Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
    91 is 97

91 is 91, die foutenmarge zit er voor iets op he. Dat machien werkt niet goed, dat meet 97 als het 91 is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      91 is 91, die foutenmarge zit er voor iets op he. Dat machien werkt niet goed, dat meet 97 als het 91 is

Dat "machien" werkt waarschijnlijk wél goed.

En als het niet goed werkt is meet het misschien wel 97 terwijl de werkelijke snelheid 103 was.

Maar om het met jouw woorden te zeggen: who gives a fuck.

Comment

• vraag aan de kenners hier:

ne maat heeft vrijdag moeten blazen en zat er lichtjes over, heeft rijbewijs eventjes (3h) moet afgeven en heeft een papier moeten ondertekenen.

Nu zijn de flikken vandaag terug aan zijn deur geweest om te zeggen dat ze dat papier kwijt zijn, en nu zou hij aanstaande vrijdag om 22h terug naar het bureau moeten gaan om dat document opnieuw te ondertekenen.

Is hij verplicht van de te doen? Of kan hij dat weigeren?
        Database error.
        The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
          vraag aan de kenners hier:

ne maat heeft vrijdag moeten blazen en zat er lichtjes over, heeft rijbewijs eventjes (3h) moet afgeven en heeft een papier moeten ondertekenen.

Nu zijn de flikken vandaag terug aan zijn deur geweest om te zeggen dat ze dat papier kwijt zijn, en nu zou hij aanstaande vrijdag om 22h terug naar het bureau moeten gaan om dat document opnieuw te ondertekenen.

Is hij verplicht van de te doen? Of kan hij dat weigeren?
          Hij kan in geen geval verplicht worden om iets te ondertekenen en mag dus weigeren.

Maar of dat iets zal uithalen is een andere vraag.

Weet je toevallig over welk document het gaat?

Comment

• hij vermoedt het papier met zijn rechten
            Database error.
            The database has encountered a problem.

Comment

• Net weer geflitst . Heb het weer maar met toeval opgemerkt. Ik reed op de e403 richting kortrijk. Terhoogte van het esso-station weet ik dat ze staan. Daar rem ik altijd af tot 120 om zeker te zijn. Nu hadden ze hun driepikkel gezet aan de afrit van het esso-station tussen de struiken en deze heb ik niet zien staan .
              Op dat moment deed hij wel overuren, want we waren toch met een man of 7 bezig
              Ik reed max 160 en min 130 dus ik hoop dat ik 130 deed op dat moment.

Comment

Dus niet zomaar.

Bij inhalen mag het dan nog enkel wanneer men een bestuurder die men wil inhalen moet waarschuwen.

Het ging hier trouwens over het waarschuwen van tegenliggers voor flitscontroles.
                Dus niet als je achter iemand rijdt en je wil dat hij opzij gaat?

Ook niet als je met een BMW rijdt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                  Net weer geflitst . Heb het weer maar met toeval opgemerkt. Ik reed op de e403 richting kortrijk. Terhoogte van het esso-station weet ik dat ze staan. Daar rem ik altijd af tot 120 om zeker te zijn. Nu hadden ze hun driepikkel gezet aan de afrit van het esso-station tussen de struiken en deze heb ik niet zien staan .
                  Op dat moment deed hij wel overuren, want we waren toch met een man of 7 bezig
                  Ik reed max 160 en min 130 dus ik hoop dat ik 130 deed op dat moment.
                  crappo, laatste dagen ook veel doorgegeven tussen ieper-gent :/
                  er waren aangekondigde controles, maar op die momenten reed ik rustig. deze namiddag ieper-gent gedaan, dat was dus gent-kortrijk en heb ik het niet zitten?

feitelijk zou ik het niet erg vinden, heb al 20 000km met de astra sinds december en nog geen enkele snelheidsboete. aan dit tempo halen mijn vrienden mij weer in :o
                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

91 is 97

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                    Dat "machien" werkt waarschijnlijk wél goed.

En als het niet goed werkt is meet het misschien wel 97 terwijl de werkelijke snelheid 103 was.

