Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
    Net de voorbij de brug dus ?

Voor de brug flitsen ze ook vaak. Achter die elektriciteitsbak. Das nog een stuk voor Jabbeke.

Vanmorgen stonden ze daar ook al om 6u
    Yep, na de brug. Echt een paar tiental meter voor de eigenlijke afrit Jabbeke.
    Achter die elektriciteitsbak is ook een plaats waar ze regelmatig staan.

Ik heb de indruk dat ze er de laatste tijd echt wel veel staan.

Comment

• Vandaag 4 maal achtereen geflitst geweest maar al bij al viel de prijs nogal mee.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De paal in Rotselaar zal nog niet werken, maar er heeft er zich al eentje serieus laten verrassen, getuige de remsporen.

Ah ja, want iemand die aan +200 Rotselaar nadert, zal zeker en vast niet genoeg opletten voor het invoegend voorrangsplichtige verkeer dat in Rotselaar erop rijdt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          De paal in Rotselaar zal nog niet werken, maar er heeft er zich al eentje serieus laten verrassen, getuige de remsporen.

Ah ja, want iemand die aan +200 Rotselaar nadert, zal zeker en vast niet genoeg opletten voor het invoegend voorrangsplichtige verkeer dat in Rotselaar erop rijdt...
          Heb het gisteren ook gedacht, er is daar ene serieus in de ankers gegaan.

Comment

• mijn 1ste boete met de 535d is binnen

65 waar ik 50 mag , en gecorrigeerd naar 59 ...
            50€ boete , valt al bij al nog mee

Comment

• Heb net dezelfde gehad een dikke maand terug. Huizen spotten 's zaterdags in buurten waar je niet veel komt is gevaarlijk.

Ik krijg net deze binnen per mail :

Trajectmeting op E34/E313 te Wommelgem
              Voor diegene die soms de E313 richting Antwerpen nemen:

Op de E313/E34 richting Antwerpen te Wommelgem - ter hoogte van het tankstation Q8 - wordt snelheid via de nieuwste trajectmeting gecontroleerd...

Werkwijze : Meetpunt I : 1 camera per rijstrook. Onzichtbaar achter de verkeersborden op de portieken - Meetpunt II staat 900m verder.

Correct?

Comment

• dat is een fabeltje dat al jaren de ronde doet, dat zijn gewoon camera die drukte van weg meten en dan zo eventueel de snelheid aanpassen op de borden. echt helemaal niets met trajectmetingen te maken.

Comment

• Lang geleden ook dat we die camera's in vangrails nog eens hebben zien passeren

Comment

• naar het schijnt zijn ze deze flitsers aan het installeren op de E548

wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Lang geleden ook dat we die camera's in vangrails nog eens hebben zien passeren
                      Dat is voor jou broodroof é. Daar hoort een stuk ijzer tussen te zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                        verkeerd.
                        ze zetten die flitsers daar juist tussen omdat lefty 's nachts vangrails gaat losvijzen om mee te pakken. al die gaten vullen ze op met flitsers
                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          verkeerd.
                          ze zetten die flitsers daar juist tussen omdat lefty 's nachts vangrails gaat losvijzen om mee te pakken. al die gaten vullen ze op met flitsers

Zo had ik het nog niet bekeken. Wel slim gezien, ligt zomaar voor het grabbelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            naar het schijnt zijn ze deze flitsers aan het installeren op de E548
                            http://www.postimage.org/image.php?v=gxgDqHmS
                            Is dat een prank ? Of komt die foto van die zwarte C3-deur er ook nog aan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Heb net dezelfde gehad een dikke maand terug. Huizen spotten 's zaterdags in buurten waar je niet veel komt is gevaarlijk.

ik ben geflitst in een straat die ik elke dag 4 keer doe , eigenlijk mag ik zeer content zijn dat ik toen maar 65 deed want meestal zit ik daar toch wel "iets" boven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                                Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                verkeerd.
                                Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten

Zo had ik het nog niet bekeken. Wel slim gezien, ligt zomaar voor het grabbelen.

Ik ben steeds op zoek naar materiaal, maar da's me toch net iets te extreem

Toch bedankt voor de tip

Comment

• OPGELET

Nieuwe flitspalen ter hoogte van ZWIJNAARDE op de E17 in de middenberm.

Zijn gisteren of vannacht geïnstalleerd geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                    OPGELET

Tussen De Pinte en Zwijnaarde, klopt!

'k Heb ze wel niet zien flitsen en iedereen reed 140-145

Comment

• Ze stonden vanacht weer te flitsen in Merelbeke op de Hundegemsesteenweg. Je mag er 50 maar snachts kan je er zonder problemen veilig 70-80 rijden. Ze stellen zich altijd ter hoogte van Motorshop Gent, meestal net voor een andere auto zodat ze niet teveel opvallen. Maar het is zo'n toyota avensis ofzo met nrplaat TTT-xxx dus die valt wel wat op. Ik heb ze juist op tijd gezien en kon dus nog net op tijd genoeg afremmen, chans, want paar 100m verder stond er een combi en werden diegene die geflitst waren direct aan de kant gezet.
                                      Er stond toch een auto of 4-5 langs de kant

Comment

• godverdomme... Ik denk dat de flikken mijn traject woon-werk hebben gevolgd de laatste jaren...

Vierde flitspaal erbij op 42km in een klein jaar tijd...
                                        Nieuwe op E17 net na oprit De Pinte in middenberm, twee richtingen.

Ze zouden daar beter investeren in een beter wegdek en afwatering van het linkerrijvak als het wat regent....

edit: rabbit was me voor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          OPGELET

Vannacht... Ben er full pull voorbijgesjeed en eens getuut

Comment

Working...
                                          X