Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind toch wel dat Finland wat oostblok sletjes heeft.
.
Vre weinig mooie vrouwen gezien in vgl met noorwegen, zweden en rusland in feite.
Wat wel opviel was dat de russen als ze in Finland rijden zich quasi perfect aan de regels houden maar eens ze de grens over zijn ze beginnen rijden als zotten. Echt niet gewoon wat ge met die gasten meemaakt.
Snelheidsduivel rijdt 188 km per uur in bebouwde kom
HERNE - In de politiezone Pajottenland zijn in het weekend 61 autobestuurders betrapt op overdreven snelheid, vier rijbewijzen werden onmiddellijk ingetrokken. In totaal werd 859 wagens gecontroleerd.
De politie stond opgesteld langs de Ninoofsesteenweg in Galmaarden, Gooik en Pepingen. Ook langs de steenweg Asse in Herne werd er geflitst. Daar haalde iemand 188 kilometer per uur, terwijl 50 er de bovengrens was. (ssj)
Ik zou dit niet graag gaan uitleggen aan de politierechter
Al zou ik het willen... die snelheid haal ik niet eens
Sta vandaag weer op de foto... maar ben zelf niet schuldig, nu hope dat ik er geen brief voor aankrijg :s
Stond een flitser opgesteld langs de weg (zag hem al van ver) maar er reed al een tijdje een Nederlandse Vito in mijn gat... en jawel, net voor die flitser gaat hij me inhalen (ik reed 70, hij zo'n 90 schat ik), hij voegt terug in op mijn rijvak en *flits*
Was er hier geen topic waar je flitspalen kon downloaden? Ik vertrek morgen en heb nog snel de flitspalen van Frankrijk nodig voor een ViaMichelin. Dacht dat ik heel Europa had, maar heb enkel Benelux via Flitspaal.nl ...
Alé dan heb ik deze maand toch al een stukske ijzer van die in ons dorp mogen meebetalen,net nog voor de tweede keer gefotografeerd door dat onding.Lekker verstopt achter een dikke eik en zen camionette achter een muurke van mensen hun oprit verscholen.
En wat dan voor mij helemaal de deur dicht doet is dat men een goeie kilometer verder in de bebouwde kom moet slalommen tussen de foutief geparkeerde wagens.Maar ja daar zou hij uit zen busje moeten stappen en dat doet de Maasmechelse politie niet meer zo graag...
Als die agent daar eens tegen zou optreden want dat is nog zeker verkeersonveiliger dan 75 of 80 per uur op een kaarsrecht stuk baan waar men 70 mag,terwijl ze hem nooit ergens plasseren waar serieus gevaarlijke bochten zijn.
Was er hier geen topic waar je flitspalen kon downloaden? Ik vertrek morgen en heb nog snel de flitspalen van Frankrijk nodig voor een ViaMichelin. Dacht dat ik heel Europa had, maar heb enkel Benelux via Flitspaal.nl ...
Dus snel, flitspalen Frankrijk voor Viamichelin
ik zou je het aanraden, ook al lees je het niet meer
Vorige week tussen en Poitiers en Angouleme op de N10 (thv Puyreaux)... ik reed heel de baan al met cruise control 120-125 (autoroutes van in Rijsel tot Poitiers waar ik zelfs 130 mag) en voor de rest op cruise control de toegelaten snelheid. Op de N10 mocht je op dat stuk 110, dus cruise op 109 (snelheid op GPS). Ferme bergaf (5 of 6%) en natuurlijk gezien dat m'n wagen net boven de 110 ging maar so what ... *FLITS* ... Bijna 10j boetevrij en daarvoor slechts eentje van 59 waar ik 50 mocht ofzoeits, en nu dit ... Op het moment dat ik die bak tussen de struiken zag staan (flitsend in m'n gezicht), wist ik hoe laat het was en was de flits er al. Ik keek op de GPS en die toonde 113.
Dat terwijl in die hele rit ik nergens boven m'n snelheid gegaan ben met meer dan 5%, integendeel, en er mij honderden voorbijgevlamd hebben, maar soit.
Heeft iemand een idee van de boetepolitiek en de marges in Frankrijk?
En de termijn waarop zo een briefje in de bus durft waaien?
@ Nikske: boete van Frankrijk doorkrijgen, tzou hier de eerste zijn.
Sta op de foto ergens tussen Parijs en Rijsel, al van in de Dordogne tot daar 140 op de CC, geen enkel kastje (+-5) gaat er af. Ik rij 140 op het derde, flits gaat af, den Duits voor mij deed 142 op het 2e (ik was nog 1 aan het inhalen en hij had me net voorbijgestoken) en er ging geen flits af. Grappige apparaten daar .
20 km verder de Subaru van La Police zien staan met de laser, ook weer 140 op de CC, de motard ernaast vertrok, maar het was gelukkig niet voor mij.
Comment