Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hierop vind je daar meer info over:

Komt erop neer dat de flitskar voorop rijdt, en erachter een collega het verkeer laat blokrijden. Zo krijgt de flitswagen genoeg ruimte om af te remmen op het linkervak en achteruit in te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Hierop vind je daar meer info over:

http://www.flitsservice.be/cm_php/main_repo.php?id=248
      Interessante link, thanks.

@Stancke: Gisteren omstreeks 0:00 uur was 't nog steeds vertraagd verkeer op de E40, dus de buit zal eerder teleurstellend geweest zijn denk ik.

Comment

Komt erop neer dat de flitskar voorop rijdt, en erachter een collega het verkeer laat blokrijden. Zo krijgt de flitswagen genoeg ruimte om af te remmen op het linkervak en achteruit in te rijden.
        Thx!

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
        @Stancke: Gisteren omstreeks 0:00 uur was 't nog steeds vertraagd verkeer op de E40, dus de buit zal eerder teleurstellend geweest zijn denk ik.
        Nochtans de 2 die voor ons reden zijn geflitst geweest. Kwam van Brussel Ze stonden in file van Jabbeke tot Gent.

Comment

Wel I'll be damned, ze moeten effectief nog iets doen ook...

Comment

aha, één van mn levensvragen beantwoord

Comment

Nog een vraag die ik me altijd afvraag, flitsen ze dan alle 3 de rijstroken?

En stel nu dat je op het linkse rijvak rijdt, maar jij remt af en iemand op het middenste rijvak rijdt dan sneller dan jou. Jullie worden geflitst en staan op de zelfde lengte. Hoe kunnen ze dan weten welkeen in overtreding was?
              Als ze systematisch de linkse nemen, dan ben je dan toch ten onrechte beboet...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ze flitsen de 3 rijstroken, maar in geval van twijfel leggen ze een doorzichtig sjabloon op de foto. De auto die midden in dat sjabloon past, is diegene wiens snelheid gemeten is.

Comment

• http://www.flitsservice.be/cm_php/main_repo.php?id=248 is er één uit het boekske.
                  In de praktijk wordt dat niet veel meer toegepast, enkel op zeer drukke momenten.
                  Ik zie meestal : Auto op de pechstrook, ongeveer 30 meter voor de flitsplek, het goede moment afwachten, en een flinke dot gas erop. Ga maar eens op een brug staan, hou het verkeer 10 minuten in de gaten en je zult zien dat er altijd wel ergens een moment is waarop je de tijd hebt om naar de inham te rijden. Tenzij je op de RO/R1 in spitsuur zit natuurlijk.
                  Ook wordt er een gestreepte Volvo gebruikt op het linkerbaanvak met traffic-advisor naar rechts, om het verkeer op het linkerbaanvak te stremmen zodat de flitswagen voorop de tijd heeft om af te remmen en in de inham te duiken. Dan pas wordt er achteruit gereden. Dat zijn actie's die altijd perfect getimed zijn, dat duurt geen 10 seconden, en geeft weinig tot geen hinder.

Comment

• Woensdagavond geflitst geweest op de gentse binnenring. Komende van Dampoort. Politiewagen stond vlak voor dat lukoil tankstation.

Was nog niet eens een anonieme wagen >_<
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Laatst had ik ook nog is prijs. 71 na correctie waar 70 toegestaan.

Op zich een overtreding, 'k vind het alleen zo jammer dat ik een boete krijg terwijl ik het toch goed bedoelde. Nuja, beter dat ze mij flitsen als ik het goed bedoel dan dat ze mij flitsen als ik het niet goed bedoel.

Comment

• Ik heb nog net mijn 12de snelheidsboete gestort en mag me opmaken voor de 13de.

Deze nacht reed ik effe langs Leuven en werd daar geflitst in de zone 50.
                        Toen de flits afging, zag ik op mijn teller dat ik rond de 80 km/u reed.

Maar hey, WTF is me dat in Leuven!!?? Ik schrok me rot toen ik merkte dat er om de 500 meter een flitspaal geplant stond. Het was lang geleden dat ik daar nog eens met de auto reed en zoveel had ik er niet gezien. Ik weet het niet meer... Maar vanaf nu vermijd ik daar als de pest. Goed dat ik daar niet meer studeer
                        Alé kom dat is toch niet meer normaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          Ik heb nog net mijn 12de snelheidsboete gestort en mag me opmaken voor de 13de.

En de optie van u aan de snelheidslimieten te houden zit er niet in?

Comment

Die hoeven zich niet aan regels te houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Die hoeven zich niet aan regels te houden
                              regels in mijn aars!

Comment

regels in mijn aars!

Comment

IMaar hey, WTF is me dat in Leuven!!?? Ik schrok me rot toen ik merkte dat er om de 500 meter een flitspaal geplant stond. Het was lang geleden dat ik daar nog eens met de auto reed en zoveel had ik er niet gezien. Ik weet het niet meer... Maar vanaf nu vermijd ik daar als de pest. Goed dat ik daar niet meer studeer
                                  Alé kom dat is toch niet meer normaal.
                                  Goed, hardrijders zoals gij zien we hier liever niet..
                                  Troost u, ze hebben me ook al 2 keer liggen gehad. Het is konstant 50-70-50-90-50-70.;enz.. je wordt er zot van

Comment

regels in mijn aars!
                                    In Iran zouden ze u ophangen.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      In Iran zouden ze u ophangen.
                                      zeg dat maar aan Nemo

Comment

• gisteren nogal wat dikke chanse gehad

ik kwam van de Limburg en was redelijk vlot aan het rijden ( + 220 ) toen ik plots in de verte een auto zag staan in de middenberm ...
                                        alles bijna dicht gegooid en de flitsauto gepasseerd aan 130 km/uur ,
                                        fuck dat was op het nippertje zunne , gelukkig dat er op een 535d goeie remmen zitten of ik had prijs

mijn dochter hare DVD Player lag bijna op mijne schoot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          gisteren nogal wat dikke chanse gehad

ik kwam van de Limburg en was redelijk vlot aan het rijden ( + 220 ) toen ik plots in de verte een auto zag staan in de middenberm ...
                                          alles bijna dicht gegooid en de flitsauto gepasseerd aan 130 km/uur ,
                                          fuck dat was op het nippertje zunne , gelukkig dat er op een 535d goeie remmen zitten of ik had prijs

mijn dochter hare DVD Player lag bijna op mijne schoot
                                          hehe,en jij schrikt ervan dat je een verbruik hebt van +13l
                                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Working...
                                          X