Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    De polies moet nog altijd enkele keren de snelweg oversteken hoor

Heb ooit zo eens een held bijna meegepakt die het een goed idee vond om vanuit de middenberm voor aankomende auto's in te springen. Zijn cremekar stond in de andere richting op de pechstrook.
    Die mensen doen ook maar hun werk he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Die mensen doen ook maar hun werk he.
      ik wil toch liever na mijn werk weer zelfstandig thuis komen

Comment

• Daarnet rond 12:00u op de E17 Gent-Antwerpen net voor de afrit R4/Destelbergen een beige vuilbak+camionette in de middenberm.

Comment

• Wegrijden van tuningsalon Mechelen naar de E19 stond de grijze Opel opnieuw op pechstrook. Ik reed braafjes 90 zoals daar mag, maar toch ging de flits. Ik werd toen wel net ingehaald door een Golfje.

Bij de oprit op de E19 was het grootscheepse controle én ik werd - voor eenmaal met den blauwe - niét tegengehouden. Dus allicht was de flits niet voor mij (zou ook niet mogelijk zijn qua snelheid). Maar het Golfje zal net geluk gehad hebben dat ik er reed, want ik denk dat ik dan net in de hoek zat voor zijn nummerplaat te kunnen zien op de foto...

Ben es benieuwd...

Comment

• Gisteren de S8 gedoopt! Wel goed dat ze ook alcoholcontrole deden.

68 gecorrigeerd naar 62, 70 EUR meteen te betalen.
            My bad..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
              Wegrijden van tuningsalon Mechelen naar de E19 ......
              Dat zal die gedrochten verklaren die ik daarnet tegenkwam op de E17...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                Dat zal die gedrochten verklaren die ik daarnet tegenkwam op de E17...
                Als je mijn Scooby als gedrocht ziet: AYE
                Als je die tuningkrellen als gedrocht ziet: AYE

Was wel vervelend rijden, veel nerveuze chauffeurs rond salon...
                Stond imho weinig moois. De 963 bij Meguiar's was vet, de A6 bij KW, de grijsmatte ML vond ik ook vet!

Comment

Als je mijn Scooby als gedrocht ziet: AYE
                  Als je die tuningkrellen als gedrocht ziet: AYE
                  Zolang je het van jezelf weet is het goed.
                  Maar degene die ik zag is ooit een Opel geweest denk ik en er hingen meer ledjes en wijzerkes in dan in de cockpit van een Boeing 747.

Comment

• Ik wou gewoon zeggen dat ik daar gisteren gepasseerd ben...

Comment

• kreeg deze in m'n mailbox vandaag
                      Les nouvelles machines seront prêtes dans quinze jours

Dans moins de deux semaines, les sept radars fixes sur les autoroutes wallonnes seront allumés (voir ici les emplacements). Ça va flasher, pour de vrai cette foisAprès des mois de test, les nouveaux radars fixes installés sur les autoroutes wallonnes sont désormais opérationnels.
                      demetrio scagliola
                      Il ne manque plus que quelques détails logistiques pour allumer les boîtiers: ? On attend encore les panneaux de signalisation qui annoncent les radars, une fois qu'ils seront fixés, les radars fonctionneront ?, souligne le porte-parole de Benoît Lutgen (cdH), ministre wallon des Travaux.
                      Il s'agit d'une question de jours et selon nos informations, les radars commenceront à flasher réellement au cours de la semaine du 16 novembre.
                      Sept radars, pas plus
                      Pour les automobilistes pris en excès de vitesse, il sera désormais très difficile de contester les résultats.
                      L'engin est implacable. En plus de calculer la vitesse, il détermine la distance exacte avec le véhicule en infraction. Bref, plus aucun doute possible si plusieurs véhicules sont flashés en même temps.
                      Si la politique des radars fait un pas en avant en Wallonie avec l'ouverture de ces sites, elle fait aussi une marche arrière au niveau du nombre de boîtiers installés sur le réseau autoroutier wallon. Benoît Lutgen vient de décider de limiter à sept les 20 radars fixes prévus par son prédécesseur, Michel Daerden. ? On ne veut pas faire du chiffre, flasher à tout prix pour faire rentrer un maximum d'argent dans les caisses de la région wallonne ?, poursuit le porte-parole de Benoît Lutgn. L'idée serait plutôt de faire de la prévention et de la dissuasion au niveau de la sécurité routière tout en plaçant les radars sur l'ensemble du réseau routier wallon. ? Les routes wallonnes, ce n'est pas uniquement les autoroutes, ce sont aussi les points noirs sur les autres routes nationales, nous sommes en train d'établir la liste des sites les plus dangereux.
                      Mais parallèlement, des tests ont toujours lieu sur d'autre sites autoroutiers wallons (voir liste ci-contre), même si le ministre assure qu'il n'y aura pas plus de sept boîtiers fixes sur les autoroutes.
                      On s'étonne de cette marche arrière ministérielle, car la Région wallonne comptait déjà un retard considérable quant au nombre de radars en fonction et les statistiques.
                      N'hésitez pas à communiquer à vos amis les emplacements des radars en partageant via facebook (bouton ci-dessous)

Comment

• Gisterenavond op de ring Ieper - Poperinge geflitst , daar is het max. 90 km/h. Toen ik op mijn teller keek reed ik 140-142 km/h. Dat is wel een serieuze tegenvaller, want als ik ga moeten voorkomen.. Het was een bemande camera!

