Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik ben onlangs ook nog door de slagbomen gereden. Als ik niet teveel wil omrijden (een km of 10) dan heb ik de keuze uit 3 overwegen om van de voetbal thuis te geraken. Ik sta voor de eerste, de trein passeert en alles blijft toe. Enkele minuten later nog steeds. Ik draai mij en rijd naar de volgende overweg, mss was deze wel stuk ofzo. Daar ook nog altijd gesloten. Dus rijd ik direct door naar de volgende, dan ben ik toch al dichter bij huis en anders sta ik daar toch maar te wachten. Ook daar is de overweg nog steeds gesloten. Ik wacht nog enkele minuten, maar geen beweging in de slagbomen. Ik rijd x aantal wagens voorbij, zet mijn snuit iets voorbij de slagboom zodat ik een goed zicht heb. Links kwam er niets af, rechts stond er een trein op 4-500 meter. En die stond stil. Ik ben er doorgereden
    Das pas snugger.

Waren er soms "taalfouten" te vinden misschien aan de overkant van 't spoor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      't Was al donker, dus ik ben niet zeker of ik het juist heb gezien, maar als ik mij niet vergis waren ze op de E40 in de richting van de kust tussen zwijnaarde en st-denijs-westrem een vaste flitspaal aan het plaatsen.
      In de richting van Brussel waren ze tussen de afrit drongen en het tankstation drongen ook iets aan de achterkant van de brug aan het monteren. Waarschijnlijk ook een camera.

Echt erg.
      Als dat op de E40 is, dan JA.

Een collega van me vertelde het vandaag op 't werk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten

In elk geval, ik vind het gigantisch veel geld voor 1 paaltje als je dan de staat van ons wegennnet bekijkt waar ze dan zogezegd geen geld voor hebben.
        verzekeringsprijs zeker

Comment

• komt wel wat bij kijken voor zo'n paaltje er staat.. en een meterke weg kost ook veel.

Comment

• E40 richting Gent afrit voor Gent Centrum, je hebt daar een heel scherpe bocht waar je aan de binnenkant links 60 mag en rechts 50. Staan ze daar soms? Ik dacht een flits gezien te hebben, maar niet erg fel dus het kan vals alarm zijn.

Comment

• Om van de e40 naar de E17/Gent-centrum te gaan?

Normaal gezien staan ze daar nooit. Je kan daar wel een fel licht zien als de zon verkeerd zit door die brug. Ook al een paar keer van verschoten!

Comment

• zeg waar staat die paal nu?
                ik rijd altijd van ternat naar gent en ik pak afrit expo.Passeer ik die?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  zeg waar staat die paal nu?
                  staat juist voorbij de autokeuring als je richting kust rijdt
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    staat juist voorbij de autokeuring als je richting kust rijdt
                    kut, en werktdie al?

Comment

• ik heb nog geen enkele van die flitspalen op de E40 echt zien flitsen, dus ik denk van niet

op de E17 in De pinte werken ze ook nog niet
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ik heb nog geen enkele van die flitspalen op de E40 echt zien flitsen, dus ik denk van niet

Ik dacht dat ik vorige week een flits zag voor de andere richting (kust-brussel), maar ik ben niet 100% zeker, het was overdag.
                        i 1 2 1/2 6

Comment

ik heb nog geen enkele van die flitspalen op de E40 echt zien flitsen, dus ik denk van niet

Ik heb er vorige week duidelijk één zien flitsen, was vorige week donderdagavond. Het was die van Brussel - Kust.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                            Ik dacht dat ik vorige week een flits zag voor de andere richting (kust-brussel), maar ik ben niet 100% zeker, het was overdag.
                            Ik moet beter lezen Alleen dat het bij mij 's nachts was en ik ben 100% zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Om van de e40 naar de E17/Gent-centrum te gaan?

Normaal gezien staan ze daar nooit. Je kan daar wel een fel licht zien als de zon verkeerd zit door die brug. Ook al een paar keer van verschoten!
                              amai, hopelijk flitsen ze mij nooit op de bochten van de ring. Ring kortrijk mag je 70 en rijd ik 100-120 wanneer mogelijk. Wanneer ik vertrek vanuit Gent richting kortrijk mag je ook even maar 60, terwijl 100 perfect haalbaar is. Super bochtjes, hopelijk kosten ze nooit mijn rijbewijs.
                              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                zeg waar staat die paal nu?
                                Paal staat tussen Zwijnaarde en St-Denijs-Westrem. Net voor de verkeerswisselaar. Ze werken nog niet heb ik de indruk. (tenzij ze werken zonder flits, dan ben ik 50eur kwijt)
                                Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                amai, hopelijk flitsen ze mij nooit op de bochten van de ring. Ring kortrijk mag je 70 en rijd ik 100-120 wanneer mogelijk. Wanneer ik vertrek vanuit Gent richting kortrijk mag je ook even maar 60, terwijl 100 perfect haalbaar is. Super bochtjes, hopelijk kosten ze nooit mijn rijbewijs.
                                In de bochten gelukkig nog geen. Dat zou er over zijn. Bovendien zou dat veel ongevallen met zich meebrengen. Aan 110 efkes zwaar op de rem staan in de bocht om van de E40 van de kust naar de E17 te gaan, omdat je een flitspaal ziet staan, 't zou nie goe komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                  Die beperkingen zijn dan ook gemaakt op maat van vrachtwagens, maar uit overbescherming heeft men geen onderbordje gezet +7.5t...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                    Of je leven, als je eruit gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                      Vandaag in de bus

Geflitst aan 114, gecorrigeerd naar 107 waar 70 mag = 185 euro
                                      Normaal is +30 boven de toegelaten snelheid = voorkomen???
                                      Geluk of iets vergeten te lezen?

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                      Welke bocht op de ring mag je maar 70?? Je mag 70 vanaf harelbeke tot aan Kuurne-Barco (en omgekeerd) maar daar zijn toch maar bitterweinig bochten?

Comment

• is 't ni vanaf 40 erboven pas voorkomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          Normaal is +30 boven de toegelaten snelheid = voorkomen???
                                          Geluk of iets vergeten te lezen?

Welke bocht op de ring mag je maar 70?? Je mag 70 vanaf harelbeke tot aan Kuurne-Barco (en omgekeerd) maar daar zijn toch maar bitterweinig bochten?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          is 't ni vanaf 40 erboven pas voorkomen?
                                          Als je je rijbewijs nog geen 2 jaar hebt, dan is het bij +30 te snel voorkomen, anders +40 dacht ik.

Comment

Working...
                                          X