Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Ik denk dat jij 70 km/u rijdt op de autosnelweg......
    Ik mag met de fiets niet op de autosnelweg!
    Het gaat er gewoon om dat je zegt dat je je aan de regels wilt houden(120km/u op teller) terwijl je toch 124 rijdt(120 op een flitstoestel). Dat is dus zever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
      Klopt.
      Zelzate - Stekene is wel een lekker stukje
      Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
      Yep Yep. Daar gaat het gas altijd volledig open bij mij .
      Let dan toch maar op aan die nieuw gemaakte inham, ongeveer 2 km voorbij verkeerslichten Moerbeke richting Antwerpen (daar staan ze regelmatig te flitsen) + onder de viaducten (die een km of 3 voor afslag Kemzeke als je vanuit Knokke komt en ook ter hoogte van het viaduct te Kemzeke zelf (driepikkel)).
      BMW F30 316d Sportline - '13
      BMW Z3 1.8 -- '97
      --------------------------------------------------------------
      2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
      2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Het gaat er gewoon om dat je zegt dat je je aan de regels wilt houden(120km/u op teller) terwijl je toch 124 rijdt(120 op een flitstoestel). Dat is dus zever.
        dat vind ik dan weer niet.
        Regel is: max 120. Als je je daaraan wilt houden en dan maar 120 rijdt, al staat er 135 op de teller, zie ik geen probleem.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Doffe ellende... Een kerel die vind dat iedereen die 'm voorbijsteekt de kans op een ongeval vergroot, maar eens in Duitsland wel lekker mee blazen...

Hypocriet noemen ze dat.

Moest het nu zijn omdat je de staatskas niet wil spijzen...

Comment

• Gisteren rond 15.30h-16h stond die mooie 307 break terug op de Expressweg van Aalst naar Ninove, ongeveer 1,5km na het rondepunt van Erembodegem. Normaal rij ik daar veel sneller dan de toegelaten 90, DANK U Coyote en gebruikers die gedrukt hebben!

Comment

Sorry Toere,
              Dat geloof je toch zelf niet he, instinct matig ga jij op de rem staan, jij gaat op dat moment niet gedoseerd even remmen, geflitst tegen 144 wil zeggen dat je waarschijnlijk rond de 150 op je kilometerteller reed. Swat, doet er niet meer toe, je zal in ieder geval terug plaats in je portefeuille hebben....
              Toch is het zo dat als ik iets vlotter rij ik altijd het achterliggend verkeer in de gaten hou en het dus wel zie moest er iemand dicht achter mij rijden .
              EN als er iemand zeer dicht achter mij rijdt ga ik altijd plaats maken om hem te laten passeren ...
              Dan zet ik wel de achtervolging in natuurlijk ,want het is nog leuker rap rijden als er iemand anders eerst rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Toch is het zo dat als ik iets vlotter rij ik altijd het achterliggend verkeer in de gaten hou
                ik heb het hier wat lastig mee, toere, met deze uitspraak.
                Wat doe je dan als je minder vlot rijdt?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                  ik heb het hier wat lastig mee, toere, met deze uitspraak.
                  Wat doe je dan als je minder vlot rijdt?
                  Babbelen

Comment

• Rij dan maar veel sneller, da's veiliger

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Rij dan maar veel sneller, da's veiliger

Bij is het toch zo hoor , aan +120 km/uur ( 125 ofzo ) ben ik veel alerter naar het andere verkeer toe dan dat ik maar 110/120 doe ...
                      En dan zit ik ook niet te babbelen

Weet je dat mijn madam altijd kijkt of ze nergens staan te flitsen ?

'Tis zo een lieve

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Bij is het toch zo hoor , aan +120 km/uur ( 125 ofzo ) ben ik veel alerter naar het andere verkeer toe dan dat ik maar 110/120 doe ...
                        En dan zit ik ook niet te babbelen
                        Idem hier, aan 120 of trager op de autostrade begin ik me te vervelen en heb ik tijd over om allerlei andere dingen te doen

Aandacht aan +120 is veel hoger in mijn geval.

Comment

Regel is: max 120. Als je je daaraan wilt houden en dan maar 120 rijdt, al staat er 135 op de teller, zie ik geen probleem.

