Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inforad V4 radar alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hehe mooie instelling. let's make this work
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
      hehe mooie instelling. let's make this work
      Bijmij biept em voor ne flitspaal in aalst op de E40 terwijl er daar gene staat.Nog iemand gezmerkt?

Is er al een Nieuw topic gemaakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        Bijmij biept em voor ne flitspaal in aalst op de E40 terwijl er daar gene staat.Nog iemand gezmerkt?

zie link
        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten

= gevarenzone?

Comment

• bedankt voor de info, kan alleen niet op de site terecht. Wordt geblokt bij ons als downlaodpagina. Kun je deze file ook versturen, zou fijn zijn.
            Wacht nog steeds op de levering van de K1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              = gevarenzone?

Ik zou het eig niet weten, zal bij wijze van pauze eens nachecken

Comment

• Dienen Inforad Manager werkt hier niet, dat begint al goed Ik krijg dat opstartscherm, ik druk op start en het programma loopt vast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roy1972 Bekijk Berichten
                  bedankt voor de info, kan alleen niet op de site terecht. Wordt geblokt bij ons als downlaodpagina. Kun je deze file ook versturen, zou fijn zijn.
                  Wacht nog steeds op de levering van de K1.
                  Thuis misschien eens proberen? Je zal zowiezo dikwijls online moeten om je Inforad up to date te houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Dienen Inforad Manager werkt hier niet, dat begint al goed Ik krijg dat opstartscherm, ik druk op start en het programma loopt vast.
                    Nogmaal installeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Nogmaal installeren
                      Heb het op alle pc's hier thuis (3) geïnstalleerd. Rare shit. Dat kan toch met Vista overweg hé?

Comment

• Vandaag eerste kennismaking met de Inforad.

Hier heb ik een mooi plaatsje gevonden:

Ik vind hij piept als een gek

Comment

Heb het op alle pc's hier thuis (3) geïnstalleerd. Rare shit. Dat kan toch met Vista overweg hé?
                          Geen idee, ik heb nog XP ..

Comment

Vandaag eerste kennismaking met de Inforad.

Hier heb ik een mooi plaatsje gevonden:

Ik vind hij piept als een gek
                            Ik leg de mijne gewoon los op het dashboard, schuift bijna niet door die rubber bandjes.

Comment

• Het is uiteindelijk gelukt. Ik heb de Franse versie geïnstalleerd. En op mijn andere pc eerst de Franse, die mijn ding de eerste keer laten detecteren en dan de Nederlandse erover geïnstalleerd.

Comment

Het is uiteindelijk gelukt. Ik heb de Franse versie geïnstalleerd. En op mijn andere pc eerst de Franse, die mijn ding de eerste keer laten detecteren en dan de Nederlandse erover geïnstalleerd.
                                Gadverrr ... Nederlandstalige software

Comment

• Kom kom.

Comment

• En camion al uitgetest?

Comment

• Piept constant bij mij. Bijna elke kruispunt (lichten)

Comment

Piept constant bij mij. Bijna elke kruispunt (lichten)

Je moet het alleen gebruiken als je ergens rijd waar je het niet kent.Hier opt steenweg zet ik het ook niet op.

Comment

• Yupz, al uitgetest. Al enkele punten tegengekomen waar hij niets doet en waarvan ik weet dat ze durven staan, dus zal die coördinaten eens moeten opzoeken. Al bij al vind ik het wel nog iets leuk, en idd je zet het best enkel op waar je niet veel komt.

Comment

Working...
                                          X