Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenAllé hupla, 4de flitsboete van dit jaar in de bus gehad. Voor de 4de maal in Jabbeke E40 km paal 94.
Niet te snappen, ik rijd 50.000km per jaar. Autostrade steeds op cruisecontrol (130 km/u op teller). Wordt nergens geflitst behalve in Jabbeke natuurlijk
Heb een derde oog voor flitscontroles, zie ze steeds allemaal staan ... Behalve in Jabbeke dus, thx politie Jabbeke
De ijking van het flitstoestel kun je niet contesteren omdat er bij een boete altijd een verslag van de ijking bijzit zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenAllé hupla, 4de flitsboete van dit jaar in de bus gehad. Voor de 4de maal in Jabbeke E40 km paal 94.
Niet te snappen, ik rijd 50.000km per jaar. Autostrade steeds op cruisecontrol (130 km/u op teller). Wordt nergens geflitst behalve in Jabbeke natuurlijk
Heb een derde oog voor flitscontroles, zie ze steeds allemaal staan ... Behalve in Jabbeke dus, thx politie JabbekeOorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk BerichtenZe staan met een donkerblauwe golf variant juist voor het tankstation.
Passeer daar iedere dag en ze staan daar enorm veel.
Recent nog km paal 88.9 (richting kust)
Dus 5 km verder nog eens kans dat je gepakt wordt. manman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenBen daar ook al eens gepakt ja
Recent nog km paal 88.9 (richting kust)
Dus 5 km verder nog eens kans dat je gepakt wordt. manman
Km paal 94 is thv A10 richting Oostende. Is ook een favoriet plaatsje van de donkerblauwe Golf variant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk BerichtenVandaag gecheckt.
Km paal 94 is thv A10 richting Oostende. Is ook een favoriet plaatsje van de donkerblauwe Golf variant.
Ik rij daar elke week voorbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenProbeer eens met de cruise control op 125 te zetten ? Theoretisch nog steeds niet wettelijk maar toch ...... (Niet dat ge honderden kilometers per dag gaat minder kunnen afleggen om aan die 50.000 km per jaar te geraken noch dat ge uren langer gaat moeten bollen per dag want die luttele 5 km verschil is zo miniem als maar mogelijk is, het grootste verschil zit hem tussen de oren.)op dit verhelderende antwoord zat ik nu eens echt te wachten se ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten130 km/u - 6% marge is 122,2, dus over 120 km/u. Met veel auto's is dit geen probleem omdat de getoonde snelheid iets hoger is dan de realiteit, maar bij jou is je tellerafwijking blijkbaar niet groot genoeg.
De ijking van het flitstoestel kun je niet contesteren omdat er bij een boete altijd een verslag van de ijking bijzit zeker?
Ik vind het gewoon vreemd dat ik in Jabbeke hiervoor steeds een boete krijg en op andere plaatsen in Belgie dus niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenKlopt ! De boetes die ik kreeg waren steeds (na aftrek marge) 121 of 122 km/u ...
Ik vind het gewoon vreemd dat ik in Jabbeke hiervoor steeds een boete krijg en op andere plaatsen in Belgie dus niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichtenop dit verhelderende antwoord zat ik nu eens echt te wachten se ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk BerichtenExactly!
Dat is eentje die bij mijn weten vrij vaak geladen is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAi
Dat is eentje die bij mijn weten vrij vaak geladen is
Met correctie zal dat op 130 komen ipv 90, wa zou da gaan kosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk BerichtenDan wordt dat een pijnlijke zaak :s
Met correctie zal dat op 130 komen ipv 90, wa zou da gaan kosten?
Veel, maar het goeie nieuws is dat je rustig kan sparen want 130 is volgens mij rechtbank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVeel, maar het goeie nieuws is dat je rustig kan sparen want 130 is volgens mij rechtbank
Waar je 90 mag, moet je al aan ruim 135 op teller voorbijgaan om naar de rechtbank te moetenje mag 40 te hard in zone 90 vooraleer je naar de rechtbank moet ..
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenAan 130 voorbijrijden is safe!
Waar je 90 mag, moet je al aan ruim 135 op teller voorbijgaan om naar de rechtbank te moetenje mag 40 te hard in zone 90 vooraleer je naar de rechtbank moet ..
na correctie 130....da's 40 te hard, toch? Tenzij hij correctie op z'n teller nam.
Ik zat ook met die 40 in m'n kop...als ze het op autostrade bij 40 te hard al invorderen, zal dat bij provinciale wegen zeker zo zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenna correctie 130....da's 40 te hard, toch? Tenzij hij correctie op z'n teller nam.
Ik zat ook met die 40 in m'n kop...als ze het op autostrade bij 40 te hard al invorderen, zal dat bij provinciale wegen zeker zo zijn.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment