Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    Klopt! Er zijn vele types wagens waarvan je zeker weet dat ze CC hebben. En toch zie je die heel vaak onregelmatig rijden, dus ongebruikte CC.
    Erg jammer.....
    Aan wat zie je dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
      Maar dikwijls ook niet te gebruiken, je hebt van die plezanterikken die je inhalen en dan hun snelheid laten afzakken zodat je ondanks CC je ze weer inloopt.
      Stoor ik me soms ook aan...

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Aan wat zie je dat ?
      Dat die wagen geen constante snelheid aanhoudt. Als je zelf met CC rijdt, merk je dat snel.
      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Jaja, maar hoe zie je dat die wagens zeker CC hebben?

Comment

• Er wordt hier gemekkerd (ja ik mekker ook) dat de snelheidsbeperkingen op de werken laag zijn.
          Ik zou me toch verdomd daar aan houden.
          Zij hebben mij op de E314 gevolgd en uit de snelheidssmeting vastgesteld dat ik te snel heb gereden (87 gecorrigeerde sneleid) gemeten met radar in het voertuig. iedereen reed daar even hard:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
            Ok!

Zij hebben mij op de E314 gevolgd en uit de snelheidssmeting vastgesteld dat ik te snel heb gereden (87 gecorrigeerde sneleid) gemeten met radar in het voertuig.
            Dus toch niet?

Comment

• goed gezien irfuel !
              Last edited by ; 13/05/2010, 17:42.

Comment

Er wordt hier gemekkerd (ja ik mekker ook) dat de snelheidsbeperkingen op de werken laag zijn.
                Zij hebben mij op de E314 gevolgd en uit de snelheidssmeting vastgesteld dat ik te snel heb gereden (87 gecorrigeerde sneleid) gemeten met radar in het voertuig. iedereen reed daar even hard:
                Wel belachelijk dat ze er dan net jou uitnemen.
                Ik schreef hier vorige week al is dat ze er staan te controleren, opletten dus.

Comment

Wel belachelijk dat ze er dan net jou uitnemen.
                  Ik schreef hier vorige week al is dat ze er staan te controleren, opletten dus.
                  inderdaad.

Mja ze dachten mss we zullen die jonge gast met zijn audi eens beetnemen

Comment

• Misschien hebben ze zijn palmares eens opgeroepen
                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                      Misschien hebben ze zijn palmares eens opgeroepen
                      zal dat wel geweest zijn

ja op deze plaat staan 14 snelheidsovertredingen, waarvoor 2 voor rechtbank

15 mag ik dus ook welkom heten

zo gaat dat toch eh?

Comment

Maar dikwijls ook niet te gebruiken, je hebt van die plezanterikken die je inhalen en dan hun snelheid laten afzakken zodat je ondanks CC je ze weer inloopt.
                        Dat is zo, zie aanleiding van mijn bericht iets hoger. Toch rij ik 98% van mijn trippekes op CC, zowel tegen 50/70/90 als 120.
                        Als je hierbij vooruitziend bent lukt dit vrij aardig, als andere geen onverwachte stokken in de wielen komen steken natuurlijk.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

inderdaad.

Mja ze dachten mss we zullen die jonge gast met zijn audi eens beetnemen
                          Hoe zien ze dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            http://www.flitsservice.be/cm_php/main_repo.php?id=300

Voor de verkeersveiligheid, ik zweer het u!
                            Binnenkort plaatst men er een bord dat een beperking aangeeft van 10kmh met een dergelijke smeerlapperij erachter... Als je zoveel moeite moet doen om geld in't laatje te krijgen is de beperking waarschijnlijk niet op z'n plaats!

Comment

• Zolang ze trouwe sponsors hebben zoals izzy is er geen vuiltje aan de lucht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Dat is zo, zie aanleiding van mijn bericht iets hoger. Toch rij ik 98% van mijn trippekes op CC, zowel tegen 50/70/90 als 120.
                                Als je hierbij vooruitziend bent lukt dit vrij aardig, als andere geen onverwachte stokken in de wielen komen steken natuurlijk.
                                ²²²²²²

Het leukste zijn de hellingen. Rijd je 130 op CC en word je ingehaald door enkele wagens, dan haal je die 9 op de 10 terug in als het dan plots wat bergop gaat. Om dan terug voorbijgestoken te worden eens het bergaf gaat / terug plat is.

