Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was op deze baan ja ...
Misschien vertelde hij dit gewoon omdat ik iets te rap reed volgens hem op die baan
Het enigste leuke stuk is dat kruispunt met die kleine verhoogskes en dan daar vol overgaan met de sub zonder te haperen. Enigste creapy bocht daar is daar aan industriebouw vuylsteke.
Het enigste leuke stuk is dat kruispunt met die kleine verhoogskes en dan daar vol overgaan met de sub zonder te haperen. Enigste creapy bocht daar is daar aan industriebouw vuylsteke.
Ik ken de streek daar niet dus waar ik allemaal heb gereden weet ik niet juist
Tof gevonden!!! Maar niet goed gelezen.... ik had er speciaal MISSCHIEN in het vet bijgezet kwestie van mij juist niet naïef op te stellen. Denken dat overdreven snelheid niet aan de basis ligt van ongevallen en de daaruit voortvloeiende files, dat is pas naïef....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Tof gevonden!!! Maar niet goed gelezen.... ik had er speciaal MISSCHIEN in het vet bijgezet kwestie van mij juist niet naïef op te stellen. Denken dat overdreven snelheid niet aan de basis ligt van ongevallen en de daaruit voortvloeiende files, dat is pas naïef....
De vraag is wat je bedoelt met overdreven snelheid. Tov de wetgeving, of tov de omstandigheden?
De vraag is wat je bedoelt met overdreven snelheid. Tov de wetgeving, of tov de omstandigheden?
Dat is het grote probleem he. De omstandigheden mogen dan nog OK zijn, maar de wetgeving blijft wel altijd gelden. En het principe van de pan en de steel.
Dat is het grote probleem he. De omstandigheden mogen dan nog OK zijn, maar de wetgeving blijft wel altijd gelden. En het principe van de pan en de steel.
Nee, ik vraag het aan hem omdat dat meer licht werpt op z'n stelling(en) die ie poneert.
Ze staan ni meer aan het bord 'polders', maar een stuk ervoor net voorbij de oprit in loppem achter een elektriciteitskast. Ze stonden er vrijdagmiddag en zaterdag.
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Vrijdagmorgen heb ik een 997 getest en op een bepaalde mooie grote baan ergens tussen Hooglede en Kortemark reed ik op een bepaald moment 160-170 ...
Wow zegt dienen garagist , ze staan hier regelmatig te flitsen ,
Boete is toch voor hem moest ik geflitst geweest zijn
Comment