Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kom ik net terug van de verbrandingsoven en rij ik terug via de westlaan. Zie ik daar toch wel niet onze witte panda staan zeker. Ie stond in de andere richting dus geen probleem voor mij.
Ik zie aan de andere kant een japke vlot afkomen en ik doe teken met mijn lichten en mijn handen van "rustig rustig". Ie kijkt naar mij en steekt zijn vinger op. Ie rijdt door en ik kijk in mijn spiegels. Flash flasherdeflash. Zijn remmanoeuvre achteraf was totaal nutteloos.
Ik heb me nog nooit zo hard weten te remmen voor een flitskast.
Gisteren op de baan in Geel waar garage Verellen ligt.
Ni normaal hoeveel van die palen staan
Vrijdagmorgen heb ik een 997 getest en op een bepaalde mooie grote baan ergens tussen Hooglede en Kortemark reed ik op een bepaald moment 160-170 ...
Wow zegt dienen garagist , ze staan hier regelmatig te flitsen ,
Boete is toch voor hem moest ik geflitst geweest zijn
Vrijdagmorgen heb ik een 997 getest en op een bepaalde mooie grote baan ergens tussen Hooglede en Kortemark reed ik op een bepaald moment 160-170 ...
Wow zegt dienen garagist , ze staan hier regelmatig te flitsen ,
Boete is toch voor hem moest ik geflitst geweest zijn
De enigste plaats waar ik ze daar weet staan is net naast een boerderij. Juist over den vossenberg na de bocht naar rechts en dan de volgende boerderij aan uw rechterkant. 160-170 is daar serieus haalbaar.
De enigste plaats waar ik ze daar weet staan is net naast een boerderij. Juist over den vossenberg na de bocht naar rechts en dan de volgende boerderij aan uw rechterkant. 160-170 is daar serieus haalbaar.
Was op deze baan ja ...
Misschien vertelde hij dit gewoon omdat ik iets te rap reed volgens hem op die baan
daar is 't wel echt schijte he. 70 per uur
Ze zouden moeten 100 toelaten op 't linkse vak en 70 op 't rechtse
(om pepe en meme veilig naar de winkel te laten afslaan)
Comment