Comment

zoals hier al aangehaald: als je iets of wat anticipeert, moet je 'm bijna nooit afzetten. Tenzij er inderdaad enen achter jou ineens onverwacht begint te versnellen en je op dat moment wil inhalen.

Al wie zegt dat het te druk is om in B de CC te gebruiken houdt ofwel te weinig afstand, of kan er niet mee werken

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  zoals?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  Aan wat zie je dat ?
                                  Bv: elke V70 II facelift (dus vanaf 2004 ong) heeft cruise control standaard, de V70's vanaf 2000-2004 daar heeft 95% cc. Idem voor S60 en ongeveer gelijk voor S80 en XC90.
                                  En zeg me nu niet dat een MB S-klasse, MB E-klasse, BMW 7, BMW 5 standaard geen CC hebben he.
                                  Een Opel Vectra met leasefirma nummerplaathouder is bijna altijd een business pakket, met CC erin.
                                  Een Prius heeft standaard cruise control dacht ik
                                  Nederlandse BMW's hebben ook standaard cruise control
                                  Elke Cherokee, Voyager, ....
                                  Een C5 exclusive, ...
                                  Van sommige merken zie je van buitenaf dat het de topuitvoering is aan bv dat extra chroombiesje of dergelijke, en die hebben dan ook CC standaard, ...

enzovoort...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    ²²²²²²

Het leukste zijn de hellingen. Rijd je 130 op CC en word je ingehaald door enkele wagens, dan haal je die 9 op de 10 terug in als het dan plots wat bergop gaat. Om dan terug voorbijgestoken te worden eens het bergaf gaat / terug plat is.
                                    Eerste reactie:: = grapje hoor
                                    Tweede reactie:
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

zoals hier al aangehaald: als je iets of wat anticipeert, moet je 'm bijna nooit afzetten. Tenzij er inderdaad enen achter jou ineens onverwacht begint te versnellen en je op dat moment wil inhalen.

Al wie zegt dat het te druk is om in B de CC te gebruiken houdt ofwel te weinig afstand, of kan er niet mee werken

Bv: elke V70 II facelift (dus vanaf 2004 ong) heeft cruise control standaard, de V70's vanaf 2000-2004 daar heeft 95% cc. Idem voor S60 en ongeveer gelijk voor S80 en XC90.
                                      En zeg me nu niet dat een MB S-klasse, MB E-klasse, BMW 7, BMW 5 standaard geen CC hebben he.
                                      Een Opel Vectra met leasefirma nummerplaathouder is bijna altijd een business pakket, met CC erin.
                                      Een Prius heeft standaard cruise control dacht ik
                                      Nederlandse BMW's hebben ook standaard cruise control
                                      Elke Cherokee, Voyager, ....
                                      Een C5 exclusive, ...
                                      Van sommige merken zie je van buitenaf dat het de topuitvoering is aan bv dat extra chroombiesje of dergelijke, en die hebben dan ook CC standaard, ...

enzovoort...
                                      Denk dat wij een uitstervend ras zijn........
                                      Last edited by Metaxa; 14/05/2010, 13:46.

Comment

• Nee, 't vergt gewoon wat meer oplettendheid en inspanning. Iets wat voor sommigen er net over is. Voor mij is het gewoonte én rijplezier. Ik hoef geen snelle bochten of hoge snelheden om rijplezier te hebben, maar als ik door net iets beter op te letten 5 auto's verder ben in een halve minuut, binnen de wettelijke snelheidslimieten, daar geniet ik mateloos van

toch wel uitstervend misschien

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Nee, 't vergt gewoon wat meer oplettendheid en inspanning. Iets wat voor sommigen er net over is. Voor mij is het gewoonte én rijplezier. Ik hoef geen snelle bochten of hoge snelheden om rijplezier te hebben, maar als ik door net iets beter op te letten 5 auto's verder ben in een halve minuut, binnen de wettelijke snelheidslimieten, daar geniet ik mateloos van

toch wel uitstervend misschien
                                          Als ik nog een chauffeur nodig heb weet ik je te vinden....

Comment

Working...
                                          X