Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inforad V4 radar alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gij komt zot... hij stopt niet alvorens je onder de toegestane snelheid zit..
    Als je dan uit het zicht verdwijnt krijg je nog een beepje en een groen licht.. en planchee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
      Morgen eens kijken of ie nog in de Auto5 ligt voor 49,9 €
      Heb je het daar gevonden of kan je er alleen online aan geraken via pixmania of die andere site gpsshop ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
        Ja ok, ik wil gewoon gepiep horen bij mogelijke flitslocatie...

Geen lawaai als ik 95 rij waar ik 90 mag of ik kom zot
        Als je een andere database kunt invoegen buiten die van Inforad (heb ik zelf nog niet geprobeerd), dan kun je daar de snelheid enorm hoog instellen bv 180, dan zul je nooit het constant gepiep krijgen, maar wel een 1 malige waarschuwing dat je een flitspaal naderd
        2012 Renault Megane RS

Comment

• deze namiddag ook toegekregen. heb tijd al op 15 gezet en afstand van verwijdering op 100m. heb nu de database van hollandse mobiele ingeladen maar ik denk dat het nuttiger is als ik die van frankrijk inlaadt. is het eigenlijk mogelijk om die er allebei in te zetten?
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trovax Bekijk Berichten
            Heb je het daar gevonden of kan je er alleen online aan geraken via pixmania of die andere site gpsshop ofzo
            in de auto5 waren ze op. dan ben ik meteen via pixmania gaan bestellen en nu dus afwachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
              Als je een andere database kunt invoegen buiten die van Inforad (heb ik zelf nog niet geprobeerd), dan kun je daar de snelheid enorm hoog instellen bv 180, dan zul je nooit het constant gepiep krijgen, maar wel een 1 malige waarschuwing dat je een flitspaal naderd
              waar heb je dat gelezen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                in de auto5 waren ze op. dan ben ik meteen via pixmania gaan bestellen en nu dus afwachten
                Ben net terug van de Carrefour, daar verkochten ze hem ook blijkbaar.

Ben nu eens aan het zien welke database en instellingen de beste zijn.

Comment

• als je er nog zoekt en niet weet waar. ze verkopen die dingen al een dik jaar bij renault. dus ga eens horen bij een renault-garage en 9/10 hebben ze er daar op stock liggen.
                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    als je er nog zoekt en niet weet waar. ze verkopen die dingen al een dik jaar bij renault. dus ga eens horen bij een renault-garage en 9/10 hebben ze er daar op stock liggen.
                    Van inforad zelf? of een dergelijk systeem?

Comment

• Wat is de beste/aan te raden database voor België?
                      thx!

Comment

Wat is de beste/aan te raden database voor België?
                        thx!
                        Ik denk dat ik die van nederland heb.Zal strax eens nakijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                          Van inforad zelf? of een dergelijk systeem?
                          ik dacht van inforad. ('t was ook zo'n schijfje)
                          stond deze zomer zeker in hun mailing
                          wimoptiek.be op

Comment

• bij updates staat er bijmij dit:

-Complete database van gecertificeerde risicozones in europa(vaste flitspaal)

-Complete database van gecertificeerde risicozones in europa(vaste flitspaal) als ook niet-gecertificeerde risicozones(mobiele flitser) in nederland.

Comment

bij updates staat er bijmij dit:

-Complete database van gecertificeerde risicozones in europa(vaste flitspaal)

-Complete database van gecertificeerde risicozones in europa(vaste flitspaal) als ook niet-gecertificeerde risicozones(mobiele flitser) in nederland.
                              idem hier, ik denk dat ik de 2e heb laten inladen.
                              Hebt jij al kunnen nagaan of daar ook de mobiele flitsers in België instaan?

Comment

idem hier, ik denk dat ik de 2e heb laten inladen.
                                Hebt jij al kunnen nagaan of daar ook de mobiele flitsers in België instaan?
                                Een mobiele nog niet vorgehad.Heb ook nog niet zoveel gereden sinds ik hem heb.(tis blok e).Ma Ik ben van dilbeek naar keerbergen gereden.En toch nog nooit een oragnje lichtje gezien.

Comment

Een mobiele nog niet vorgehad.Heb ook nog niet zoveel gereden sinds ik hem heb.(tis blok e).Ma Ik ben van dilbeek naar keerbergen gereden.En toch nog nooit een oragnje lichtje gezien.
                                  oke, ik zal het dan een van de dagen zelf eens uittesten
                                  thx anyway

Comment

• Wat voor een achterlijke mensen zijn dat bij TNT? Sorry dat ik op het 5de woon en niet op 2 seconden beneden sta. Dan doe ik open en die rijdt voor mijn neus weg, en ziet mij niet eens staan. En daarvoor blijf je dan de hele dag thuis. Kakservice.

Moet ik dat ding nu in antwerpen gaan halen?

Comment

• Ik denk dat ze in principe nog eens zullen langskomen. Je kan via de tracking service zien waar je pakje is. je kan ook klacht indienen via waar je het item besteld hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                                        Wat voor een achterlijke mensen zijn dat bij TNT? Sorry dat ik op het 5de woon en niet op 2 seconden beneden sta. Dan doe ik open en die rijdt voor mijn neus weg, en ziet mij niet eens staan. En daarvoor blijf je dan de hele dag thuis. Kakservice.

Moet ik dat ding nu in antwerpen gaan halen?
                                        Een week geleden heb ik hetzelfde verhaal gehoord van mijn vriendin. Ze was boven als ze aan de deur stonden. Toen ze beneden was, was er niemand meer te zien. Ze heeft haar pakje nog steeds niet en het is ondertussen toch al van voor oudjaar geleden. Was ook met TNT verzonden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat ze in principe nog eens zullen langskomen. Je kan via de tracking service zien waar je pakje is. je kan ook klacht indienen via waar je het item besteld hebt.
                                          staat allemaal in de mail die je van pda shop hebt gekregen denk ik.

Comment

Working...
                                          X