Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Inforad V4 radar alarm
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenwelk stukje e40?
=> Berloz - leuvenOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk heb het via overschrijving gedaan.
Nu op pixmania kan ik mijn bestelling volgen:
Betaling --> Validatie --> Voorbereiding staat aangevinkt. Dus zal dan naar mij opgestuurd worden eh?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder
denk wel niet dat alle mobiele flitsplaatsen er met dit bestandje inzitten
Ik heb bij mij nog wel enkele punten er aan toegevoegd.
Voornamelijk secundaire wegen waar ze vaak staan. Overgangen van zone 70km/u naar zone 50km/u enz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk dacht dat ik al besteld had maar blijkbaar nietKwam ik net achter toen ik op mijn Pixmania account zat. Vandaag dus effectief besteld ! En betaald (PayPal). Loop van volgende week zal ik het wel hebben.
Comment
-
Is een soort van online bankrekening. Je kan er ofwel geld naar overschrijven, ofwel een kredietkaart aan koppelen. Zo kan je veilig en snel online aankopen doen, zonder steeds te moeten overschrijven (behalve als het saldo onvoldoende is op je PayPal en je geen kredietkaart gekoppeld hebt) of je kredietkaart bij te hebben.
Comment
-
Goedemiddag K1 gebruikers,
Na weer een aantal bekeuringen ontvangen te hebben heb ik dan ook eindelijk de K1 besteld. De oude echte radardetector ligt thui vanwege de hoge boetes als ze je 'snappen'. Ik krijg de K1 deze week als het goed is. Ik woon in Nederlands Limburg maar ben vaak in Belgie E313 en E314 en binnendoor.
Ik begrijp dat er bestandjes zijn waar je ook de mobile POI van Belgie kan inladen? Waar zijn deze bestanden te vinden of te converteren en hoe werkt dit?
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roy1972 Bekijk BerichtenGoedemiddag K1 gebruikers,
Na weer een aantal bekeuringen ontvangen te hebben heb ik dan ook eindelijk de K1 besteld. De oude echte radardetector ligt thui vanwege de hoge boetes als ze je 'snappen'. Ik krijg de K1 deze week als het goed is. Ik woon in Nederlands Limburg maar ben vaak in Belgie E313 en E314 en binnendoor.
Ik begrijp dat er bestandjes zijn waar je ook de mobile POI van Belgie kan inladen? Waar zijn deze bestanden te vinden of te converteren en hoe werkt dit?
Groeten
Dat is een lijst samengesteld door Trovax op basis van http://flits.bnet.be/flitspalen/overzichtlijst1.jsp
Hier kun je het downloaden en dan gewoon uploaden in de K1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenDat is een lijst samengesteld door Trovax op basis van http://flits.bnet.be/flitspalen/overzichtlijst1.jsp
Hier kun je het downloaden en dan gewoon uploaden in de K1
http://rapidshare.com/files/17961141...s_mob.csv.html
Error
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
This limit is reached.
To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenAls je me je emailadres even PM't dan mail ik het wel (is maar 3KB groot)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenKrijg volgende melding als ik het wil binnenhalen:
Error
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
This limit is reached.
To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
Zal dat eens in orde brengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trovax Bekijk BerichtenAh dju. Ik had het blijkbaar niet op mijn premium account geupped.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWe kunnen mss vragen of we een sticky thread krijgen over de Inforad K1 om links naar updates en dergelijke in bij te houden. Een mooi overzicht met telkens de laatste updates.
Comment
-
Wel ja, dat er eigenlijk maar 1 versie van een bepaalde database is en dat die centraal beheerd wordt. Als er dus idd nieuwe locaties geweten zijn dat deze hier gepost worden en dat iemand die instaat voor het beheer van de database deze aanpast en terug aanbiedt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trovax Bekijk BerichtenAh dju. Ik had het blijkbaar niet op mijn premium account geupped.
Is hetzelfde file dat jij me had doorgestuurd
Dus bedankt allebei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWel ja, dat er eigenlijk maar 1 versie van een bepaalde database is en dat die centraal beheerd wordt. Als er dus idd nieuwe locaties geweten zijn dat deze hier gepost worden en dat iemand die instaat voor het beheer van de database deze aanpast en terug aanbiedt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trovax Bekijk BerichtenIk wil het gerust op mij nemen om die database telkens te updaten als er nieuwe plaatsen zijn. Moeilijkste zal het verzamelen van nieuwe coördinaten zijn, imo.
Comment
Comment