Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inforad V4 radar alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
    Hoe bedoel je? Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Er zit al een GPS in, dus is het enkel vraag van signaal doorgeven.
    da's een goedkoop ding van 50 euro met GPS en wat coördinaten. echt onmogelijk dat je daarvan bluetooth vraagt en bovendien communicatie met een GSM. een heel envoudige GPS kun je nog op een GSM laten draaien, maar tomtom is veel te zwaar voor een doorsnee GSM. voor drie keer de prijs van een Inforad kun je al in dunAldi een goedkope GPS kopen dacht ik.
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
      Wat ik me afvraag: Bestaat er ook een inforad die je als gps ontvanger kunt gebruiken voor je gsm met tomtom/navgate software via BT ofzo?
      Defeats the purpose.
      Je kan wel bluetooth gps 'muizen' kopen zoals dat heet (zo ontvangers), ik heb er hier zelf ook liggen, maar dan kan je beter de flitspalen in je TomTom zetten op je gsm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Defeats the purpose.
        Je kan wel bluetooth gps 'muizen' kopen zoals dat heet (zo ontvangers), ik heb er hier zelf ook liggen, maar dan kan je beter de flitspalen in je TomTom zetten op je gsm
        True & dat doe ik nu ook al met m'n gsm (samsung omnia i900). Er zit zelfs een ingebouwde gpsontvanger in, alleen duurt het enorm lang tegen dat hij signaal vindt (als hij er dan nog vindt) en daarvoor moet je dus altijd je tomtom aan laten liggen, ten koste van je gsmbatterij...

Terwijl dat je dus de inforad constant kunt gebruiken zodat je gelijk hoe gewaarschuwd bent ook al ligt je tomtom niet aan.
        Wanneer je dan echt gps nodig hebt, je die inforad zou kunnen gebruiken als gpsontvanger en dus batterij van je gsm spaart

Mijn vraag gespecifieerd dus: bestaat er EEN model die dat wel zou kunnen?
        Last edited by B3noît; 10/06/2009, 22:04.
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Waar kan ik dat kopen? Ik zou er voor vanavond nog eentje willen hebben. 't Is voor een verjaardagscadeau.

Comment

• een auto 5 in de buurt? die moeten dat wel hebben

Comment

• Zeker van? Dan ga ik straks eens kijken. Even opzoeken waar er een is in de buurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Zeker van? Dan ga ik straks eens kijken. Even opzoeken waar er een is in de buurt.
                fnac gent eventueel, heb ook iets gehoord van gb ofzo.

Comment

• de mijne ook besteld. komt morgen aan

Pixmania is nu maar 36euro dacht ik

Comment

• vraagje: werkt dit ook in Italië?

Groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tmw Bekijk Berichten
                      vraagje: werkt dit ook in Italië?

Groetjes
                      getest en goedgekeurd, tussen de Mont Blanc tunnel en Bologna. wel veel gebiep op de autostrade waar er geen flitspaal staat, maar ze waarschijnlijk geregeld staan met een mobiele post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                        getest en goedgekeurd, tussen de Mont Blanc tunnel en Bologna. wel veel gebiep op de autostrade waar er geen flitspaal staat, maar ze waarschijnlijk geregeld staan met een mobiele post
                        ok, bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                          Ja het toestel durft wel eens overmatig piepen maar eens je hier gewoon aan bent vind ik het echt wel een goed toestel.

Het heeft nog nooit te weinig gepiept.
                          En zeker voor de prijs moet je het niet laten

Comment

• Idem...Heb 'm eigenlijk maar 1x gebruikt eurootje of 25 incl. verzending is oké -> PM indien interesse

Comment

• dito hier, doe'm ook weg

Comment

• ik ben er content van ik hou em bij.mss met aanvulling van coyoté

Comment

• hallo, ik heb een V3 en die biept enkel bij vaste flistpalen, heeft nog nooit gebiept bij mogelijk mobiele flitscontroles...nogthans heb ik de database voor mobiele aangevinkt....weet iemand raad?
                                  met dank
                                  Guy

Comment

• Mogelijke mobiele locaties zijn er niet in Belgie, in Nederland wel.
                                    2012 Renault Megane RS

Comment

• bedankt...kan men deze eventuele database dan niet manueel invoeren in de V3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guy1 Bekijk Berichten
                                        bedankt...kan men deze eventuele database dan niet manueel invoeren in de V3?
                                        tuurlijk

Comment

• hallo, tot mijn grote verbazing biept mijn V3 na update eergisteren(28-1-2010) , nu ook bij mobiele flitslocaties in Belgie...de LED's kleuren dan oranje... hebben jullie dit ook ervaren?
                                          guy1

Comment

Working...
                                          X