Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Was op deze baan ja ...
    Misschien vertelde hij dit gewoon omdat ik iets te rap reed volgens hem op die baan
    Het enigste leuke stuk is dat kruispunt met die kleine verhoogskes en dan daar vol overgaan met de sub zonder te haperen. Enigste creapy bocht daar is daar aan industriebouw vuylsteke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
      Dat plekske op de E40 richting Oostende tussen Loppem en Jabbeke is toch echt een kutplaats om te flitsen vind ik

Je hebt echt NIKS van waarschuwing, enkel te zien als ze al voorbij zijn
      toch wel, 't bord "polders" is de grootste waarschuwing

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
        Het enigste leuke stuk is dat kruispunt met die kleine verhoogskes en dan daar vol overgaan met de sub zonder te haperen. Enigste creapy bocht daar is daar aan industriebouw vuylsteke.
        Ik ken de streek daar niet dus waar ik allemaal heb gereden weet ik niet juist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Maar wees maar zeker dat Toere die boeten voorgeschoteld gaat krijgen, aangezien hij er mee reed.
          Inderdaad. Of anders mag hij minimum zijn gezicht daar nooit meer laten zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Tof gevonden!!! Maar niet goed gelezen.... ik had er speciaal MISSCHIEN in het vet bijgezet kwestie van mij juist niet naïef op te stellen. Denken dat overdreven snelheid niet aan de basis ligt van ongevallen en de daaruit voortvloeiende files, dat is pas naïef....
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Maar wees maar zeker dat Toere die boeten voorgeschoteld gaat krijgen, aangezien hij er mee reed.
              En hoe gaat dienen garagist dan kunnen bewijzen dat ik daarmee reed ???

Comment

Voila, niet. Maar dat telt hij in dat geval gewoon bij bij de prijs van de Porsche die je daar koopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  Tof gevonden!!! Maar niet goed gelezen.... ik had er speciaal MISSCHIEN in het vet bijgezet kwestie van mij juist niet naïef op te stellen. Denken dat overdreven snelheid niet aan de basis ligt van ongevallen en de daaruit voortvloeiende files, dat is pas naïef....

De vraag is wat je bedoelt met overdreven snelheid. Tov de wetgeving, of tov de omstandigheden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    De vraag is wat je bedoelt met overdreven snelheid. Tov de wetgeving, of tov de omstandigheden?
                    Dat is het grote probleem he. De omstandigheden mogen dan nog OK zijn, maar de wetgeving blijft wel altijd gelden. En het principe van de pan en de steel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Dat is het grote probleem he. De omstandigheden mogen dan nog OK zijn, maar de wetgeving blijft wel altijd gelden. En het principe van de pan en de steel.
                      Nee, ik vraag het aan hem omdat dat meer licht werpt op z'n stelling(en) die ie poneert.

Comment

• Ah OK, hijacking a thread, are you ?
                        Effe afwachten dus voor de rest van ons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Ah OK, hijacking a thread, are you ?
                          Effe afwachten dus voor de rest van ons.

Uh? Nee, ik geef gewoon even de reden mee waarom ik het vraag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                            toch wel, 't bord "polders" is de grootste waarschuwing
                            tegelijk ook een grote aanmoediging
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Ik dacht dat we vorige week al werden gewezen op het feit dat wat ge op het forum zet, tegen u gebruikt kan worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                tegelijk ook een grote aanmoediging
                                Ze staan ni meer aan het bord 'polders', maar een stuk ervoor net voorbij de oprit in loppem achter een elektriciteitskast. Ze stonden er vrijdagmiddag en zaterdag.
                                2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

omdat het hier te lezen valt door alle aardbewoners ?

Comment

Vrijdagmorgen heb ik een 997 getest en op een bepaalde mooie grote baan ergens tussen Hooglede en Kortemark reed ik op een bepaald moment 160-170 ...
                                    Wow zegt dienen garagist , ze staan hier regelmatig te flitsen ,
                                    Boete is toch voor hem moest ik geflitst geweest zijn
                                    Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Ik wel , er staat nergens opgeschreven dat ik op dat moment met deze auto aan het rijden was he
                                    hier dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                      hier dus
                                      De Polies leest toch mee. Denken we maar aan het incident van enkele weken geleden.

Toere is genaaid.
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                        omdat het hier te lezen valt door alle aardbewoners ?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                        hier dus
                                        Damn ik heb vergeten het uur erbij te zetten wanneer ik met deze auto heb gereden

De garagist heeft er ook mee gereden he die morgen , ze kunnen niks bewijzen ( moest het al nodig zijn )

Comment

• 2 weken geleden wel geflitst geweest in Oostkamp

144 km/uur
                                          gecorrigeerd naar 135 km/uur
                                          boete 75,00€

"Gelukkig " had ik ze zien staan

Comment

Working...
                                          X