Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ne maat heeft vrijdag moeten blazen en zat er lichtjes over, heeft rijbewijs eventjes (3h) moet afgeven en heeft een papier moeten ondertekenen.
Nu zijn de flikken vandaag terug aan zijn deur geweest om te zeggen dat ze dat papier kwijt zijn, en nu zou hij aanstaande vrijdag om 22h terug naar het bureau moeten gaan om dat document opnieuw te ondertekenen.
Is hij verplicht van de te doen? Of kan hij dat weigeren?
Database error.
The database has encountered a problem.
ne maat heeft vrijdag moeten blazen en zat er lichtjes over, heeft rijbewijs eventjes (3h) moet afgeven en heeft een papier moeten ondertekenen.
Nu zijn de flikken vandaag terug aan zijn deur geweest om te zeggen dat ze dat papier kwijt zijn, en nu zou hij aanstaande vrijdag om 22h terug naar het bureau moeten gaan om dat document opnieuw te ondertekenen.
Is hij verplicht van de te doen? Of kan hij dat weigeren?
Hij kan in geen geval verplicht worden om iets te ondertekenen en mag dus weigeren.
Maar of dat iets zal uithalen is een andere vraag.
Net weer geflitst . Heb het weer maar met toeval opgemerkt. Ik reed op de e403 richting kortrijk. Terhoogte van het esso-station weet ik dat ze staan. Daar rem ik altijd af tot 120 om zeker te zijn. Nu hadden ze hun driepikkel gezet aan de afrit van het esso-station tussen de struiken en deze heb ik niet zien staan .
Op dat moment deed hij wel overuren, want we waren toch met een man of 7 bezig
Ik reed max 160 en min 130 dus ik hoop dat ik 130 deed op dat moment.
Net weer geflitst . Heb het weer maar met toeval opgemerkt. Ik reed op de e403 richting kortrijk. Terhoogte van het esso-station weet ik dat ze staan. Daar rem ik altijd af tot 120 om zeker te zijn. Nu hadden ze hun driepikkel gezet aan de afrit van het esso-station tussen de struiken en deze heb ik niet zien staan .
Op dat moment deed hij wel overuren, want we waren toch met een man of 7 bezig
Ik reed max 160 en min 130 dus ik hoop dat ik 130 deed op dat moment.
crappo, laatste dagen ook veel doorgegeven tussen ieper-gent :/
er waren aangekondigde controles, maar op die momenten reed ik rustig. deze namiddag ieper-gent gedaan, dat was dus gent-kortrijk en heb ik het niet zitten?
feitelijk zou ik het niet erg vinden, heb al 20 000km met de astra sinds december en nog geen enkele snelheidsboete. aan dit tempo halen mijn vrienden mij weer in :o
iemand de flitser gezien in haacht, werchtersesteenweg deze morgen ?
Ik kwam uit haacht richting werchter, komende van zemst (binnenweg uit aalst richting limburg zonder ring of E40) en d'r zou daar een flitser ergens gestaan hebben volgens stubru ?
iemand de flitser gezien in haacht, werchtersesteenweg deze morgen ?
Ik kwam uit haacht richting werchter, komende van zemst (binnenweg uit aalst richting limburg zonder ring of E40) en d'r zou daar een flitser ergens gestaan hebben volgens stubru ?
9/10 een Ford Fiesta die redelijk dicht bij het centrum van Haacht stond (waar het nog 50 is)
crappo, laatste dagen ook veel doorgegeven tussen ieper-gent :/
er waren aangekondigde controles, maar op die momenten reed ik rustig. deze namiddag ieper-gent gedaan, dat was dus gent-kortrijk en heb ik het niet zitten?
feitelijk zou ik het niet erg vinden, heb al 20 000km met de astra sinds december en nog geen enkele snelheidsboete. aan dit tempo halen mijn vrienden mij weer in :o
E403 is de a17 Brugge-Kortrijk.
Vorige week heb ik ze wel veel weten staan op de A19 en dan de e17 ook. Njah tis nie meer leuk snel rijden.
Vanaf nu hou ik mijn ogen constant op de teller om te zien of ik niet even 91 rij, en vanaf ik over dat streepje ga: BAM remmen dicht.
Doen ze ook zo bij elke vaste flitspaal. Dat moet toch werken!
Na een poosje aan legale snelheden rijden ben je dat zo gewoon dat je niet constant je teller moet in de gaten houden hoor. Het is maar tijdens die overgangsperiode, die bij de een wat langer kan duren dan bij de andere, dat je dat moet doen (je teller bezien) ....
Na een poosje aan legale snelheden rijden ben je dat zo gewoon dat je niet constant je teller moet in de gaten houden hoor. Het is maar tijdens die overgangsperiode, die bij de een wat langer kan duren dan bij de andere, dat je dat moet doen (je teller bezien) ....
Cruise control, gebruik ik tegenwoordig overal waar het kan..
Comment