Oorspronkelijk geplaatst door DDke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Inforad V4 radar alarm
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenWat ik me afvraag: Bestaat er ook een inforad die je als gps ontvanger kunt gebruiken voor je gsm met tomtom/navgate software via BT ofzo?
Je kan wel bluetooth gps 'muizen' kopen zoals dat heet (zo ontvangers), ik heb er hier zelf ook liggen, maar dan kan je beter de flitspalen in je TomTom zetten op je gsm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDefeats the purpose.
Je kan wel bluetooth gps 'muizen' kopen zoals dat heet (zo ontvangers), ik heb er hier zelf ook liggen, maar dan kan je beter de flitspalen in je TomTom zetten op je gsm
Terwijl dat je dus de inforad constant kunt gebruiken zodat je gelijk hoe gewaarschuwd bent ook al ligt je tomtom niet aan.
Wanneer je dan echt gps nodig hebt, je die inforad zou kunnen gebruiken als gpsontvanger en dus batterij van je gsm spaart
Mijn vraag gespecifieerd dus: bestaat er EEN model die dat wel zou kunnen?Last edited by B3noît; 10/06/2009, 22:04.
Comment
-
een auto 5 in de buurt? die moeten dat wel hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZeker van? Dan ga ik straks eens kijken. Even opzoeken waar er een is in de buurt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tmw Bekijk Berichtenvraagje: werkt dit ook in Italië?
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtengetest en goedgekeurd, tussen de Mont Blanc tunnel en Bologna. wel veel gebiep op de autostrade waar er geen flitspaal staat, maar ze waarschijnlijk geregeld staan met een mobiele post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtengetest en goedgekeurd, tussen de Mont Blanc tunnel en Bologna. wel veel gebiep op de autostrade waar er geen flitspaal staat, maar ze waarschijnlijk geregeld staan met een mobiele post
Het heeft nog nooit te weinig gepiept.
En zeker voor de prijs moet je het niet laten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guy1 Bekijk Berichtenbedankt...kan men deze eventuele database dan niet manueel invoeren in de V3?
Comment
Comment