Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarnet reed ik op de E314 van Maasmechelen richting Brussel. Ter hoogte van een grote parking zag ik een flitswagen staan. Een donkerkleurige opel vectra. Maar de auto stond achter de vangrail op de parking zelf wel evenwijdig met de snelweg?? De flitser was op de neus van de Vectra gemonteerd. Zou die dan staan te flitsen met een statief? Iets verder ter hoogte van een afrit stonden een 7tal politiewagens achter de bosjes stil
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Yup, iets verder staat dan een statief, die heeft me ook al te pakken gehad zo

"hey, die staan daar precies te flitsen "
      *knalt aan 160 voorbij*
      "hmm, wel raar dat ze daar staan..... KUT... statief "

€65

Comment

• Daarnet ook "ontsnapt" aan boete.
        Reed 65 in zone 50 (industriezone Haasrode, baan richting Bierbeek)
        -> Hier stond de grijze opel Astra (RCB-xxx): http://maps.google.be/maps?f=d&sourc...04128&t=h&z=19

Mijn voorganger is geflitst aan +70 en door die flits had ik hem opgemerkt
        Weer iemand die zich voor mij heeft opgeofferd.

Zo lief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Yup, iets verder staat dan een statief, die heeft me ook al te pakken gehad zo

"hey, die staan daar precies te flitsen "
          *knalt aan 160 voorbij*
          "hmm, wel raar dat ze daar staan..... KUT... statief "

€65
          65 euro valt goed mee. Moet er niet een 1 voor staan

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Nope, was effectief 65

Na correctie was het dacht ik nog 141 ofzo, weet het niet meer zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
              Daarnet reed ik op de E314 van Maasmechelen richting Brussel. Ter hoogte van een grote parking zag ik een flitswagen staan. Een donkerkleurige opel vectra. Maar de auto stond achter de vangrail op de parking zelf wel evenwijdig met de snelweg?? De flitser was op de neus van de Vectra gemonteerd. Zou die dan staan te flitsen met een statief? Iets verder ter hoogte van een afrit stonden een 7tal politiewagens achter de bosjes stil
              Die Opel heb ik vrijdag ook zien staan achter het ecoviaduct richting Nederland.
              Reed op moment 100 of zo. :d

Comment

Daarnet reed ik op de E314 van Maasmechelen richting Brussel. Ter hoogte van een grote parking zag ik een flitswagen staan. Een donkerkleurige opel vectra. Maar de auto stond achter de vangrail op de parking zelf wel evenwijdig met de snelweg?? De flitser was op de neus van de Vectra gemonteerd. Zou die dan staan te flitsen met een statief? Iets verder ter hoogte van een afrit stonden een 7tal politiewagens achter de bosjes stil
                Jip!

Ook gezien. Het statief stond ter hoogte van de auto, min of meer achter een kilometerpaaltje...

Had het beetje in't snuitje, omdat er op de oprit in Houthalen een wit-oranje S60 achter me reed die die parking opreed...
                1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Nope, was effectief 65

Na correctie was het dacht ik nog 141 ofzo, weet het niet meer zeker
                  141km na korrektie op een autoweg = 50€ + 5€ / km boven de 10km te veel, dus voor 141 maakt dat volgens mij 50+[5*11]=105€ boete

Comment

• Ik dacht nochtans dat het 141 na correctie was...

Ik ben wel zeker dat het €65 was

*edit:
                    Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    142 gemeten, 133 gecorrigeerd, €65.

Valt nog mee precies

Blijkbaar gemeten snelheid dus, was rond de 140-150 teller dan

Comment

• Gisteren ook voor het eerst in mijn leven geflitst

net boven de 50 per uur... ik kwam net van mijn oprit en trok een beetje op omdat ik mij tussen het verkeer wou begeven, er kwamen van beide richtingen auto's af die precies redelijk goed doorreden maar er zat net een gat waar ik mij kon tussen schieten...

misschien 200 meter voorbij mijn oprit, *flits*, langs voor gepakt

en ik was dan nog met de Passat TDI, zelfs niet met de R
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• da's jammer, zo stom.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                          Gisteren ook voor het eerst in mijn leven geflitst

net boven de 50 per uur... ik kwam net van mijn oprit en trok een beetje op omdat ik mij tussen het verkeer wou begeven, er kwamen van beide richtingen auto's af die precies redelijk goed doorreden maar er zat net een gat waar ik mij kon tussen schieten...

misschien 200 meter voorbij mijn oprit, *flits*, langs voor gepakt

en ik was dan nog met de Passat TDI, zelfs niet met de R
                          Wegpiraat !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                            Gisteren ook voor het eerst in mijn leven geflitst

Ik ben al content als ik 3 maand geen in de bus krijg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

Ik ben al content als ik 3 maand geen in de bus krijg
                              En ben je momenteel content ?

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

Comment

En ben je momenteel content ?
                                17 Januari geflitst aan 73 km/uur in een zone 50 dus neen niet content

Comment

• Sinds gisteren terug uit Oostenrijk; in 't doorgaan rem ik voor een flitskast in Frankrijk ... blijkt voor het tegenliggend verkeer te zijn, dus ik versnel terug naar 150 (waar 110 toegelaten). Net wanneer ik terug 150 op tempomat rij, zie ik in mijn ooghoek op de pechstrook een driepekkel staan ... Alles dichtgegooid maar helaas nog aan 130-135 gepasseerd ... vingers kruisen dat 't niet toekomt, was in de buurt van Strasbourg ..

Bij 't terugkeren de grens overgekomen in Luxemburg; snelheid van 150 naar 140 verlaagd, wanneer ik rechts, gewoon op een grasveld achter struiken, een Vectra met flitser zie staan ... Op m'n rem gestampt en geen flits gezien .. Opnieuw vingers kruisen dat er niets toekomt!

Voor de rest ook nog geflitst geweest toen ik niet te snel reed, bizar

En in Zwitserland mogelijk ook nog op de foto; m'n schoonouders wisten te zeggen dat je vlak na de grensovergang maar 80 mocht en dat ze geflitst waren aan 90 ... Ik reed op die plaats 120; maar heb geen flitsen gezien. Spannend!
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Weet er iemand of een mobiele die langs voor flitst , ook 2 x flashed ? Ik reed achter een andere auto, zag een flits en dan nog 1....

Is nu bijna een maand geleden, nog niks in de bus gekregen
                                    Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
                                      Weet er iemand of een mobiele die langs voor flitst , ook 2 x flashed ? Ik reed achter een andere auto, zag een flits en dan nog 1....

Is nu bijna een maand geleden, nog niks in de bus gekregen
                                      Ik ben langs voor geflitst door een mobiele, geen flits gezien maar een dikke maand later wel een papiertje in de bus
                                      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                      1990 Volvo 344
                                      1991 Mercedes W124 230CE
                                      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                      1980 Volkswagen Derby CLS
                                      1990 Mercedes W124 230CE
                                      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        17 Januari geflitst aan 73 km/uur in een zone 50 dus neen niet content
                                        Ik passeer 3 flitspalen naar m'n werk. Maar ik ben slim genoeg om daar ook de snelheid te houden die ik mag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Ik passeer 3 flitspalen naar m'n werk. Maar ik ben slim genoeg om daar ook de snelheid te houden die ik mag.
                                          Was geen flitspaal maar een mobiele camera van mij .

Comment

Working...
                                          X