mekker ook) dat de snelheidsbeperkingen op de werken laag zijn.
Ik zou me toch verdomd daar aan houden.
Zij hebben mij op de E314 gevolgd en uit de snelheidssmeting vastgesteld dat ik te snel heb gereden (87 gecorrigeerde sneleid) gemeten met radar in het voertuig. iedereen reed daar even hard:
Ik schreef hier vorige week al is dat ze er staan te controleren, opletten dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenWel belachelijk dat ze er dan net jou uitnemen.
Ik schreef hier vorige week al is dat ze er staan te controleren, opletten dus.
Mja ze dachten mss we zullen die jonge gast met zijn audi eens beetnemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenMisschien hebben ze zijn palmares eens opgeroepen
ja op deze plaat staan 14 snelheidsovertredingen, waarvoor 2 voor rechtbank
15 mag ik dus ook welkom heten
zo gaat dat toch eh?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenMaar dikwijls ook niet te gebruiken, je hebt van die plezanterikken die je inhalen en dan hun snelheid laten afzakken zodat je ondanks CC je ze weer inloopt.
Als je hierbij vooruitziend bent lukt dit vrij aardig, als andere geen onverwachte stokken in de wielen komen steken natuurlijk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichteninderdaad.
Mja ze dachten mss we zullen die jonge gast met zijn audi eens beetnemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDat is zo, zie aanleiding van mijn bericht iets hoger. Toch rij ik 98% van mijn trippekes op CC, zowel tegen 50/70/90 als 120.
Als je hierbij vooruitziend bent lukt dit vrij aardig, als andere geen onverwachte stokken in de wielen komen steken natuurlijk.
Het leukste zijn de hellingen. Rijd je 130 op CC en word je ingehaald door enkele wagens, dan haal je die 9 op de 10 terug in als het dan plots wat bergop gaat. Om dan terug voorbijgestoken te worden eens het bergaf gaat / terug plat is.
Comment
-
Al wie zegt dat het te druk is om in B de CC te gebruiken houdt ofwel te weinig afstand, of kan er niet mee werken
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenzoals?Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAan wat zie je dat ?
En zeg me nu niet dat een MB S-klasse, MB E-klasse, BMW 7, BMW 5 standaard geen CC hebben he.
Een Opel Vectra met leasefirma nummerplaathouder is bijna altijd een business pakket, met CC erin.
Een Prius heeft standaard cruise control dacht ik
Nederlandse BMW's hebben ook standaard cruise control
Elke Cherokee, Voyager, ....
Een C5 exclusive, ...
Van sommige merken zie je van buitenaf dat het de topuitvoering is aan bv dat extra chroombiesje of dergelijke, en die hebben dan ook CC standaard, ...
enzovoort...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten²²²²²²
Het leukste zijn de hellingen. Rijd je 130 op CC en word je ingehaald door enkele wagens, dan haal je die 9 op de 10 terug in als het dan plots wat bergop gaat. Om dan terug voorbijgestoken te worden eens het bergaf gaat / terug plat is.= grapje hoor
Tweede reactie:Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenzoals hier al aangehaald: als je iets of wat anticipeert, moet je 'm bijna nooit afzetten. Tenzij er inderdaad enen achter jou ineens onverwacht begint te versnellen en je op dat moment wil inhalen.
Al wie zegt dat het te druk is om in B de CC te gebruiken houdt ofwel te weinig afstand, of kan er niet mee werken
Bv: elke V70 II facelift (dus vanaf 2004 ong) heeft cruise control standaard, de V70's vanaf 2000-2004 daar heeft 95% cc. Idem voor S60 en ongeveer gelijk voor S80 en XC90.
En zeg me nu niet dat een MB S-klasse, MB E-klasse, BMW 7, BMW 5 standaard geen CC hebben he.
Een Opel Vectra met leasefirma nummerplaathouder is bijna altijd een business pakket, met CC erin.
Een Prius heeft standaard cruise control dacht ik
Nederlandse BMW's hebben ook standaard cruise control
Elke Cherokee, Voyager, ....
Een C5 exclusive, ...
Van sommige merken zie je van buitenaf dat het de topuitvoering is aan bv dat extra chroombiesje of dergelijke, en die hebben dan ook CC standaard, ...
enzovoort...Last edited by Metaxa; 14/05/2010, 13:46.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Nee, 't vergt gewoon wat meer oplettendheid en inspanning. Iets wat voor sommigen er net over is. Voor mij is het gewoonte én rijplezier. Ik hoef geen snelle bochten of hoge snelheden om rijplezier te hebben, maar als ik door net iets beter op te letten 5 auto's verder ben in een halve minuut, binnen de wettelijke snelheidslimieten, daar geniet ik mateloos van
toch wel uitstervend misschien__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenNee, 't vergt gewoon wat meer oplettendheid en inspanning. Iets wat voor sommigen er net over is. Voor mij is het gewoonte én rijplezier. Ik hoef geen snelle bochten of hoge snelheden om rijplezier te hebben, maar als ik door net iets beter op te letten 5 auto's verder ben in een halve minuut, binnen de wettelijke snelheidslimieten, daar geniet ik mateloos van
toch wel uitstervend misschienPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment