Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
    Kom ik net terug van de verbrandingsoven en rij ik terug via de westlaan. Zie ik daar toch wel niet onze witte panda staan zeker. Ie stond in de andere richting dus geen probleem voor mij.

Ik zie aan de andere kant een japke vlot afkomen en ik doe teken met mijn lichten en mijn handen van "rustig rustig". Ie kijkt naar mij en steekt zijn vinger op. Ie rijdt door en ik kijk in mijn spiegels. Flash flasherdeflash. Zijn remmanoeuvre achteraf was totaal nutteloos.

Ie zal in het vervolg wel remmen

ps stond terhoogte van de aldi
    Een goeie

Comment

• Ik heb me nog nooit zo hard weten te remmen voor een flitskast.
      Gisteren op de baan in Geel waar garage Verellen ligt.
      Ni normaal hoeveel van die palen staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Ik heb me nog nooit zo hard weten te remmen voor een flitskast.
        Staan er maar 2?(in elke richting)

Comment

• 2 is al bij mij te veel

Comment

2 is al bij mij te veel
            Ooit al eens op de N49 Antwerpen-Knokke gereden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
              Ooit al eens op de N49 Antwerpen-Knokke gereden?
              E34 toch he?

doe soms de expressweg richting Antwerpen.

Enigste autoweg in B waar je 'harder' als normaal kunt rijden

Comment

E34 toch he?

doe soms de expressweg richting Antwerpen.

Enigste autoweg in B waar je 'harder' als normaal kunt rijden
                Daar staat het gewoon vol flitspalen?

Comment

Daar staat het gewoon vol flitspalen?
                  kruispunten + tunnel in Zelzate buiten beschouwing gelaten, daar staan er toch geen?

Comment

kruispunten + tunnel in Zelzate buiten beschouwing gelaten, daar staan er toch geen?
                    Klopt.
                    Zelzate - Stekene is wel een lekker stukje

Comment

Klopt.
                      Zelzate - Stekene is wel een lekker stukje
                      Yep Yep. Daar gaat het gas altijd volledig open bij mij .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                        Wel.. toeval wil dat'k daar vandaag dus ook op gelet heb!

Nu zeker weten dat die slimmerds de berm hebben uitgemaaid op de E40.. (de flitser na het heuveltje in BEERNEM zie je dus zeker zooooo staan).

Heeft er maandag en dinsdagmorgen trouwens gestaan.. chance dat'k het weet daar!
                        Die zilvergrijze passat 3BG weer..

zeggen ze: voor ze maaien gaan we nog s goed mensen flitsen! en vnvd stond er een traktor of 2 in de plaats :d

haha inderdaad, het was mij ook opgevallen dat ze daar alles weggemaaid hadden, niet zo erg if you ask me :p
                        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Vrijdagmorgen heb ik een 997 getest en op een bepaalde mooie grote baan ergens tussen Hooglede en Kortemark reed ik op een bepaald moment 160-170 ...
                          Wow zegt dienen garagist , ze staan hier regelmatig te flitsen ,
                          Boete is toch voor hem moest ik geflitst geweest zijn

Comment

• Daar zou ik nog maar niet te zeker van zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              Daar zou ik nog maar niet te zeker van zijn.
                              Toch wel. Boete gaat altijd naar de persoon op wiens naam het voertuig is ingeschreven .

Comment

• Dat plekske op de E40 richting Oostende tussen Loppem en Jabbeke is toch echt een kutplaats om te flitsen vind ik

Je hebt echt NIKS van waarschuwing, enkel te zien als ze al voorbij zijn
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Toch wel. Boete gaat altijd naar de persoon op wiens naam het voertuig is ingeschreven .
                                  Maar wees maar zeker dat Toere die boeten voorgeschoteld gaat krijgen, aangezien hij er mee reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Vrijdagmorgen heb ik een 997 getest en op een bepaalde mooie grote baan ergens tussen Hooglede en Kortemark reed ik op een bepaald moment 160-170 ...
                                    Wow zegt dienen garagist , ze staan hier regelmatig te flitsen ,
                                    Boete is toch voor hem moest ik geflitst geweest zijn
                                    De enigste plaats waar ik ze daar weet staan is net naast een boerderij. Juist over den vossenberg na de bocht naar rechts en dan de volgende boerderij aan uw rechterkant. 160-170 is daar serieus haalbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Daar zou ik nog maar niet te zeker van zijn.
                                      Ik wel , er staat nergens opgeschreven dat ik op dat moment met deze auto aan het rijden was he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                        De enigste plaats waar ik ze daar weet staan is net naast een boerderij. Juist over den vossenberg na de bocht naar rechts en dan de volgende boerderij aan uw rechterkant. 160-170 is daar serieus haalbaar.

Was op deze baan ja ...
                                        Misschien vertelde hij dit gewoon omdat ik iets te rap reed volgens hem op die baan

Comment

Ik heb me nog nooit zo hard weten te remmen voor een flitskast.
                                          daar is 't wel echt schijte he. 70 per uur

Ze zouden moeten 100 toelaten op 't linkse vak en 70 op 't rechtse
                                          (om pepe en meme veilig naar de winkel te laten afslaan)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X