Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ieper-popering behoort niet tot mijn speelterrein, maar het verbaast me wel dat er naast de flitspalen opeens nog bemande controles staan.

de enige keer dat ik er met de moto opkwam trok ik ook eens even door tot 140. je zou toch meestal de autos net naast de baan moeten zien staan?
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Er staat een flitspaal richting Ieper. De wagen stond juist na de afdaling richting die flitspaal. Ik ben wel op de voorkant geflitst!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Gisteren namiddag stond een donkerkleurige Passat te flitsen op de E19 teru hoogte van Mechelen. Ik moet zeggen dat hij mooi verstopt stond.
        Waar stond die dan juist, ben er rond 17.20 gepasseerd, niets gezien.
        2012 Renault Megane RS

Comment

• op de E313 stond vandaag (herentals vermoed ik) een donkere Vectra in de voormiddag, richting A'pen.
          Op de E17 dacht ik ze ook gezien te hebben, maar herinner me niet meer waar.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
            dat is typisch.
            Als er een race is in zolder staan ze ook altijd op de E313 te flashen.
            ja die mannen zijn ook niet hélemaal van gisteren hee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
              Waar stond die dan juist, ben er rond 17.20 gepasseerd, niets gezien.
              Juist voor Mechelen Noord waar ze tegenwoordig vrij vaak staan. Maar deze keer stond de auto écht mooi weggestoken (heel ver in de richting van de bosjes op de middenberm). Normaalgezien is het ook geen Passat dat daar staat maar een golf .

Ik ben daar wel vroeger gepasseerd dus mss was hij al weg.
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Juist voor Mechelen Noord waar ze tegenwoordig vrij vaak staan. Maar deze keer stond de auto écht mooi weggestoken (heel ver in de richting van de bosjes op de middenberm). Normaalgezien is het ook geen Passat dat daar staat maar een golf .

Ik ben daar wel vroeger gepasseerd dus mss was hij al weg.
                Richting Bxl of Antwerpen?

Want richting BXL gaat niet meer door die hoge betonblokken (dacht ik )

Heb ze al even niet meer gezien 's morgens richting Antwerpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                  op de E313 stond vandaag (herentals vermoed ik) een donkere Vectra in de voormiddag, richting A'pen.
                  Staan ze soms 's nachts te flitsen op de E313?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                    Euh ja.... in september nog eentje gehad om 2u op ne zondag.... :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevos Bekijk Berichten
                      In het weekend gebeuren er ook meer ongevallen dan door de week.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevos Bekijk Berichten
                        En waar was dat juist op de E313?

Comment

's nachts werk ik niet

Vandaag op de E40 in Aalter, richting kust, 14:20

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                            Richting Bxl of Antwerpen?

Want richting BXL gaat niet meer door die hoge betonblokken (dacht ik )

Heb ze al even niet meer gezien 's morgens richting Antwerpen.
                            Richting Antwerpen was dat.
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• zondagavond de smurfen gezien tussen kortrijk-gent, rond 20h. eerste keer dat ik ze zie flitsen 's nachts, vroeger durfde ik de zondagavond nog eens serieus doorgeven op die baan
                              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Normaalgezien is het ook geen Passat dat daar staat maar een golf ..
                                "Normaal" kunnen ze kiezen uit 4 voertuigen, de Passat en de Golf zijn er maar 2 van. Vergeet het statief ook niet, daar hebben ze een extra lichte bestelwagen voor die meestal compleet uit het zicht weggestoken is. Overigens kan je de Passat of de Golf aantreffen zowel in Mechelen, als op de A12 in Stabroek of pakweg Zoersel. Om de kluts helemaal kwijt te geraken ... de verschillende WPR's durven wel eens voertuigen uitwisselen, zodat je een Limburgse klassieker wel eens in West-Vlaanderen kunt aantreffen, of vice versa. Het enige hulpmiddel waar je misschien baat bij kunt hebben, is het nummerbord, veel kans dat het uit dezelfde reeks komt.
                                Last edited by ; 19/11/2009, 20:35.

Comment

En waar was dat juist op de E313?
                                  Laakdal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                    Gisterenavond op de ring Ieper - Poperinge geflitst , daar is het max. 90 km/h. Toen ik op mijn teller keek reed ik 140-142 km/h. Dat is wel een serieuze tegenvaller, want als ik ga moeten voorkomen.. Het was een bemande camera!

Of zou ik nog kans hebben op een minnelijke schikking?

Ik reed tijdje terug 160 (cruise control) op autostrade, was dan geflitst aan 154, correctie eraf was nog 145 km/h. De kans zit er dan in dat ik mss geen rechtbank ga hebben van gisteren?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                    Heb zopas eens gebeld met een politie inspecteur van de verkeerspolitie en hij zei dat het maar vanaf 139 km/h is dat ze u voor de rechtbank dagen.
                                    Je zit safe hoor .. 't zal een zware boete zijn maar je gaat geen rechtbank hebben.

Pas vanaf 140,0 kmh moet je naar de rechtbank.

Als je effectief 142 op teller reed, zal er op je boete +/- dit staan:

Gemeten snelheid: 138
                                    Gecorrigeerde snelheid: 129.72

€ 195

In zone 90 moet je echt al 150 gaan op teller vooraleer je je rijbewijs verliest.
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      Je zit safe hoor .. 't zal een zware boete zijn maar je gaat geen rechtbank hebben.

Pas vanaf 140,0 kmh moet je naar de rechtbank.

Als je effectief 142 op teller reed, zal er op je boete +/- dit staan:

Gemeten snelheid: 138
                                      Gecorrigeerde snelheid: 129.72

€ 195

In zone 90 moet je echt al 150 gaan op teller vooraleer je je rijbewijs verliest.
                                      idd

Comment

• dikke paniek!!!

Vader en broer: willem wete gij wat die camera's doen op de brug tussen Aalst en Erpe-mere?

ik:

Ik weet dat mijn K1 daar piept maar nooit rekening mee gehouden.
                                        Heeft er iemand meer nieuws?

Ik doe dit dagelijks,

Comment

• Deze week 3 in de bus

Van mezelf:
                                          147 gemeten waar 120 mag, nog geen idee hoeveel boete.
                                          90 gemeten waar 70 mag, 70 euro boete.

Van 't vrouwke:
                                          57 gemeten waar 50 mag, 50 euro boete.

Comment

Working...
                                          X