Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Maasmechelen heeft massa's flitspalen, maar voor al die flitspalen maar 1 of 2 camera's geloof ik...

Dus normaal gezien gene stress

Was het net voor zo'n bergaf?(bosrijk gebied) En dan iets verder moet je rechtsaf een industrieterrein op om zo naar de village te gaan?
    Exactly!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
      Allé hupla, 4de flitsboete van dit jaar in de bus gehad. Voor de 4de maal in Jabbeke E40 km paal 94.
      Niet te snappen, ik rijd 50.000km per jaar. Autostrade steeds op cruisecontrol (130 km/u op teller). Wordt nergens geflitst behalve in Jabbeke natuurlijk
      Heb een derde oog voor flitscontroles, zie ze steeds allemaal staan ... Behalve in Jabbeke dus, thx politie Jabbeke
      130 km/u - 6% marge is 122,2, dus over 120 km/u. Met veel auto's is dit geen probleem omdat de getoonde snelheid iets hoger is dan de realiteit, maar bij jou is je tellerafwijking blijkbaar niet groot genoeg.
      De ijking van het flitstoestel kun je niet contesteren omdat er bij een boete altijd een verslag van de ijking bijzit zeker?

Comment

Allé hupla, 4de flitsboete van dit jaar in de bus gehad. Voor de 4de maal in Jabbeke E40 km paal 94.
        Niet te snappen, ik rijd 50.000km per jaar. Autostrade steeds op cruisecontrol (130 km/u op teller). Wordt nergens geflitst behalve in Jabbeke natuurlijk
        Heb een derde oog voor flitscontroles, zie ze steeds allemaal staan ... Behalve in Jabbeke dus, thx politie Jabbeke
        Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
        Ze staan met een donkerblauwe golf variant juist voor het tankstation.

Passeer daar iedere dag en ze staan daar enorm veel.
        Ben daar ook al eens gepakt ja

Recent nog km paal 88.9 (richting kust)

Dus 5 km verder nog eens kans dat je gepakt wordt. manman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          Ben daar ook al eens gepakt ja

Recent nog km paal 88.9 (richting kust)

Dus 5 km verder nog eens kans dat je gepakt wordt. manman
          Vandaag gecheckt.

Km paal 94 is thv A10 richting Oostende. Is ook een favoriet plaatsje van de donkerblauwe Golf variant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
            Vandaag gecheckt.

Km paal 94 is thv A10 richting Oostende. Is ook een favoriet plaatsje van de donkerblauwe Golf variant.
            Thnx voor de info

Ik rij daar elke week voorbij

Comment

• not interested, ook al rij ik er verschillende keren per week de E40 op en af

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                Probeer eens met de cruise control op 125 te zetten ? Theoretisch nog steeds niet wettelijk maar toch ...... (Niet dat ge honderden kilometers per dag gaat minder kunnen afleggen om aan die 50.000 km per jaar te geraken noch dat ge uren langer gaat moeten bollen per dag want die luttele 5 km verschil is zo miniem als maar mogelijk is, het grootste verschil zit hem tussen de oren.)
                op dit verhelderende antwoord zat ik nu eens echt te wachten se ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                  130 km/u - 6% marge is 122,2, dus over 120 km/u. Met veel auto's is dit geen probleem omdat de getoonde snelheid iets hoger is dan de realiteit, maar bij jou is je tellerafwijking blijkbaar niet groot genoeg.
                  De ijking van het flitstoestel kun je niet contesteren omdat er bij een boete altijd een verslag van de ijking bijzit zeker?
                  Klopt ! De boetes die ik kreeg waren steeds (na aftrek marge) 121 of 122 km/u ...
                  Ik vind het gewoon vreemd dat ik in Jabbeke hiervoor steeds een boete krijg en op andere plaatsen in Belgie dus niet.

Comment

• het blijft een gedoogbeleid, elke rechter mag strenger zijn dan wat passeerd is

Comment

Klopt ! De boetes die ik kreeg waren steeds (na aftrek marge) 121 of 122 km/u ...
                      Ik vind het gewoon vreemd dat ik in Jabbeke hiervoor steeds een boete krijg en op andere plaatsen in Belgie dus niet.
                      E17 Sint Niklaas - Antwerpen is het ook gewoon 120. Mijn vrouw had er eens eentje van 120 en centiemen, 50 EUR.

Comment

op dit verhelderende antwoord zat ik nu eens echt te wachten se ...
                        Sorry hoor, ik zal u alleen maar een goeie "op naar de volgende 4" toewensen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk Berichten
                          Exactly!
                          Ai

Dat is eentje die bij mijn weten vrij vaak geladen is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Ai

Dat is eentje die bij mijn weten vrij vaak geladen is
                            Dan wordt dat een pijnlijke zaak :s
                            Met correctie zal dat op 130 komen ipv 90, wa zou da gaan kosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk Berichten
                              Dan wordt dat een pijnlijke zaak :s
                              Met correctie zal dat op 130 komen ipv 90, wa zou da gaan kosten?

Veel, maar het goeie nieuws is dat je rustig kan sparen want 130 is volgens mij rechtbank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Veel, maar het goeie nieuws is dat je rustig kan sparen want 130 is volgens mij rechtbank
                                Aan 130 voorbijrijden is safe!

Waar je 90 mag, moet je al aan ruim 135 op teller voorbijgaan om naar de rechtbank te moeten je mag 40 te hard in zone 90 vooraleer je naar de rechtbank moet ..
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  Aan 130 voorbijrijden is safe!

Waar je 90 mag, moet je al aan ruim 135 op teller voorbijgaan om naar de rechtbank te moeten je mag 40 te hard in zone 90 vooraleer je naar de rechtbank moet ..

na correctie 130....da's 40 te hard, toch? Tenzij hij correctie op z'n teller nam.

Ik zat ook met die 40 in m'n kop...als ze het op autostrade bij 40 te hard al invorderen, zal dat bij provinciale wegen zeker zo zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    na correctie 130....da's 40 te hard, toch? Tenzij hij correctie op z'n teller nam.

Ik zat ook met die 40 in m'n kop...als ze het op autostrade bij 40 te hard al invorderen, zal dat bij provinciale wegen zeker zo zijn.
                                    hij heeft nog geen boete gehad he ... denk ik toch!
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Nee, maar voor hetzelfde geld is het een snuggere die de correctie op z'n gps-snelheid berekend had, ofzo. Ijdele hoop, I know, but still

Comment

• Teller zat volgens mij net onder de 140, met correcties kom ik dan uit rond de 130...

Ik heb voorlopig nog geen mega boetes gehad, maar probleem is lichtjes dat het briefje bij een ouder lid uit de familie komt op wiens naam de papieren staan

Comment

• Heb je al 2 jaar je rijbewijs?

Comment

Working...
                                          X