Of zou ik nog kans hebben op een minnelijke schikking?

Ik reed tijdje terug 160 (cruise control) op autostrade, was dan geflitst aan 154, correctie eraf was nog 145 km/h. De kans zit er dan in dat ik mss geen rechtbank ga hebben van gisteren?

Comment

• Wel, het zal nipt zijn... Als je effectief 136 km/u of minder deed heb je kans op een OI. Dus hopen dat je aan die snelheid een verschil van 4-6 km/u hebt tussen effectieve snelheid en snelheid op je snelheidsmeter, maar met een E90 of E88 moet dat wel lukken.

Comment

Wel, het zal nipt zijn... Als je effectief 136 km/u of minder deed heb je kans op een OI. Dus hopen dat je aan die snelheid een verschil van 4-6 km/u hebt tussen effectieve snelheid en snelheid op je snelheidsmeter, maar met een E90 of E88 moet dat wel lukken.
                            Ik had gebeld met een bevriende agent en hij zei (zijn collega ook) dat ze je maar naar het parket sturen vanaf 138 km/h (in dit geval)..

Fingers crossed!

Comment

• Gisteren namiddag stond een donkerkleurige Passat te flitsen op de E19 teru hoogte van Mechelen. Ik moet zeggen dat hij mooi verstopt stond.
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Wegrijden van tuningsalon Mechelen naar de E19 stond de grijze Opel opnieuw op pechstrook. Ik reed braafjes 90 zoals daar mag, maar toch ging de flits. Ik werd toen wel net ingehaald door een Golfje.

Bij de oprit op de E19 was het grootscheepse controle én ik werd - voor eenmaal met den blauwe - niét tegengehouden. Dus allicht was de flits niet voor mij (zou ook niet mogelijk zijn qua snelheid). Maar het Golfje zal net geluk gehad hebben dat ik er reed, want ik denk dat ik dan net in de hoek zat voor zijn nummerplaat te kunnen zien op de foto...

Ben es benieuwd...
                                dat is typisch.
                                Als er een race is in zolder staan ze ook altijd op de E313 te flashen.

Comment

Cruisecontrol op 130 km/u en toch gepakt worden? Even uw snelheidsmeter nakijken
                                  bij de audi van het werk staat de km teller exact met hetgeen op van die borden verschijnt.
                                  Hier moet ik wel 120 op teller mee rijden.

welke zender is tegenwoordig nu het betrouwbaarst voor de flitsermeldingen?
                                  Ik vind dat tegenwoordig Q music er hun voeten aan vegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                    bij de audi van het werk staat de km teller exact met hetgeen op van die borden verschijnt.
                                    Hier moet ik wel 120 op teller mee rijden.
                                    Ik heb ook de indruk dat bij Audi de tellerafwijking vrij klein is, zo was dat bij mijn A4 toch. Ik ben ook ooit geflitst terwijl ik 130 op de teller reed, gemeten 129, gecorrigeerd iets van een 121
                                    AutoMinded.be

Comment

• Heb zopas eens gebeld met een politie inspecteur van de verkeerspolitie en hij zei dat het maar vanaf 139 km/h is dat ze u voor de rechtbank dagen.

Comment

• weet er iemand wat de boetes zijn op de snelweg in NL aan 140 per uur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                          Gisterenavond op de ring Ieper - Poperinge geflitst , daar is het max. 90 km/h. Toen ik op mijn teller keek reed ik 140-142 km/h. Dat is wel een serieuze tegenvaller, want als ik ga moeten voorkomen.. Het was een bemande camera!

Of zou ik nog kans hebben op een minnelijke schikking?

Ik reed tijdje terug 160 (cruise control) op autostrade, was dan geflitst aan 154, correctie eraf was nog 145 km/h. De kans zit er dan in dat ik mss geen rechtbank ga hebben van gisteren?
                                          En waar ergens tussen Ieper - Poperinge? Ik hoorde dat ze regelmatig ter hoogte van Vlamertinge (Valcke) staan, maar ze nog nooit zien flitsen...

Comment

Working...
                                          X