Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
bedankt voor de info, kan alleen niet op de site terecht. Wordt geblokt bij ons als downlaodpagina. Kun je deze file ook versturen, zou fijn zijn.
Wacht nog steeds op de levering van de K1.
bedankt voor de info, kan alleen niet op de site terecht. Wordt geblokt bij ons als downlaodpagina. Kun je deze file ook versturen, zou fijn zijn.
Wacht nog steeds op de levering van de K1.
Thuis misschien eens proberen? Je zal zowiezo dikwijls online moeten om je Inforad up to date te houden.
Het is uiteindelijk gelukt. Ik heb de Franse versie geïnstalleerd. En op mijn andere pc eerst de Franse, die mijn ding de eerste keer laten detecteren en dan de Nederlandse erover geïnstalleerd.
Het is uiteindelijk gelukt. Ik heb de Franse versie geïnstalleerd. En op mijn andere pc eerst de Franse, die mijn ding de eerste keer laten detecteren en dan de Nederlandse erover geïnstalleerd.
Yupz, al uitgetest. Al enkele punten tegengekomen waar hij niets doet en waarvan ik weet dat ze durven staan, dus zal die coördinaten eens moeten opzoeken. Al bij al vind ik het wel nog iets leuk, en idd je zet het best enkel op waar je niet veel komt.
Comment