Maar om het met jouw woorden te zeggen: who gives a fuck.

91 is 91, anders had ik pv voor 97 lijkt me.

Tgohja, who gives a fuck. Ik niet, integendeel. Als ze hiermee denken de verkeersveiligheid te hebben verbeterd...

Comment

• iemand de flitser gezien in haacht, werchtersesteenweg deze morgen ?
                      Ik kwam uit haacht richting werchter, komende van zemst (binnenweg uit aalst richting limburg zonder ring of E40) en d'r zou daar een flitser ergens gestaan hebben volgens stubru ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                        iemand de flitser gezien in haacht, werchtersesteenweg deze morgen ?
                        Ik kwam uit haacht richting werchter, komende van zemst (binnenweg uit aalst richting limburg zonder ring of E40) en d'r zou daar een flitser ergens gestaan hebben volgens stubru ?
                        9/10 een Ford Fiesta die redelijk dicht bij het centrum van Haacht stond (waar het nog 50 is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                          crappo, laatste dagen ook veel doorgegeven tussen ieper-gent :/
                          er waren aangekondigde controles, maar op die momenten reed ik rustig. deze namiddag ieper-gent gedaan, dat was dus gent-kortrijk en heb ik het niet zitten?

feitelijk zou ik het niet erg vinden, heb al 20 000km met de astra sinds december en nog geen enkele snelheidsboete. aan dit tempo halen mijn vrienden mij weer in :o
                          E403 is de a17 Brugge-Kortrijk.
                          Vorige week heb ik ze wel veel weten staan op de A19 en dan de e17 ook. Njah tis nie meer leuk snel rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                            91 is 91, anders had ik pv voor 97 lijkt me.

Tgohja, who gives a fuck. Ik niet, integendeel. Als ze hiermee denken de verkeersveiligheid te hebben verbeterd...

Jaja, 91 is veel gevaarlijker dan 90 (of zoals sommigen het stellen 98 is veel gevaarlijker dan 90).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                              Jaja, 91 is veel gevaarlijker dan 90 (of zoals sommigen het stellen 98 is veel gevaarlijker dan 90).
                              Vanaf nu hou ik mijn ogen constant op de teller om te zien of ik niet even 91 rij, en vanaf ik over dat streepje ga: BAM remmen dicht.

Doen ze ook zo bij elke vaste flitspaal. Dat moet toch werken!

Comment

Vanaf nu hou ik mijn ogen constant op de teller om te zien of ik niet even 91 rij, en vanaf ik over dat streepje ga: BAM remmen dicht.

Doen ze ook zo bij elke vaste flitspaal. Dat moet toch werken!
                                Na een poosje aan legale snelheden rijden ben je dat zo gewoon dat je niet constant je teller moet in de gaten houden hoor. Het is maar tijdens die overgangsperiode, die bij de een wat langer kan duren dan bij de andere, dat je dat moet doen (je teller bezien) ....

Comment

• Toch jammer hé, dat het zo plezant is om op het linkervak te cruisen en (bijna) iedereen voorbij te steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    9/10 een Ford Fiesta die redelijk dicht bij het centrum van Haacht stond (waar het nog 50 is)
                                    Is dat geen Fusion ? zo'n vierkant blokske, ietsje hoger dan een Fiesta ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                      Is dat geen Fusion ? zo'n vierkant blokske, ietsje hoger dan een Fiesta ?
                                      Dat kan ook zijn, zo hard heb ik me de laatste tijd niet in Ford's verdiept

Comment

Hoort deze post eigenlijk niet in "het grote ik kan eigenlijk niet zo goed autorijden topic"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                          Na een poosje aan legale snelheden rijden ben je dat zo gewoon dat je niet constant je teller moet in de gaten houden hoor. Het is maar tijdens die overgangsperiode, die bij de een wat langer kan duren dan bij de andere, dat je dat moet doen (je teller bezien) ....
                                          Cruise control, gebruik ik tegenwoordig overal waar het kan..

Comment

Working...
                                          X