Ik ook niet, als ik nu om stoer te doen op de achtergrond van mijn wijzers mph ipv kph zet, zou ik volgens jou opeens maar 72 meer mogen rijden? Het maakt toch niets uit wat je teller aangeeft...

Comment

Ik denk dat jij 70 km/u rijdt op de autosnelweg......
                            Ik denk niet dat Daann al een auto heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              nog eens? waarom?
                              ????? Waarom wat? Ik ben niet mee. Ik denk dat mij laatste zin duidelijk was.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Daann, geen enkele auto zal juist 120 bollen als je op je kilometerteller 120 ziet staan. Per merk alleen al kan dat gemakkelijk 3 tot 5 km/u verschillen. Hoe zou het dan komen dat ik nog nooit geflitst ben bij 124 km/u? denk je?
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Zo is dat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    Doffe ellende... Een kerel die vind dat iedereen die 'm voorbijsteekt de kans op een ongeval vergroot, maar eens in Duitsland wel lekker mee blazen...

Hypocriet noemen ze dat.

Moest het nu zijn omdat je de staatskas niet wil spijzen...
                                    Helemaal niet hypocriet, heb het eerder al geschreven iedereen mag mij voorbij steken dat zal mij worst wezen. In Duitsland? daar mag dat (op sommige plaatsen toch nog) en hier niet. Zo simpel is dat. Als je het hier ook zou mogen, ongelimiteerd rijden, zou ik het hier ook doen. Het gaat erom om je aan de verkeersregels te houden zoals de wetgeving voorschrijft. Als ze dit ook in Duitsland zouden gaan toepassen (dat ze feitelijk ook vragen) ga ik ook daar niet sneller meer rijden dan het toegelaten. Blijkbaar heb jij daar meer problemen mee dan ik, maar dat zal de trend des tijds zijn vrees ik.

Oh ja, de staatskas gaat aan mij inderdaad geen goede klant hebben...
                                    Last edited by Metaxa; 27/04/2010, 22:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Ik denk niet dat Daann al een auto heeft
                                      Nee, dat heb ik ondertussen ook begrepen.
                                      Hopelijk weet hij dat hij met zijn fiets de snelweg niet op mag, ook al zou hij 70 kunnen trappen.....

Comment

Daann, geen enkele auto zal juist 120 bollen als je op je kilometerteller 120 ziet staan. Per merk alleen al kan dat gemakkelijk 3 tot 5 km/u verschillen. Hoe zou het dan komen dat ik nog nooit geflitst ben bij 124 km/u? denk je?
                                        Dat is nu net wat ik zeg.
                                        En dat vind ik zever, je rijdt 124 terwijl je toch maar 120 mag? Je rijdt gewoon de snelheid die je kan rijden zonder geflitst te worden. Geef dat toch toe, dat dat niet altijd iets met veiligheid te maken heeft....

Comment

• Oppassen voor onbetrouwbare flitscamera's
                                          Wie zich altijd aan de verkeersregels houdt, kan toch nog altijd boetes in de bus krijgen. Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe (CD&V) erkent immers dat flitscamera's niet voor honderd procent betrouwbaar zijn en dat onschuldige mensen daardoor bestraft kunnen worden.
                                          "Of het nu om een digitale of analoge flitscamera gaat, alle foto's moeten één voor één door een agent worden bekeken", verduidelijkt Schouppe in de Corelio-kranten. Omdat er vaak meerdere auto's op dezelfde foto staan, is het soms giswerk wie effectief te snel reed.
                                          "Het uitgangspunt is vaak dat de linkse wagen wilde inhalen en dus de overtreding beging. Maar soms is het echt kijken en zoeken en dan gebeuren er inderdaad vergissingen", bekent de staatssecretaris voor Mobiliteit in de ontslagnemende regering.
                                          Schouppe benadrukt dat dit zelden voorkomt. "Mensen die een pv in de bus krijgen, maar er zeker van zijn dat ze niet in overtreding waren, kunnen zich dan best tot het parket richten."
                                          Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.

En hoe denkt Schouppe dat de burger kan bewijzen dat de flitscamera liegt? En dat het PV van de agent fout is, hoewel de verklaring van de agent door z'n ambtseed als bewijs door het parket en rechtbank behandeld word?

Comment

Working...
                                          X